miten koristeita

moi mä vaan täs kirjottelen

Moi olisko teillä mitään ideoita halloween koristeluun ku oon päättäny jo ruuat juomat ja tekemisen mut koristelu puuttu,voin antaa myös hyviä puku ruoka ja juoma vinkkejä

6

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (Taas saarnaan tästä samasta, mutta..)
      Kannattaa siis selata aikaisempia linkkejä ja miettiä ennen kuin alkaa itse väsäämään aihetta, josta on jo melkein koko keskustelupalsta TÄYNNÄ.

Esim. otsikolla: "Vinkkejä" -tai jotain siiheen viittavaa löytyy melko varmasti omaperäisiä koristelu-, puku-, kuin tarjoiluvinkkejäkin ja halloweeniin liittyviä linkkejä. :-)

Googlea voi myös käyttää hyvänä ystävänä, ja vaikka hakea hakusanalla: "Halloween koristelu", "-tarjoilu" tai "-ruoka". Siitä vain sitten selaamaan, niin kuin otsikkokin jo kertoo!

• Äiti-Kurpitsa

Meille tulee lakanoista kummituksia joihinkin nurkkiin ja koivunoksat spreijataan hopean värisiksi niihin laitetaan roikkumaan pieniä paperi kummituksia sekää lepakoita (kts. www.perhekerho.fi) kurpitsoja olen leikannut oranssista pahvista lampunvarjostimien peitoksi (kattolamppu) ja joulutähden päälle ikkunaan laitoin myös kartonkikurpitsan, tähteen valo ja avot! pieniä lasipurkkeja maalasin oranssinväriksi ja niihin laitetaan tuikkuja pitkin poikin mustasta jätesäkistä hapsutan "oviverhon" samasta myös pöytäliinan jne...

• kbvj

Koristeluja?
      Eli menkää kattoo "pahanlapsen halloweenkoristelu".
      Siellä on ihan sairaan hyvii ohjeita esim.
      Miten tehdä ruumis tai loitsukirja.
      😉

• gjlvk

Siis menkää kattoo you tubesta toi pahanlapsen halloweenkoristelu 😎

• Äitimaalta

Järkyttävän hyviä koristeita saa Punanaamiosta, jos ei ole aikaa eikä taitoa itse väsäillä: http://www.punanaamio.fi/teemat/halloween-ja-kauhu/kauhusomisteet-ja-koristeet.html
      Me asutaan maalla, joten kylän kaupoista ei halloween-tarvikkeita saa, siksi olen tilannut Punanaamiosta. Viimevuotisia koristeita on vielä tallella, mutta aina täytyy ostaa uutta (lapset vaativat!). En tiedä, onko meidän muksut jotenkin outoja, mutta ne on ihan innoissaan halloween-koristelusta, melkeinpä enemmän innoissaan kuin joulusta. :-D
      Meillä on omakotitalo ja pihapuita, joihin laitetaan roikkumaan kaikenlaisia kummituksia ja luurankoja. Sisälle laitetaan myös kauhukoristeita: hämähäkinseittejä, luurankoja ja muita. Ja Halloween-koristeet roikkuvat meillä ainakin viikon. :-D

• crazyhalloween

mulla oli viimevuonna pari kaiverrettua kurpitsaa joissa paloi kynttilät sisällä. tarjottavaksi tein mm. virhreäksi värjättyä italiansalaatti tarjottimelle ja siihenkin koversin pienen kurpitsan ja olevinaan oksenti sitä salaattia. sekoitin ketsuppia ja punaista elintarvikeväriä ja tein vessan peiliin veriset kädenjäljet ja bluethoot kajarista laitoin tulemaan "kammottavia ääniä". ostin muutamia hämähäkin verkkoja ja teippailin niitä sinne tänne (on muuten makeen näkösiä). sitten sinne tänne kynttilöitä palamaan ja valaisuus hämäräksi. sitten täytin miehen vanhan työhaalarin vanhoilla peitoilla yms. ja väsäilin saappaat jalkaan, hanskat käsiin ja pään, ja päähän laitoin jonkun säkin, köysi kaulaan ja laitettiin roikkuumaan se tienvarteen omenapuuhun ja hautakynttilä palamaan puun juureen. näytti todella aidolta ja pelottavalta :D. uusia juttuja pitäisi jo alkaa suunnitella tämän vuoden bileisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      318
      8170
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      100
      6418
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3693
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      73
      2622
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2500
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2363
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2206
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      112
      2082
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196