hei, olisiko jyväskylän keskustassa lapsiperheitä jotka haluaisivat osallistua elämänkaari projektiin? Olen jyväskylän aikuisopiston opiskelija ja opiskelen lähihoitajaksi. Eli jos teidän perheenne haluaisi osallistua tähän projektiin niin otatko yhteyttä. Projektissa kyseltävät ja käydyt asiat ovat luottamuksellisia, eli minulla on vaitiolo lupaus, eli olen kirjoittanut alle sellaisen sopimuksen. Mitään oikeita nimiä ei laiteta papereihin eli nimet muutetaan ettei kukaan tunnista kenestä olen projektissa kertonut.Jos halukkaita on enemmän valkkaan teistä jonkun.laita meiliä, jos kiinnostaa, mielellään taustatietoa teistä eli minkä ikäisiä lapsia esim perheeseen kuuluu, niin osaan tehdä kysymykset etukäteen. tutkimustulokset saatte takaisin kun olen ne käynyt koululla näyttämässä.
etsin lapsiperheita,elämänkaariprojektiin
soten opiskelija
2
284
Vastaukset
- antaa yhteystiedot?
Ilman niitä on kovin vaikea ottaa yhteyttä. :)
- soten opiskelija
juu elikkä minuun voit olla yhteydessä sähköpostitse; kajza@netti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276