Aprilia RX50 -99

Nimetön

Tuo kyseinen mopo on jo monta vuotta ollut minulla ja hyvin on toiminut kunnes nyt alkoi oireilemaan. Käynnistettäessä tyhjäkäynnillä kaikki tuntuu olevan kunnossa. Lisättäessä kierroksia tietyssä pisteessä kone alkaa "pätkimään". Tehoa tuntuisi riittävän mutta jostain syystä tuntuu että jokin ahdistaisi moottoria. Ajettaessa huippunopeus on siellä 30km/h paikkeilla, kovempaa ei kulje edes alamäkeen. Lisäksi kone puskee mielestäni aivan liian suuren määrän öljyä putkeen ja tunkee sinistä/paksua savua. Ei se ennen ole moista tehnyt. Olisiko kellään tietoa missä olisi vika?

Tähän asti tutkittu kaasari 2 kertaa, vaihdettu tulppa, tutkittu tulpan hattu, testattu ilman pakoputkea sekä putken kanssa. Ei eroa, aluksi epäiltiin putki olisi tukkeessa mutta ei ollut.

Voisiko olla mahdollista että ongelmat liittyisivät jollain tavalla mäntään? Tuolla männällä on ajettu jo joku 25 000km. Se on suurin piirtein ainut kulutusosa mitä ei ole vaihdettu ikinä. Ja sitten mitenkäs tuo kopan avaaminen toimii? Osaisiko sen tehdä itse kotona vai onko se niin vittumainen tehtävä että jättää sen suosiolla jollekkin koulutuksen saaneelle henkilölle.

1

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bzcb

voi olla että on leikannu kii eli mäntä ja sylkkä homma.. jos et oo amis niin kantsii viiä jonnekki korjaamolle.. ei maksa paljoo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe