Olen kiinnostunut hindulaisuudesta yhtenä mielenkiintoisena uskontona, varsinkin jumalakäsitys on minun ajatuksiini sopiva mytologisine ja symbolisine ulottuvuuksineen.
Olen ajatellut lemipijumalani Ganeshin tatuoimista ihooni, mutta ajattelin kysellä teiltä enemmän tietäviltä, voinko loukata jotakuta tämän tekemällä, kun en varsinaisesti hindulainen ole. Tai onko Ganeshissa jotain ulottuvuutta, joka tulisi ottaa huomioon?
Minulle se edustaa nimenomaan esteiden poistajaa, uuden alkua, onnen tuojaa, älykyyden ja varallisuuden ja onnen hahmoa.
Olenko ulalla?
Ganesh
minhninhin
1
394
Vastaukset
- estetta sille
Ei siina mitaan estetta ole. Thaimaassa on aivan yleista buddhalaiset tekstit ja kuvat iholla. Yksi intialainen sanoi minulle kerran, etta vessassa ei saa olla jumalankuvaa. Ei silla mitaan merkitysta ole, ettet ole hindu. (Este voisi olla esim se etta katuisit myohemmin).
Enta jos tatuoisit Ganeshan nimen ihoosi hindiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161