Mazda 626 2001

Tietoa vailla?

Mistä löytyy Mazda 626 vm.2001 raitisilmasuodatin ja mitenkä helposti onnistuu vaihto?
Entä kuinka onnistuu mittariston ja lämmityslaitteiden yms. säätöpaneelin polttimoiden vaihto?

5

2959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

löytyy hanskalokeron takaa/alta. Lokeron alapuolelta siihen pääsee käsiksi irroittamatta itse lokeroakin, tosin sen irroittamalla on enemmän näkyvyyttä. Vaihto käy helposti, yksi messinkinen oliko 10mm mutteri irti, jonka jälkeen sellainen kumiseoksesta oleva kansi lähtee irti vetämällä alaspäin, jonka alta (yläpuolelta) sitten paljastuu itse suodatin. Se on kaksiosainen, joista ensimmäinen tulee ulos vetämällä alaspäin ja toinen on sitten vähän syvemmällä ikäänkuin sen vieressä. Se lähtee sitä vetämällä ensin matkustamoon päin ja sitten alas.

Itse suodattimesta sen verran, että ei kannata ostaa motonetistä vaikka halpa siellä onkin. Se on suunniteltu väärin ja sen saaminen ehjänä paikalleen on tosi hankalaa. Kokemusta on.

• Anonyymi

ostin jo motonetistä kannattaako palauttaa

• se suodatin

Itselläni samanlainen auto. Saitkin tuossa täydellisen vaihto-ohjeen. Eniten säästöä tulee, kun pesee suodattimet miedolla pesuaineella. Kestävät pesua hyvin, kun ovat muovireunaisia. Itselläni on kaksi paria suodattimia. Toinen valmiiksi pestynä, jolloin vaihto käy nopsaan. Kannatta vaihtaa 2-4 kertaa vuodessa. Näkyy olevan tämän ilmasto jo aika saastunutta. Kovin tulee nokista pesuvettä ja tietysti onhan siellä roskia ja siitepölyjä lisäksi.

• Tape

Onko iso projekti vaihtaa mazda 626 pitkittäisrunkopalkki?
      Tarvitaanko erikoistyökaluja?

• Anonyymi

Kyllä runkopalkin vaihto onnistuu helposti. Et tarvitse erikoistyökaluja, riittää että sinulla on rälläkkä, siihen katkaisulaikkoja, uutta 1,5 mm peltiä ja paljon hitsauslankaa. Ja koko matkan pituudelta saumaa niin säilyy kolariturvallisuus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7205
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3020
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45