Saako PageMaker7 toimimaan Intelmacissa millään lisäpalikalla?
Kyseessä vain PM:n harjoittelukäyttö kuukauden ajan.
PageMaker&Intel
3
289
Vastaukset
- 1stMacFinn
Et kai tosissasi väitä, että kannattaa harjoitella vanhentuneella softalla?
Lataa ennemmin Adoben sivuilta InDesignin triali, sitä käyttää sen kuukauden ajan veloituksetta ja opettelet ajantasaisia asioita, että monen vuoden takaisia juttuja.- iMac Duo
Minulla on Adoben CS3Premium -paketti. Tuo PageMaker vain mahdollisia työpaikkoja varten, joissa vielä käytetään Pakea. Olen PM:ia käyttänyt viimeksi n. kahdeksan vuotta sitten ja ajattelin nyt vain että ottaisin sen uudelleen haltuun. Mutta jos ei saa niin hyvä niin, kiitos tiedosta.
iMac Duo kirjoitti:
Minulla on Adoben CS3Premium -paketti. Tuo PageMaker vain mahdollisia työpaikkoja varten, joissa vielä käytetään Pakea. Olen PM:ia käyttänyt viimeksi n. kahdeksan vuotta sitten ja ajattelin nyt vain että ottaisin sen uudelleen haltuun. Mutta jos ei saa niin hyvä niin, kiitos tiedosta.
kympillä tai kahdella wanha 90-luvun lopun Macci. Siinä sitten kuukausi Pagemakeria. Ilmotus vaan Hopeiseen omenaan.
Toki PM toimii uusimmissakin (vuoden 2006) PPC-koneissa, mutta ne maksaa maltaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038