Venetarvikkeet Turun seudulla?

Kyseleväinen

Mitä venetarvikeliikettä suosittelette Turun seudulla? Olen selaillut vanhoja keskusteluja ja niiden pohjalta on hiukan hankalaa tehdä päätöstä; yleinen mielipide tuntuu olevan, että Meredinissä on paras valikoima, huonoin palvelu ja kovimmat hinnat. Miten on? Kannattaako tuolla edes käydä?

19

4488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojo

En mä ole koskaan huonoa palvelua Meredinissä saanut. Hinnat kyllä on kovat.

Nautikulmassa on myös ihan hyvä valikoima, mutta siellä liikkeen isäntä on ystävällinen kuin talviunilta herätetty karhu.

Turun Lukko on hyvä paikka ja samoin Kea Marin Raisiossa. Suosittelisin käymään ensin Keassa.

• ja lisäksi

homma toimii esim. TLukossa niin, että jos sulla on Maritimin luettelo niin soitat vaan sinne ja tilaat tämän ja tämän tarvikkeen (jos ei myyymälästä sillä hetkellä löydy). Alennusta saa.

• rkf

Itse asioin nykyisin ainoastaan Meredinissä, palvelu on ehdottomasti parempaa kuin muissa liikkeissä. Valikoimasta on aina löytynyt se mitä olen etsinyt ja palvelu on asiantuntevaa. Ainoa liike mitä Turussa voi suositella. Nautikulmasta on huonoimmat kokemukset ja valikoima on huono. Muutaman kerran siellä käynyt, kertaakaan ei ole löytynyt se mitä olen etsinyt ja palvelu, sitä ei ole.

• Ihmetyttää

Saahan siellä joskus hyvääkin palvelua. Harmi vaan, että väki tuntuu firmassa vaihtuvan tuhkatiheään. Eikö henkilökuntaa osata pitää tyytyväisenä vai missä vika... Omistajia ei voi kovin palvelualtteiksi kehua, heistä olen saanut lähinnä ylimielisen kuvan.

Tuotevalikoima on kyllä hyvä.

Nautikulmasta sen verran, että on siinä palveluhaluttomuudessa puolensakin; kerrankin saa rauhassa katsella tuotteita itse...

• ei hyvä
        Ihmetyttää kirjoitti:

Saahan siellä joskus hyvääkin palvelua. Harmi vaan, että väki tuntuu firmassa vaihtuvan tuhkatiheään. Eikö henkilökuntaa osata pitää tyytyväisenä vai missä vika... Omistajia ei voi kovin palvelualtteiksi kehua, heistä olen saanut lähinnä ylimielisen kuvan.

Nautikulmasta sen verran, että on siinä palveluhaluttomuudessa puolensakin; kerrankin saa rauhassa katsella tuotteita itse...

Meredinissä on paljon tuotteita, mutta auta armias jos vahingossa ostat viallisen tuotteen, niin palauttaminen tai vaihtaminen ei onnistu sitten millään. On automaattisesti ostajan vika jos tuote on viallinen. Ainakin jos omistaja Wiljanen on tiskin takana.
        Pelastuslautan huolto ei myöskään toimi kunnolla, ovat niin kiireisiä, hyvä jos saavat huollettua ennen purjehduskauden alkua.

• laatu ja hinnat

Meredinin valikoimista löytyy samaa laatua kuin halpa liikkeistä ja kovempaan hintaan. Pensaletkun ostaneena menin tähän kusetukseen. Letku vuosi liitoksistaan ja mukana oli ruostuvia osia. Palvelu on todellakin ylimielistä. En käytä enää kyseistä liikettä kuin pakosta. Nautikulman talviunilta herätetty karhukin on parempi.

• Jepjep...
        Ihmetyttää kirjoitti:

Olen huomannut saman. Ulkopuolisista työntekijöistä Seesto taitaa olla ainoa, joka on ollut vuosia. Kieltämättä jatkuva vaihtuvuus antaa paikasta vähän omituisen kuvan, itse ainakin kiinnitän asiaan huomiota.

• rkf
        Jepjep... kirjoitti:

Olen huomannut saman. Ulkopuolisista työntekijöistä Seesto taitaa olla ainoa, joka on ollut vuosia. Kieltämättä jatkuva vaihtuvuus antaa paikasta vähän omituisen kuvan, itse ainakin kiinnitän asiaan huomiota.

Taitaa olla ihan normaalia millä tahansa vähittäiskaupan sektorilla, väki vaihtuu usein. Ei varmastikaan työ missä vuosia/ vuosikymmeniä kukaan viihtyy...

• On hyvä

Mielestäni Meredinin palvelu on hyvää ja asiantuntevaa. Valikoima veneilijälle hyvä.

Kaikissa venetarvikeliikkeissä on riistohinnat.

• lissu

raision marine sähkössä on palvelua ja hinnt kohtuulliset ainoa huono puoli on että monet tuotteet on tilaus tavaraa tosin ne ovat toistaiseksi ainakin tulleet aik ripeästi.

• parhaat

ovat lukko ja bm tarvikemyynti.Molemmat hyvässä paikassa ja palvelu pelaa.Meredin ja Nautikulma ovat mielestäni aivan väärässä paikassa keskustassa, jossa on vaikea saada parkkipaikkaa, lisäksi näillä se palvelu ei ihan parasta ole.

• paras liike

Ehdottomasti paras liike turun seudulla on Captains Shop. Palvelua ja kohtuullisia hintoja. Perustarvikkeet löytyvät myös Biltemasta. Samaa tavaraa kuin veneliikkeissä mutta halvemmalla.

• hintaista tarviketta

löytyy BMstä. Lisäksi on minulle sopivassa paikassa matkalla veneelle.Noi keskustan liikkeet kierrän kaukaa

• Mikä ja missä on BM?

• Enderlein
        Flatus.Vetus kirjoitti:

Mikä ja missä on BM?

www.balticmarine.fi

• että saadaan

uusia vaihtoehtoja.

• koo3
        että saadaan kirjoitti:

uusia vaihtoehtoja.

Turun Merivaruste Oy

wwww.merivaruste.fi

• Turun Verivalmiste
        koo3 kirjoitti:

Turun Merivaruste Oy

wwww.merivaruste.fi

Maksettu mainos?

• meri våra

Edulliiimmat venetarvikkeiden hankintapaikat Turun seudulla on

1. Biltema
      2. Motonet
      3. Tarjoustalo
      4. Hong kong

Muita edullisia :

Bauhaus
      Prisma
      Citymarket
      Talouspörssi
      Puuilo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94