Digipiirturi

hoh,hoijaa

Onko digipiirturia vaikea käyttää?
Tulee nimittäin kohtapuoleen ajankohtaiseksi sen käyttö. Se mitä kerran olen nähnyt, niin aika monimutkikas oli ja ei selvinnyt sen käyttö.
Ollakko täällä kellään kokemusta siitä piirturista ja onko niin vaikea mitä alkuun näyttää.

5

3567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tuore

peli että ohjekirja varmasti vielä autosta löytyy. Sieltä, ihan oikeasti, löydät tarvittavan tiedon. Lyhyesti, kortti koneeseen, entteriä niin monta kertaa ettei enää kysele mitään. Lopetettaessa taas numeronapista pitkään painamalla alkaa kone kysellä kaikkea. Enteriä niin kauan että kortti tulee pihalle. Ja onhan työnantaja järjestänyt tilaisuuden tyhjentää kortti kuukauden välein?

• Piirtää

Oon ajanut vuoden digipiirturiautoa. Ei ole ongelmia, kortti koneeseen. Muutaman kerran OK nappia ja menoksi. Pitää tauot kunnolla ja ajallaan ja ennenkaikkea muistaa laittaa piirturin tauolle. Maaliin tulessa poistonappia ja muutamaan kysymykseen OK.

Kuukauden välein kortin purku firman tikulle. Yrityskortti kakkospesään ja tikku koloon.

Muuta en oo tarvinnu tietää.

Poliisille ei muuten tarvitse tulostella mitään sieltä jos pyytäävät. Eikä tarvitse olla tulosteita edellisistä reissuista. Niillä pitää olla tarkastusta varten lukulaite.

Hauskoja hetkiä digiajan kanssa...

• ottavat

viranomaiset ihan itse.näin on mulle käynyt.tosin ei oikein ymmärtänyt siitä mitään.

• Hölömölöläinen

Entäs jos ei ole vielä korttia kun pitäisi autolla liikenteeseen lähteä? Saako ajaa vaikka korttia ei ole vielä hankkinut? Ja jos saa niin mitäs sille digille sillon tehdään?

• Ei ole. Monissa autoissa ei tartte muutakuin tunkea kortti sisään ja poistaa ajon loputtua. Piirturi hoitaa kaiken muun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4024
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3056
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      389
      2179
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1871
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1747
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1387
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1240
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1201
    Aihe