Millainen tuote on? Itse ostin tänään ja meinaan kokeilla,ennen ollut kokeilussa tuo herbival vai mikä onkaan ja ihan hyvä se on ollut..Onko kokemuksia sedoniumista?
Sedonium
7
7340
Vastaukset
- oliko
tehoa?
- DeadTired
Kokeilin joskus kun pidin taukoa nukahtamislääkkeistä. Ei ollut minkäänlaista apua nukahtamiseen/nukkumiseen ainakaan minulle, kuten ei mistään muustakaan reseptivapaasta tuotteesta.
- Sedonium Haisee
Ei mitään apua. Saattaa tulla vähän tokkurainen olo hetkeksi. Mutta sitten sitä taas herää valvomaan sujuvasti koko yön.
- Anonyymi
Vaikutusta oli mutta päinvastainen kuin odotettu. Hirvein valeriaanavalmiste jota olen kokeillut. Veteen uutettu kuivattu kasvi on jopa rentouttanut joskus mutta tätä paskaa ei voi suositella ahdistukseen tai unettomuuteen.
Menkää reippaasti hakemaan niitä toimivia bentsoja älkääkä turhaan tyytykö vähempään jos uni on pakko saada - Anonyymi
olen kuullut että kärsimyskukka/Passiflora on parempi mutta en itse tiedä....
- Anonyymi
Itsellä auttoi paljon. Olin juuri pari viikkoa olemattomilla unilla (2-3h per yö) apteekissa ehdottivat Sedoniumia ja heti ei auttanut kunnolla mutta parin yön jälkeen nukuin todella hyvin. Useasti riitti yksi tabletti kahden sijaan.
- Anonyymi
Valeriaanaa, edullista. Toimii hyvin ahdistukseen ja siten pelkotiloihin, ja siltä osin helpottaa toki nukahtamistakin; päälle melatoniinia siinä tapauksessa. Jos uniongelmansa ei liity ahdistukseen, pelkoon, ei siitä ole samaa hyötyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124