vuosi erämaassa miten toteutaa?haaveena erämaa 1vuosi
1v tunturissa
11
2351
Vastaukset
- toinenkin hullu
samaa asiaa suunnitellut ja miettinyt.
Kämppä siihen olla pitäisi kohtuullisen (30-50 km:n)
päässä maalikylistä, että välillä saisi evästäydennystä hakea.
Eikä saunakaan siinä yhteydessä paha asia olisi.- tunturihullu
oletko ollut paljon pohjosessa?itse 2 kertaa vuodessa.joo etäisyys ei ole mikään este.se olisi kyllä suuri juttu paljon olen ollu jokien varsissa ja laavuilla yötä kesä aikaa. mistäpäin olet?
- Uuno Savupirtti
Jostain vuokrata autiotalo ja asua talvi siellä , niin vois isompi kutka lähteä ?
Tunnen yhden Urpon joka jaksoi sinnitellä Utsjoella 2 v .
Itse olen huumorin voimalla asustellut erämaassa
vuodesta 72 , ja hauskaa on ollut ja on , täältä voi niinkuin sivusta seurata tota oravien pyöräjuoksua ??? ja pähkinän keruuta , mitä sillä saa ?, kun kaikille pannaan palttina paidat lähtiessä päälle .- hyvinkin
viihtyä erämaassa, ainakin paremmin kuin kaupungissa.
Näin naisihmisenä ja puheliaana, olisi se mukava jos siellä olisi samanhenkinen ihminen kaverina ja mieluummin miespuolinen.. sellainen "mörökölli". - Uuno S
hyvinkin kirjoitti:
Näin naisihmisenä ja puheliaana, olisi se mukava jos siellä olisi samanhenkinen ihminen kaverina ja mieluummin miespuolinen.. sellainen "mörökölli".Oikein olisi sellaista sopivaa yöttömänyön seuraa , eikä varmaan pitkän kaamoksenkaan aikaan , vällyn alle tarvitaan muutakin kuin kuumavesipullo ,vai mitä?
- 1 mörökölli
hyvinkin kirjoitti:
Näin naisihmisenä ja puheliaana, olisi se mukava jos siellä olisi samanhenkinen ihminen kaverina ja mieluummin miespuolinen.. sellainen "mörökölli".no olen sellanen mörökölli .eikun hanke käyntiin
- Links1
Koska yleisillä tuvilla ei voi/saa/kannata olla pitkiä aikoja. Itse olen mökillä Inarissa 2 kuuta per vuosi, kk.n kerrallaan. Jos sun ei tarvi töitä tehdä, vuokraa kämppä sieltä perältä.
Viime talvena tapasin norjalaisen pariskunnan jotka asuivat 6 kk.ta erämaassa kahden koiran kanssa pikku erämaakämpässä. Ei saunaa. No tarjosin heille pari kertaa saunan. Asuivat noin puolet ajasta teltassa ja liikkuivat samalla 300- 400 km. Hauska pariskunta.- tunturihullu
olen yrittänyt löytää mökkiä.mut ei ole löytynyt.inarin puoli on hienoa seutua.olen ollut paljon siellä.viime kesänä viimeks.jos on tietoa mökeistä niin kerro
- ootteko rikkaita?
niin mien on?
- minä haluan myös
paljonko erämaassa kuluu? kun kerran on reissuun lähdetty, niin ei kai siellä muuta tarvita kuin välttämättömin. jos jokin tarvittava loppuu tai rikkontuu, se hankitaan, mutta ei sitten muuhun rahaa menekkään. se on yllättävän vähän, millä pärjää, kun on vain erämaa ympärillä. jätä pari etelän matkaa väliin, tai jotain muuta vastaavaa, niin äkkiä sen verran jää säästöön että vuoden se kallis arvoinen koti jaksaa odottaa. itse en ehkä vuotta haluaisi, mutta 3-4kk olisi kyllä aika mahtava juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144