minkäpituinen lauta minulla pitää olla kun olen n.160 cm pitkä? et pidempi vai lyhyempi ku minä !!?
ja minkälainen olisi paras vvaihtoehto kun juuri olen nyt talvella aloittamassa lautailun että pitääkö sen laudan olla semmone normaali vai onko helpompi joku toisenlainen ?
lumilauta
3
949
Vastaukset
- ilenaT
No ensinnäkin lyhyempi kun sinä itse. Noin nenän kohdalle jos osuu niin on aika optimi, mutta kasvuvaraa kannattaa aina jättää.
Jos vasta alotat niin ei heti kannata kovin hyvää lautaa ostaaa sen takia jos innostus lopahtaa. Mutta helpointa on harjoitella helposti hallittavalla "naisten" mallia muistuttavalla laudalla koska ne on kevyitä ja täten helposti hallittavissa.
Minkä hintasta meinasit, itellä lautoja todella monia ja voisin vaikka myydä yhden pois jos hintahaarukkaan sopii. Tosin ammattilaistason lautoja mutta muutama vain yhden kauden nähnyt ja hinta on täten peruslaudan tasolla. (vanhemmista puhumattakaan) HUOM: LAUTANI EI OLE NÄHNYT YHTÄKÄÄN REILIÄ TAI EDES STREETTIÄ
Ota ihmeessä yhteyttä ni voin auttaa lisää ja kattoo jos multa löytys ulle hyvä lauta siteet.
Tane.Matias@hotmail.com - nesanu
Perinpohjainen lumilaudan hankinta vinkki kannattaa katsoa! http://www.lumitykki.net/laudanhankinta.php
- pituus
Laudan pituus on noin 0.9 kertaa oma pituutesi.
Eli 160cm*0.9=144cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164