Kerro suurin valhe mitä olet koskaan suustasi päästänyt. Onko valheesi jo paljastunut ja mitä siitä seurasi?
Itse en ole mitään hirvittävän suurta koskaan valehdellut, mitä joskus jotakin pieniä arkisia juttuja esim. ilmoittanut olevani sairaana, vaikka oikeasti jokin tärkeä henk.koht meno yms. perinteistä :)
Gallup; Isoin valheesi?
6
2593
Vastaukset
- valheeni on
M/S Freedom of the Seas,
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Freedom.JPG - "30 vuotias"
Yhdessä virallisessa , asiallisessa tilaisuudessa valehtelin ikäni viidellä vuodella nuoremmaksi. Se vain lipsahti.....ei kukaan mitään sen enempää kysynyt, itse ajattelin vain et "hupsista, mites mä nyt näin ...."
- tietousko
väärän uskoni tunnustusta 30 vuotta.
Lapsikasteessa tuo usko oli minulle määrätty, joten alussa en valehdellut, mutta heti oman ajateluni herättyä.
Tajusin uskoni vääräksi luettuani raamatun kannesta kanteen ja häpesin pitkään jatkunutta valehteluani.
Rehellisyyteni pakotti minut eroamaan kirkosta.
Tiedon ja uskon ihmeitä miettiessäni
huomasin olevani tietouskovainen. - sanoin
että rakastan eksääni.
ja taas valehtelin.
Voi persikka kun joskus löytäis kamun itselle. Naisen - siis sellaisen joka välittää. En tarvii pimpparautaa - sitä kyllä saa koska vaan. Mutta Naista ei hevin löydä. - Yritän selviytyä
Harmonia.Olen valehdellut ikuisen vavahtelevan tajunnan,tietoisuuden,ymmärryksen nopeana hetkenä rakastavan tätä Lipposen,saman sisällön omaavia Ahneuden(Järjettömän häikäilemättömyuyden)Ylikylläisiä syömäreitä.Valheitten valhe.Hyväksyä tämä.Valheista suurin,Kuten kuvitelma harmoniasta.
- Lähellä,kaukana.
Aamupuuro ehti palaa pohjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757