http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1448889
Tutiseekos täällä kenelläkään housut ??
7
443
Vastaukset
- nimeään
a) avioliiton kautta b)omatoimisesti julkisuutta paetakseen.
tiedätkö sä, late?- Late Lapista
En tiedä ! Mutta jospa Sussu vaihtoi sukunimensä kelvatakseen paremmin seuraavan pääministerin linnaan , onhan Ruusunen heti makiampi nimi Suomen messiaille kuin arkinen Kuronen ! EIKÖ ????
- pikku ruusu...
Late Lapista kirjoitti:
En tiedä ! Mutta jospa Sussu vaihtoi sukunimensä kelvatakseen paremmin seuraavan pääministerin linnaan , onhan Ruusunen heti makiampi nimi Suomen messiaille kuin arkinen Kuronen ! EIKÖ ????
'Ruusunen' on tosiaan kaunis nimi, mutta jos ajatellaan vuosia eteenpäin saattaa nimi muuttua koomiseksi.... kuihtunut ruusunen...
- moneen...
pikku ruusu... kirjoitti:
'Ruusunen' on tosiaan kaunis nimi, mutta jos ajatellaan vuosia eteenpäin saattaa nimi muuttua koomiseksi.... kuihtunut ruusunen...
Ellei 'Ruusunen' sitten kuivata itseään tietoisesti, jolloin hänestä tulee ikikukka...
- kyllä kuva,
pikku ruusu... kirjoitti:
päättele siittä onko "ruusunen".
Siks tuntus että mielellään avioliiton kautta nimenvaihdos, niin ei tulisi selittelyjä.
Mutta siis, menikö naimisiin.
Eikö kukaa juoruämmä sitä nyt tiiä?
- Apassi73
Jos ämmä hakemalla hakee julkisuutta joka perkeleen mediassa väenväkisin nii silloin pitäis kyllä kritiikki kestää,eiks jengi tajuu et tääki on pelkkää median pyöritystä.Akka pelkää et sen naama katoo lehdistä, nii pitää kait duunaa joku oikeus homma.Tää Ruusunen vois mun puolesta nukkuu sen sata vuotta, nii mä en sit olis enää kattelee kaiken maailman voivotuksia,kuinka rakkaus raatelee.Kait tästäkin joku rosis homma tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927