Vaalensin tummat hiukseni. Nyt nämä ovat varmaan lähinnä vaaleankultakuparin väriset. Mitä mun täytyy tähän laittaa nyt että saan taitettua tuon oranssin sävyn pois? Helmiäistä? Jotain väriä jonka pakkauksessa lukee "silver"?
Oranssin taittaja?
8
10013
Vastaukset
- käpsyli
Aina kun vaalentaa/laittaa värin poistoa, niin väri vaiheet ovat oranssin ja punaisen vivahteita ennen kuin saavuttaa täysin vaalean.
Eli lisää vaalennusta :)- eikö..
tosiaan pysty oranssia taittamaan mitenkään? Vaalensin hiuksia nyt kahtena peräkkäisenä päivänä, joten en viitsi ihan heti rääkätä niin vahvoilla aineilla uudestaan. ..mutta en voi sietää tätä oranssia sävyä.. :/
- Anonym*
eikö.. kirjoitti:
tosiaan pysty oranssia taittamaan mitenkään? Vaalensin hiuksia nyt kahtena peräkkäisenä päivänä, joten en viitsi ihan heti rääkätä niin vahvoilla aineilla uudestaan. ..mutta en voi sietää tätä oranssia sävyä.. :/
men väärinpäin..
- visiitille.
Anonym* kirjoitti:
men väärinpäin..
Niin selviää mitä hiuksillesi voi tehdä.
- taitetaan
Jos hiusten vaaleusaste on riittävä, etkä siis halua niitä vaaleammiksi, vaan "mattaisemmiksi" ja vähemmän oranssiksi, sävy taitetaan vastavärillä. Ongelmia tuottaa tässä nettineuvonnassa se, ettei hiusten vaaleusaste ja oranssin sävy ole tiedossa, mutta periaatteessa puhtaan oranssin vastaväri on sininen, jota useimmat tuhkavärit sisältävät. Jos hiusten väri onkin keltaoranssi, muuttuu myös vastaväri sinivioletiksi (usein helmiäis-liitteellä)ja mitä enemmän hiuksessa on keltaisuutta, sitä enemmän taittovärissä tulisi olla violettia... Hankalaksi menee siis kotiväreillä. Kannattanee antaa ammattilaisen hoitaa taittovärjäys.
Muistutan vielä, että kun hiusväri sitten taitetaan kylmempään sävyyn, se aina näyttää tummemmalta kuin se oranssinkultainen sävy. Valitettavasti myös vaalennuksen jälkeen kylmät tuhkasävyt melko huonosti hiuksessa pysyvät, joten uusintavärjäyksiin on palattava säännöllisesti, mutta pikkuhiljaa kyllä värintaittokin alkaa paremmin hiuksessa pysymään. haluisin myös muistuttaa että tietyissä tapauksissa sinishampookin on oiva keksintö
tosin oranssiin (riippuu miten vahva oranssi tetty) ei sinishampoo yhtä helposti tehoa kuin keltaiseen tukkaan. tosin itse käytin sinihampoota oranssihtavaan tukkaan ja hyvin vaaleni. ei kovin nopeasti tietystikään. paitsi jos peset joka päivä. minun vaaleni kahdella pesulla viikossa noin kuukaudessa.- joooooooooooo
Tämä nk. "sinishampoo" on OIKealta nimeltään silvershampoo/hopeashampoo.
- sannkjhgf
Entä jos haluan taittaa oranssit hiukset takaisin ruskeaan? Mikä ruskean sävy, jos tällä hetkellä väri on vaaleanoranssi/keltainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029