Moi,olen hiukan yli 30v nainen. Kyselisin seuraavaa...Minulla on yliliikkuvat nivelet ja paha nivelrikko ainakin kaularangassa,alaselässä ja molemmissa polvissa. Toiseen jalkaan osteotomiakin tehty 10v. sitten. Nivelrikkoa on luultavimmin myös lonkissa ja olkapäissä tosin niitä ei ole vielä kuvattu,mutta kipeät ne ovat myöskin levossa. Lääkäri määräsi minulle pari viikkoa sitten clucosamin lääkkeen,kolme tbl/pvä..Auttaa kuulemma sinne missä rustoa vielä jäljellä;)! Minulla on ollut pari viimeistä päivää ihan helvetilliset!!! Polvet tuntuvat että ne pettäisivät alta ja selkä rutisee ihan tosissaan. Kysymys kuuluukin??? Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? minua pelottaa etten pääse enää kohta liikkeelle,niin löysältä nivelet tuntuu ja kipeiltä myös!!!
Minulle ei esim.kortisoni pistettynä sovi ollenkaan...paikat jotenkin hypermobilisoituvat entisestään...Jätin lääkkeen jo tältä päivältä ottamatta...Mutta pulassa olen!!! Kiitokset asiallisista vastauksista!!!
kokemusta?
1
1373
Vastaukset
- vastata
Kerrot niin monista oireista, että ei näköjään löydy vastaavaa vastaajaa. Asiantuntijaa tarvitsisit, sellaista,jonka luo voit palata toistuvasti.
Vain yhteen asiaan voin tarttua. Tunnen artroosia sairastavia kolme henkilöä, eikä kellekään heistä ole glukosamiinia sisältävistä lääkkeistä tullut mitään sivuoireita,vaan ovat kuukauden sisällä tunteneet hyvää vaikutusta.
Olet saattanut jo aloitaa lääkkeen käytön uudelleen - toivottavasti. Jäljelläolevat rustot kannattaa pelastaa.
Toivon sydämestäni sinulle apua mahdollisimman pian ja pätevältä erikoislääkäritaholta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556