Mitä venetarvikeliikettä suosittelette Turun seudulla? Olen selaillut vanhoja keskusteluja ja niiden pohjalta on hiukan hankalaa tehdä päätöstä; yleinen mielipide tuntuu olevan, että Meredinissä on paras valikoima, huonoin palvelu ja kovimmat hinnat. Miten on? Kannattaako tuolla edes käydä?
Venetarvikkeet Turun seudulla?
19
4488
Vastaukset
- Jojo
En mä ole koskaan huonoa palvelua Meredinissä saanut. Hinnat kyllä on kovat.
Nautikulmassa on myös ihan hyvä valikoima, mutta siellä liikkeen isäntä on ystävällinen kuin talviunilta herätetty karhu.
Turun Lukko on hyvä paikka ja samoin Kea Marin Raisiossa. Suosittelisin käymään ensin Keassa.- ja lisäksi
homma toimii esim. TLukossa niin, että jos sulla on Maritimin luettelo niin soitat vaan sinne ja tilaat tämän ja tämän tarvikkeen (jos ei myyymälästä sillä hetkellä löydy). Alennusta saa.
- rkf
Itse asioin nykyisin ainoastaan Meredinissä, palvelu on ehdottomasti parempaa kuin muissa liikkeissä. Valikoimasta on aina löytynyt se mitä olen etsinyt ja palvelu on asiantuntevaa. Ainoa liike mitä Turussa voi suositella. Nautikulmasta on huonoimmat kokemukset ja valikoima on huono. Muutaman kerran siellä käynyt, kertaakaan ei ole löytynyt se mitä olen etsinyt ja palvelu, sitä ei ole.
- Ihmetyttää
Saahan siellä joskus hyvääkin palvelua. Harmi vaan, että väki tuntuu firmassa vaihtuvan tuhkatiheään. Eikö henkilökuntaa osata pitää tyytyväisenä vai missä vika... Omistajia ei voi kovin palvelualtteiksi kehua, heistä olen saanut lähinnä ylimielisen kuvan.
Tuotevalikoima on kyllä hyvä.
Nautikulmasta sen verran, että on siinä palveluhaluttomuudessa puolensakin; kerrankin saa rauhassa katsella tuotteita itse... - ei hyvä
Ihmetyttää kirjoitti:
Saahan siellä joskus hyvääkin palvelua. Harmi vaan, että väki tuntuu firmassa vaihtuvan tuhkatiheään. Eikö henkilökuntaa osata pitää tyytyväisenä vai missä vika... Omistajia ei voi kovin palvelualtteiksi kehua, heistä olen saanut lähinnä ylimielisen kuvan.
Nautikulmasta sen verran, että on siinä palveluhaluttomuudessa puolensakin; kerrankin saa rauhassa katsella tuotteita itse...Meredinissä on paljon tuotteita, mutta auta armias jos vahingossa ostat viallisen tuotteen, niin palauttaminen tai vaihtaminen ei onnistu sitten millään. On automaattisesti ostajan vika jos tuote on viallinen. Ainakin jos omistaja Wiljanen on tiskin takana.
Pelastuslautan huolto ei myöskään toimi kunnolla, ovat niin kiireisiä, hyvä jos saavat huollettua ennen purjehduskauden alkua. - laatu ja hinnat
Meredinin valikoimista löytyy samaa laatua kuin halpa liikkeistä ja kovempaan hintaan. Pensaletkun ostaneena menin tähän kusetukseen. Letku vuosi liitoksistaan ja mukana oli ruostuvia osia. Palvelu on todellakin ylimielistä. En käytä enää kyseistä liikettä kuin pakosta. Nautikulman talviunilta herätetty karhukin on parempi.
- Jepjep...
Ihmetyttää kirjoitti:
Nautikulmasta sen verran, että on siinä palveluhaluttomuudessa puolensakin; kerrankin saa rauhassa katsella tuotteita itse...Olen huomannut saman. Ulkopuolisista työntekijöistä Seesto taitaa olla ainoa, joka on ollut vuosia. Kieltämättä jatkuva vaihtuvuus antaa paikasta vähän omituisen kuvan, itse ainakin kiinnitän asiaan huomiota.
- rkf
Jepjep... kirjoitti:
Olen huomannut saman. Ulkopuolisista työntekijöistä Seesto taitaa olla ainoa, joka on ollut vuosia. Kieltämättä jatkuva vaihtuvuus antaa paikasta vähän omituisen kuvan, itse ainakin kiinnitän asiaan huomiota.
Taitaa olla ihan normaalia millä tahansa vähittäiskaupan sektorilla, väki vaihtuu usein. Ei varmastikaan työ missä vuosia/ vuosikymmeniä kukaan viihtyy...
- On hyvä
Mielestäni Meredinin palvelu on hyvää ja asiantuntevaa. Valikoima veneilijälle hyvä.
Kaikissa venetarvikeliikkeissä on riistohinnat.- lissu
raision marine sähkössä on palvelua ja hinnt kohtuulliset ainoa huono puoli on että monet tuotteet on tilaus tavaraa tosin ne ovat toistaiseksi ainakin tulleet aik ripeästi.
- parhaat
ovat lukko ja bm tarvikemyynti.Molemmat hyvässä paikassa ja palvelu pelaa.Meredin ja Nautikulma ovat mielestäni aivan väärässä paikassa keskustassa, jossa on vaikea saada parkkipaikkaa, lisäksi näillä se palvelu ei ihan parasta ole.
- paras liike
Ehdottomasti paras liike turun seudulla on Captains Shop. Palvelua ja kohtuullisia hintoja. Perustarvikkeet löytyvät myös Biltemasta. Samaa tavaraa kuin veneliikkeissä mutta halvemmalla.
- hintaista tarviketta
löytyy BMstä. Lisäksi on minulle sopivassa paikassa matkalla veneelle.Noi keskustan liikkeet kierrän kaukaa
- Enderlein
Flatus.Vetus kirjoitti:
Mikä ja missä on BM?
www.balticmarine.fi
- että saadaan
uusia vaihtoehtoja.
- koo3
että saadaan kirjoitti:
uusia vaihtoehtoja.
Turun Merivaruste Oy
wwww.merivaruste.fi - Turun Verivalmiste
koo3 kirjoitti:
Turun Merivaruste Oy
wwww.merivaruste.fiMaksettu mainos?
- meri våra
Edulliiimmat venetarvikkeiden hankintapaikat Turun seudulla on
1. Biltema
2. Motonet
3. Tarjoustalo
4. Hong kong
Muita edullisia :
Bauhaus
Prisma
Citymarket
Talouspörssi
Puuilo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144