Mitenhän tuollainen kokovartalo kumipuku toimisi laihdutusasuna? Ei varmaankaan kovin käytännöllinen eikä sovellu kuntosalille mutta entä kotijumppaan? Onko kukaan kokeillut?
Kumipuku laihdutus asuna?
35
7312
Vastaukset
- Ritva-leena
itse olen käyttänyt kokovartalo kumipukua kotona jumpassa niin, että hikoilen helposti paljon siinä. Olen huomannut hiukan laihtuneeni. Sivutuotteena mies seuraa tiiviisti usein harjoituksiani ja jumpan jälkeen hän haluaa usein vähän pitää hyvänä minua kumipuvussani. Siinä tulee silloin hiukab lisää hikoiltua hyväilyssä... ja sitten suihkuun.
- viettelys
Moi,
Millainen kokovartalo kumipuku sulla on?
Kiinnostaisi tulla jumppaamaan kanssasi - Ritva-Leena
viettelys kirjoitti:
Moi,
Millainen kokovartalo kumipuku sulla on?
Kiinnostaisi tulla jumppaamaan kanssasiKumipukuni on Englannista ostettu sukeltajien kaupasta. En itse harrasta sukeltamista, saan vain jotenkin seksuaaliseroottista kiihotusta kumiin pukeutuneena. Ostin kumipuvun aika impulsiivisesti, koska se oli hyvässä alennuksessa ja se kauneudessaan kiihotti.
Kumipukuni itsessään on aika urheilullinen. Mustaa kumia ja sivuilla kirkkaan punaiset raidat alhaalta lahje-osan alusta ylös kainaloihin ja myös hihojen ulkopinnalla kaula aukkoon asti. Huppua siinä ei ole. Suihkutan kumipukuni aika ajoin vartavasten kumin kiilloitukseen tarkoitetulla aineella, että kumin pinta on säihkyvän kiiltävä ja kalvomaisesti suojattu.
Puku ei ole minulle kovin piukka, vaan sopivan väljä (ei liian suuri) koko on naisten L. Sen vuoksi sitä on mukava pitää myös usein iltaisin koti-asuna. Juuri tuon "rasvanpoltto" asian vuoksi otan mielelläni pientä hikeä ja siinä kumipuku on kyllä kiva. Aina vain enemmän myös huomaan tuntevani seksuaalista mielihyvää kumihaalariini pukeutuneena.
En tiedä kehtaanko sanoa mutta viime aikoina olen muutaman kerran sormillani hieronut pimppiäni kumipuvun haaran läpi ja saanut siitä ihania ja syviä orgasmeja. Parasta tuossa on kun istun tuolilla kumipuvussani ja työnnän lantioni tuolissa eteenpäin, jolloin kumipukuni kumihousu osan haara painautuu aivan piukasti pimppiini, jopa paljastaen kohoumina kumin läpi klitorikseni. Sitten hyväillen hieron klitorista ja juuri se kumihousun piukka hankaus pilluuni ja kumin puristava IHANA kosketus antaa todella syvän ja voimakkaan seksuaalisen kiihotuksen minulle.
Haaveilen, että joku nuolisi klitoristani kumihousun kohouman läpi, (oma mieheni ei suostu nuolemaan), se joku voisi olla mies tai nainen. Se olisi fantasioissani varmasti taivaallista ja antaisi ihanan ja voimakkaan orgasmin.
Tämä taisi nyt mennä vähän aiheen ulkopuolelle. - viettelys
Ritva-Leena kirjoitti:
Kumipukuni on Englannista ostettu sukeltajien kaupasta. En itse harrasta sukeltamista, saan vain jotenkin seksuaaliseroottista kiihotusta kumiin pukeutuneena. Ostin kumipuvun aika impulsiivisesti, koska se oli hyvässä alennuksessa ja se kauneudessaan kiihotti.
Kumipukuni itsessään on aika urheilullinen. Mustaa kumia ja sivuilla kirkkaan punaiset raidat alhaalta lahje-osan alusta ylös kainaloihin ja myös hihojen ulkopinnalla kaula aukkoon asti. Huppua siinä ei ole. Suihkutan kumipukuni aika ajoin vartavasten kumin kiilloitukseen tarkoitetulla aineella, että kumin pinta on säihkyvän kiiltävä ja kalvomaisesti suojattu.
Puku ei ole minulle kovin piukka, vaan sopivan väljä (ei liian suuri) koko on naisten L. Sen vuoksi sitä on mukava pitää myös usein iltaisin koti-asuna. Juuri tuon "rasvanpoltto" asian vuoksi otan mielelläni pientä hikeä ja siinä kumipuku on kyllä kiva. Aina vain enemmän myös huomaan tuntevani seksuaalista mielihyvää kumihaalariini pukeutuneena.
En tiedä kehtaanko sanoa mutta viime aikoina olen muutaman kerran sormillani hieronut pimppiäni kumipuvun haaran läpi ja saanut siitä ihania ja syviä orgasmeja. Parasta tuossa on kun istun tuolilla kumipuvussani ja työnnän lantioni tuolissa eteenpäin, jolloin kumipukuni kumihousu osan haara painautuu aivan piukasti pimppiini, jopa paljastaen kohoumina kumin läpi klitorikseni. Sitten hyväillen hieron klitorista ja juuri se kumihousun piukka hankaus pilluuni ja kumin puristava IHANA kosketus antaa todella syvän ja voimakkaan seksuaalisen kiihotuksen minulle.
Haaveilen, että joku nuolisi klitoristani kumihousun kohouman läpi, (oma mieheni ei suostu nuolemaan), se joku voisi olla mies tai nainen. Se olisi fantasioissani varmasti taivaallista ja antaisi ihanan ja voimakkaan orgasmin.
Tämä taisi nyt mennä vähän aiheen ulkopuolelle.Sukelluspuvuissa on jotain kiihottavaa, itsekin olen monesti miettinyt että pitäisi ostaa sellainen.
Kumiin pukeutunut nainen olisi ihana tapaamisen kohde, varsinkin jos pääsisi hyväilemään kiihottavaan kumiin verhottua vartaloa...
ja nuolemaan herkkiä paikkoja....
Onko pukusi kuinka paksua materiaalia, nykyään on triatlon harrastukseen olemassa ohkasemmasta materiaalista tehtyjä.
Oletko harrastanut seksiä se päälläsi muutenkin kuin hieromalla? - Ritva-Leena
viettelys kirjoitti:
Sukelluspuvuissa on jotain kiihottavaa, itsekin olen monesti miettinyt että pitäisi ostaa sellainen.
Kumiin pukeutunut nainen olisi ihana tapaamisen kohde, varsinkin jos pääsisi hyväilemään kiihottavaan kumiin verhottua vartaloa...
ja nuolemaan herkkiä paikkoja....
Onko pukusi kuinka paksua materiaalia, nykyään on triatlon harrastukseen olemassa ohkasemmasta materiaalista tehtyjä.
Oletko harrastanut seksiä se päälläsi muutenkin kuin hieromalla?Olisi kyllä kumipuvussa kiihottuvana naisena ihanaa fantasioida saada hierontaa kumipuku päällä. Miksei vaikka molemmillakin voisi olla kumipuku...
Osuit ihanasti herkkään kohtaani: juuri tuo herkkien paikkojen nuoleminen ja suukottelu olisi ehkä kaikkein ihaninta. Juuri myös hyväilevää hierontaa haluaisin , erityisesti pakaroilleni kumi haalarin kumi-housu osan läpi se olisi todella suloista tuntea hellä hieronta ensin pakaroissa ja sitten levittäisin jalkojani ja hieronta siirtyisi takaapäin kumi-haalarini haaroihin. Kiitos paljon ihanasta maininnsata. Minulle tuli siitä oikein hyvä olo. Taidanpa mennä laittamaan kumipuvun päälleni...
Kumipukuni on sellaista varmaan keskipaksua kumia, siis oikein kumia ei mitään neophyreeniä tai sellaista. Ei ollenkaan liian paksua kumia ettenkö tuntisi herkästi hyväilyjä kumin läpi.
Kumppanini ei kauheasti välttämättä, ikävä kyllä, halua hyväillä minua hellästi kumin läpi. Enempi tykkää vain katsella.
Viime aikoina olen aina vain enempi ja enempi alkanut kuitenkin kaivata oikein kumipuku rakastelua jonkun kanssa. Olen ajatellut, että jos olisi kumi-kumppani tekisin kumi-haalarini haaroihin jonkinlaisen aukon, että yhdyntä onnistuisi silloinkin kun minä olen kokonaan kumiin verhoutunut.
Käsittelen kumipukuani usein kiilto/suoja aineella, että kumi olisi aina mahdollisimman lateximaisen kiiltävää ja liukasta. Sellainen kiilto-kumipuku juuri kiehtoo ja kiihottaa minua eniten. Suoja suihkutus myös suojaa kumipukua murtumiselta. Täytyy välillä palata lähemmäs alkuperäistä keskustelu-aihetta.
Oikein iso kiitos Sinulle, että viitsit keskustella kanssani aiheesta. Vaikka alunperin lähdinkin liikkeelle vain kumipuvun laihdutus vaikutuksista, mutta Sinä toit tähän kumipuku keskuteluumme kaunista kaipausta ja ihania ulottuvuuksia. Vielä kirjoitatkin niin lempeän kauniisti ja jotenkin hellästi. Huomaa että olet aidosti kiinnostunut kumipuvuista ja sanot että haluaisit hyväillä ja jopa nuolla minua intiimisti kumin läpi niin se tuntuu tosi hyvälle, KIITOS SINULLE. Hävettää vähän sanoa, mutta minulla ihan oikeasti paikat kostuivat tosi paljon kun luin vastauksiasi. On tosi kivaa huomata, että joku muukin on kiinnostunut samoista asioista.
OIKEIN ISO, IHANAN PIUKKA JA HELLÄN VOIMAKAS KUMIPUKU HALI MINULTA SINULLE!!! - viettelys.
Ritva-Leena kirjoitti:
Olisi kyllä kumipuvussa kiihottuvana naisena ihanaa fantasioida saada hierontaa kumipuku päällä. Miksei vaikka molemmillakin voisi olla kumipuku...
Osuit ihanasti herkkään kohtaani: juuri tuo herkkien paikkojen nuoleminen ja suukottelu olisi ehkä kaikkein ihaninta. Juuri myös hyväilevää hierontaa haluaisin , erityisesti pakaroilleni kumi haalarin kumi-housu osan läpi se olisi todella suloista tuntea hellä hieronta ensin pakaroissa ja sitten levittäisin jalkojani ja hieronta siirtyisi takaapäin kumi-haalarini haaroihin. Kiitos paljon ihanasta maininnsata. Minulle tuli siitä oikein hyvä olo. Taidanpa mennä laittamaan kumipuvun päälleni...
Kumipukuni on sellaista varmaan keskipaksua kumia, siis oikein kumia ei mitään neophyreeniä tai sellaista. Ei ollenkaan liian paksua kumia ettenkö tuntisi herkästi hyväilyjä kumin läpi.
Kumppanini ei kauheasti välttämättä, ikävä kyllä, halua hyväillä minua hellästi kumin läpi. Enempi tykkää vain katsella.
Viime aikoina olen aina vain enempi ja enempi alkanut kuitenkin kaivata oikein kumipuku rakastelua jonkun kanssa. Olen ajatellut, että jos olisi kumi-kumppani tekisin kumi-haalarini haaroihin jonkinlaisen aukon, että yhdyntä onnistuisi silloinkin kun minä olen kokonaan kumiin verhoutunut.
Käsittelen kumipukuani usein kiilto/suoja aineella, että kumi olisi aina mahdollisimman lateximaisen kiiltävää ja liukasta. Sellainen kiilto-kumipuku juuri kiehtoo ja kiihottaa minua eniten. Suoja suihkutus myös suojaa kumipukua murtumiselta. Täytyy välillä palata lähemmäs alkuperäistä keskustelu-aihetta.
Oikein iso kiitos Sinulle, että viitsit keskustella kanssani aiheesta. Vaikka alunperin lähdinkin liikkeelle vain kumipuvun laihdutus vaikutuksista, mutta Sinä toit tähän kumipuku keskuteluumme kaunista kaipausta ja ihania ulottuvuuksia. Vielä kirjoitatkin niin lempeän kauniisti ja jotenkin hellästi. Huomaa että olet aidosti kiinnostunut kumipuvuista ja sanot että haluaisit hyväillä ja jopa nuolla minua intiimisti kumin läpi niin se tuntuu tosi hyvälle, KIITOS SINULLE. Hävettää vähän sanoa, mutta minulla ihan oikeasti paikat kostuivat tosi paljon kun luin vastauksiasi. On tosi kivaa huomata, että joku muukin on kiinnostunut samoista asioista.
OIKEIN ISO, IHANAN PIUKKA JA HELLÄN VOIMAKAS KUMIPUKU HALI MINULTA SINULLE!!!Innostuisiko kumppanisi rakastelemaan, tai nuolemaan, jos teet haaroihin aukon?
Kiiltävään kumiin pukeutunut kiihkeä nainen on kiihoittava, arvaa aiheuttiko keskustelupalstalla kertomuksesi lukeminen minulle reaktioita housuissa.
Mikäli tunnet että tarvitset hyväilyjä ja hierontaa kun olet pukeutunut kumiin, niin olen käytettävissäsi. Se olisi ihana täyttymys unelmasta kuminaisesta.
Osaatko sanoa minkäverran hikoilet kumipuvussa?
Onko niissä erillinen housuosa?
Multakin isot kumihalit ja hyväilyt sinulle! - Ritva-Leena
viettelys. kirjoitti:
Innostuisiko kumppanisi rakastelemaan, tai nuolemaan, jos teet haaroihin aukon?
Kiiltävään kumiin pukeutunut kiihkeä nainen on kiihoittava, arvaa aiheuttiko keskustelupalstalla kertomuksesi lukeminen minulle reaktioita housuissa.
Mikäli tunnet että tarvitset hyväilyjä ja hierontaa kun olet pukeutunut kumiin, niin olen käytettävissäsi. Se olisi ihana täyttymys unelmasta kuminaisesta.
Osaatko sanoa minkäverran hikoilet kumipuvussa?
Onko niissä erillinen housuosa?
Multakin isot kumihalit ja hyväilyt sinulle!Kiitos terveisistäsi ja kumihaleistasi. Annoitko mulle halin tuleva kumipuku päälläsi!?!
Jotenkin muakin alkoi kiihottaa kun kerroit että sun housun etumus alkoi nykiä mun kuvauksista. Mä muuten laitoin äskettäin just kumihaalarin taas ylleni. Aika sexy olo. En tiedä miksi tämä keskustelu laihdutuksesta menikin näin kiihottavaksi sun kanssas. Ehkä me ollaan aika lailla samalla aalto-pituudella tykkäämisissä.
Hikoilua tapahtuu kumipuvuvssa kevyessä jumpassa ehkä noin puolet vähemmän kuin saunassa. Kaikki riippuu miten paljon rehkii.
Kumipuvussani tai kumihaalareissani ei ole erillistä housuosaa. Siinä kulkee kyllä jonkinlainen pieni liimattu(?) sauma vyötäröllä.
Vetoketju on takana, joten joskus olisi kyllä hellä apu kumi-haalarini vetoketjun sulkemisessa tai avaamisessa kivaa...
Yksi mikä vielä olisi kiva jos vaikka sinä esim hyväilisit nännejäni kumipukuni rinta-osan läpi. Nännini erottuvat hyvin piukan kumin läpi, etenkin kun olen kiihottunut kumipuvussani ja nännini ovat kovat ja terhakkaan pystyt. Mahtaisitko osata/haluta hellän voimakkaasti ottaa nännejäni huuliesi väliin hyväiltäviksi kumipukuni läpi? Se olisi tosi sexyä.
HALITAAN TAAS TOISIAMME OIKEIN HELLÄN VOIMAKKAASTI SEKÄ RINNOISTA ETTÄ HAAROISTA. - rubberisti
Ritva-Leena kirjoitti:
Olisi kyllä kumipuvussa kiihottuvana naisena ihanaa fantasioida saada hierontaa kumipuku päällä. Miksei vaikka molemmillakin voisi olla kumipuku...
OIKEIN ISO, IHANAN PIUKKA JA HELLÄN VOIMAKAS KUMIPUKU HALI MINULTA SINULLE!!!Anteeksi, että tungen teidän keskusteluunne, mutta oletan näiden keskustelujen olevan julkisia.
Mitä sanoisit sellaisesta kumipuvusta, jossa haaraosa on tehty siten, että intiimien paikkojen sisään asettuu ns. "femdom" eli naisten kondomi. Tällöin kanssakäymisessä kumppani tulee kuitenkin sisääsi, mutta jää kuitenkin kumin ansiosta ulkopuolelle ja nesteet eivät varsinaisesti kohtaa.
Pukuja lienee kaikenlaisia: anustapeilla, sisädildolla, sisädildolla ja anustapilla, anusfemdomilla normaalin lisäksi.
Hyviä treeneja ja hierontasessioita!!! - kumipukuhalit
Ritva-Leena kirjoitti:
Kiitos terveisistäsi ja kumihaleistasi. Annoitko mulle halin tuleva kumipuku päälläsi!?!
Jotenkin muakin alkoi kiihottaa kun kerroit että sun housun etumus alkoi nykiä mun kuvauksista. Mä muuten laitoin äskettäin just kumihaalarin taas ylleni. Aika sexy olo. En tiedä miksi tämä keskustelu laihdutuksesta menikin näin kiihottavaksi sun kanssas. Ehkä me ollaan aika lailla samalla aalto-pituudella tykkäämisissä.
Hikoilua tapahtuu kumipuvuvssa kevyessä jumpassa ehkä noin puolet vähemmän kuin saunassa. Kaikki riippuu miten paljon rehkii.
Kumipuvussani tai kumihaalareissani ei ole erillistä housuosaa. Siinä kulkee kyllä jonkinlainen pieni liimattu(?) sauma vyötäröllä.
Vetoketju on takana, joten joskus olisi kyllä hellä apu kumi-haalarini vetoketjun sulkemisessa tai avaamisessa kivaa...
Yksi mikä vielä olisi kiva jos vaikka sinä esim hyväilisit nännejäni kumipukuni rinta-osan läpi. Nännini erottuvat hyvin piukan kumin läpi, etenkin kun olen kiihottunut kumipuvussani ja nännini ovat kovat ja terhakkaan pystyt. Mahtaisitko osata/haluta hellän voimakkaasti ottaa nännejäni huuliesi väliin hyväiltäviksi kumipukuni läpi? Se olisi tosi sexyä.
HALITAAN TAAS TOISIAMME OIKEIN HELLÄN VOIMAKKAASTI SEKÄ RINNOISTA ETTÄ HAAROISTA.Kumipukupäälläni, ellet halua ilman...
Avustan milellään vetoketjun avaamisessa ja sulkemisessa, kuinka alas vetoketju takana menee?
Olisitko kiinnostunut istumaan sylissäni, voisin nuolla ja imeä kumiinverhottuja rintojasi, ja hampailla hellästi puristaa nänniesi kohdalta.
Samalla voisimme hieroa ja pyöritellä vastakkain alavartalojamme...
Saatko orgasmin klitoriksesi hieromisella helposti?
Jossain sivuila näin joskus sellaisia pukuja joihin oli lisätty vetoketjut sopiviin paikkoihin että seksin harrastaminen onnistuisi tarvittaessa.
Hellän kiihkeät hyväilyt ja halit. - Ritva-Leena
kumipukuhalit kirjoitti:
Kumipukupäälläni, ellet halua ilman...
Avustan milellään vetoketjun avaamisessa ja sulkemisessa, kuinka alas vetoketju takana menee?
Olisitko kiinnostunut istumaan sylissäni, voisin nuolla ja imeä kumiinverhottuja rintojasi, ja hampailla hellästi puristaa nänniesi kohdalta.
Samalla voisimme hieroa ja pyöritellä vastakkain alavartalojamme...
Saatko orgasmin klitoriksesi hieromisella helposti?
Jossain sivuila näin joskus sellaisia pukuja joihin oli lisätty vetoketjut sopiviin paikkoihin että seksin harrastaminen onnistuisi tarvittaessa.
Hellän kiihkeät hyväilyt ja halit.Kiitos paljon haleista.
Tuo on kyllä tosi ihanan sexy ehdotus sulta tuo sylikkäin hyväily. Nyt mulla kuule ihan oikeasti kostui kun rupesin oikein fantasioimaan noita sun hyväilyjäs. Olet varmaan niissä aika hyvä kun sait kumipukunaisen, minut, kertaheitolla ihan märäksi! Sulla ei vättämättä tarttis olla kumihousuja, voisit paljaalla penikselläsi hieroa kumipuvun peittämää vakoani. Se olisi kyllä aika... Voi ei kun sait mun ajatukset liitämään. Täämä on tullu jo tosi kauasalkuperäsestä.
Mun pitää pian lähtee työvuoroon ja näköjään on ihan pakko sormittaa sitä ennen, valuu jo niin kovasti kumipukuni sisällä. Luen samalla teidän viestejänne kun avaan kumihaalarini ja ne kintuissa hyväilen sormilla.
Klitorikseni on hyvin herkkä reagoimaan hierontaan, erityisesti kumihousun haaran läpi. - kumipukuhalit.
Ritva-Leena kirjoitti:
Kiitos paljon haleista.
Tuo on kyllä tosi ihanan sexy ehdotus sulta tuo sylikkäin hyväily. Nyt mulla kuule ihan oikeasti kostui kun rupesin oikein fantasioimaan noita sun hyväilyjäs. Olet varmaan niissä aika hyvä kun sait kumipukunaisen, minut, kertaheitolla ihan märäksi! Sulla ei vättämättä tarttis olla kumihousuja, voisit paljaalla penikselläsi hieroa kumipuvun peittämää vakoani. Se olisi kyllä aika... Voi ei kun sait mun ajatukset liitämään. Täämä on tullu jo tosi kauasalkuperäsestä.
Mun pitää pian lähtee työvuoroon ja näköjään on ihan pakko sormittaa sitä ennen, valuu jo niin kovasti kumipukuni sisällä. Luen samalla teidän viestejänne kun avaan kumihaalarini ja ne kintuissa hyväilen sormilla.
Klitorikseni on hyvin herkkä reagoimaan hierontaan, erityisesti kumihousun haaran läpi.Kiitos itsellesi että haluat pukeutua kumiin...
Voisin mielelläni olla myäs alasti kun istut sylissäni, olisi tosi mielyttävää tuntea kuinka kiihkeästi penikseni painaa ja hieroo kumipuvun peittämää kosteaa vakoasi.
Jos innostut tekemään pukusi haaroihin sen aukon niin voisit istua penkseni päälle.
Et ole ainut jonka joutuu hoitelemaan itsensä ihan piakkoin.
Pusut ja lipaisut klitallesi.. - onnistuisko
rubberisti kirjoitti:
Anteeksi, että tungen teidän keskusteluunne, mutta oletan näiden keskustelujen olevan julkisia.
Mitä sanoisit sellaisesta kumipuvusta, jossa haaraosa on tehty siten, että intiimien paikkojen sisään asettuu ns. "femdom" eli naisten kondomi. Tällöin kanssakäymisessä kumppani tulee kuitenkin sisääsi, mutta jää kuitenkin kumin ansiosta ulkopuolelle ja nesteet eivät varsinaisesti kohtaa.
Pukuja lienee kaikenlaisia: anustapeilla, sisädildolla, sisädildolla ja anustapilla, anusfemdomilla normaalin lisäksi.
Hyviä treeneja ja hierontasessioita!!!Näköjään herättänyt kysymykseni paljon keskustelua, mutta enemmän asian vierestä kun siitä laihdutuksesta. No, onhan tää seksipalsta :)
Mutta itsekin ajattelin ensin tuota normaalia seksikumipukua mutta tuo neopreeni puku voisi olla sitäkin parempi, sen saatavuus ainakin on helpompi ja ne voisivat olla jopa tähän aikaan vuodesta alennusmyynnissä. Ajatus heräsi kun katselin "laihdutus housuja", ne vaikutti kumimaiselle mutta ne saattaisi olla neopreeniä. Sellaisia shortsihousuja voisi paremmin käyttää ohjatussa jumpassa mutta kun se on vain kerran viikossa niin kotijumppaa täytyy harrastaa nopeampien tulosten saavuttamiseksi. Täytyy varmaan huomenna käydä katsomassa urheiluliikkeiden "sukelluspuvut" ;) - Ritva-Leena
onnistuisko kirjoitti:
Näköjään herättänyt kysymykseni paljon keskustelua, mutta enemmän asian vierestä kun siitä laihdutuksesta. No, onhan tää seksipalsta :)
Mutta itsekin ajattelin ensin tuota normaalia seksikumipukua mutta tuo neopreeni puku voisi olla sitäkin parempi, sen saatavuus ainakin on helpompi ja ne voisivat olla jopa tähän aikaan vuodesta alennusmyynnissä. Ajatus heräsi kun katselin "laihdutus housuja", ne vaikutti kumimaiselle mutta ne saattaisi olla neopreeniä. Sellaisia shortsihousuja voisi paremmin käyttää ohjatussa jumpassa mutta kun se on vain kerran viikossa niin kotijumppaa täytyy harrastaa nopeampien tulosten saavuttamiseksi. Täytyy varmaan huomenna käydä katsomassa urheiluliikkeiden "sukelluspuvut" ;)Anteeksi kun tämä keskutelu on välillä vähän (jaa vähän!) käynyt muissa aisissa. Lähdin alunperin liikkeelle nimenomaan Sinun esittämästäsi mielenkiintoisesta kysymyksestä, koska se on myös minulla (kaiken tuon muun ohella) mielessä kumipukua käyttäessäni. Monenlaista muuta kylläkin minulle tulee kumipuvussa sivutuotteena mieleen. Se kumipuku kun nyt vaan on, ainakin minulle, moniseslitteinen asia. Nuo miesten kommentit vielä sekoittivat päätäni pahemman kerran.
Jos ajatellaan laihdutus-housuja, niin mielestäni niiden juttu on juuri tiiviys ja sitä kautta hikoilun ja aineenvaihdunnan lisääminen. Silloin perinteinen tiivis kumi voisi olla parempi kuin neopreeni, joka ehkä sittenkin hiukan voi hengittää. Mitenkähän mahtaisivat toimia hiukan liian pienet tavalliset tiiviit sadehousut tai perinteiset 60/70-luvun reilut nailoniset tuuli-housut? Hikoiluttaa nekin.
Ja sitten tietenkin jumppa kaupoista saa oikein HIKI-HOUSUT nimellä nailonisia housuja. Esimerkiksi Piruetissa on melkoisen tiiviitä henkselihaalari-mallisia nailonisia hiki-housuja
jotka on varta vasten tarkoitellu ihon lämmön tallettamiseen ja lihasten lämmittämiseen. Niissä on lahkeensuissa ja ylhäällä tiukentava kuminauhakin, ettei ilma pääsisi karkaamaan. Hinta siellä muistaakseni alle 30 euroa.
Onko Sinulla mielessä pakaroiden ja ylipäänsä pepun seudun ja reisien kaventaminen? Ainakin mulla noi kohdat tuppaa olemaan ongelmallisimpia. Kyllä niissä paikoissa jotenkin tuntuu oikeasti lihaksissa hyvältä, laihdutus mielessäkin, kun on pitänyt oikein tiiviitä housuja (esim kumipukua) ja paikat ovat kunnolla lämmenneet ja hikoilleet.
Onnea Sinulle oikein paljon laihduttavien housujen etsinnässä. Please ilmoitathan tänne palstalle mitä löytyy tai vain kerrot ajatuksiasi. Aloittamasi keskustelu -aihe on minusta todella mielenkiintoinen.
Toivottavasti näistäkin tiedoista on Sinulle hyötyä. Palaathan asiaan toivoo LaihdutusHousu Sisaresi Ritva-Leena. Kiitos Sinulle jo tässä vaiheessa ja onnea etsintään. - viettelys..
Ritva-Leena kirjoitti:
Anteeksi kun tämä keskutelu on välillä vähän (jaa vähän!) käynyt muissa aisissa. Lähdin alunperin liikkeelle nimenomaan Sinun esittämästäsi mielenkiintoisesta kysymyksestä, koska se on myös minulla (kaiken tuon muun ohella) mielessä kumipukua käyttäessäni. Monenlaista muuta kylläkin minulle tulee kumipuvussa sivutuotteena mieleen. Se kumipuku kun nyt vaan on, ainakin minulle, moniseslitteinen asia. Nuo miesten kommentit vielä sekoittivat päätäni pahemman kerran.
Jos ajatellaan laihdutus-housuja, niin mielestäni niiden juttu on juuri tiiviys ja sitä kautta hikoilun ja aineenvaihdunnan lisääminen. Silloin perinteinen tiivis kumi voisi olla parempi kuin neopreeni, joka ehkä sittenkin hiukan voi hengittää. Mitenkähän mahtaisivat toimia hiukan liian pienet tavalliset tiiviit sadehousut tai perinteiset 60/70-luvun reilut nailoniset tuuli-housut? Hikoiluttaa nekin.
Ja sitten tietenkin jumppa kaupoista saa oikein HIKI-HOUSUT nimellä nailonisia housuja. Esimerkiksi Piruetissa on melkoisen tiiviitä henkselihaalari-mallisia nailonisia hiki-housuja
jotka on varta vasten tarkoitellu ihon lämmön tallettamiseen ja lihasten lämmittämiseen. Niissä on lahkeensuissa ja ylhäällä tiukentava kuminauhakin, ettei ilma pääsisi karkaamaan. Hinta siellä muistaakseni alle 30 euroa.
Onko Sinulla mielessä pakaroiden ja ylipäänsä pepun seudun ja reisien kaventaminen? Ainakin mulla noi kohdat tuppaa olemaan ongelmallisimpia. Kyllä niissä paikoissa jotenkin tuntuu oikeasti lihaksissa hyvältä, laihdutus mielessäkin, kun on pitänyt oikein tiiviitä housuja (esim kumipukua) ja paikat ovat kunnolla lämmenneet ja hikoilleet.
Onnea Sinulle oikein paljon laihduttavien housujen etsinnässä. Please ilmoitathan tänne palstalle mitä löytyy tai vain kerrot ajatuksiasi. Aloittamasi keskustelu -aihe on minusta todella mielenkiintoinen.
Toivottavasti näistäkin tiedoista on Sinulle hyötyä. Palaathan asiaan toivoo LaihdutusHousu Sisaresi Ritva-Leena. Kiitos Sinulle jo tässä vaiheessa ja onnea etsintään.Mietin että onkohan laihduttamisessa mitään hyötyä tuosta hikoilemisesta sinäänsä.
Hikoileminen rasituksessa on merkki siitä että liikunta tai kuntoilu vaikuttaa ja on riittävän tehokasta.
Jos pelkkä hikoilu auttaisi laihduttamiseen niin silloinhan voisi mennä saunaan hikoilemaan. Hikoiltu neste palautuu kumminkin seuraavien juomisten yhteydessä.
Tietysti jotain edullisia vaikutuksia hikoilusta voi olla, lihakset pysyy lämpiminä ym...
Kerrotko kokemuksistasi täällä Ritva-Leena kirjoitti:
Anteeksi kun tämä keskutelu on välillä vähän (jaa vähän!) käynyt muissa aisissa. Lähdin alunperin liikkeelle nimenomaan Sinun esittämästäsi mielenkiintoisesta kysymyksestä, koska se on myös minulla (kaiken tuon muun ohella) mielessä kumipukua käyttäessäni. Monenlaista muuta kylläkin minulle tulee kumipuvussa sivutuotteena mieleen. Se kumipuku kun nyt vaan on, ainakin minulle, moniseslitteinen asia. Nuo miesten kommentit vielä sekoittivat päätäni pahemman kerran.
Toivottavasti näistäkin tiedoista on Sinulle hyötyä. Palaathan asiaan toivoo LaihdutusHousu Sisaresi Ritva-Leena. Kiitos Sinulle jo tässä vaiheessa ja onnea etsintään.Seksivälineitten puolellahan tää keskustelu näyttää olevan, että iköhän se ole ihan luonnollista että keskustellaan seksistä... ja eteenkin kun on kyseessä kumivaatteet.
Se että kumi puettuna alastomalle vartalolle kiihottaa seksuaalisesti, ei ole mitenkään tavatonta. Itsellänikin on moisia vaatteita. ;-)- onnistuisko
Raippa kirjoitti:
Seksivälineitten puolellahan tää keskustelu näyttää olevan, että iköhän se ole ihan luonnollista että keskustellaan seksistä... ja eteenkin kun on kyseessä kumivaatteet.
Se että kumi puettuna alastomalle vartalolle kiihottaa seksuaalisesti, ei ole mitenkään tavatonta. Itsellänikin on moisia vaatteita. ;-)Tottahan toki seksistä täytyy keskustella tällä palstalla ja mitäpä ei tekisi seksin vuoksi? Minä ainakin aion laihduttaa vaikka sitten seksikäs kumipuku päällä.
Miksi kukaan ei sanonut että se sukelluspuku on märkäpuku. Oli nolo tilanne tossa urheiluliikkeessä asioidessa kun yritin selittää mitä haluaisin. Ikävä kyllä märkäpuvut oli poistettu valikoimasta ja niitä saa taas kesän tulen. Niin ainakin siinä liikkeessä. En viitsinyt enää muihin mennä varmaankin naama punaisena nolostuksesta, toivottavasti edes hikoilin muutaman kilon jännityksestä tossa etten tehnyt sitä turhaan ;)
Mutta tuo sadeasu idea on ihan kokeilemisen arvoinen. Ja onhan se varmasti totta ettei se pelkkä hikoilu laihduta, muuten se olisi yleisesti käytössä oleva helppo laihdutus keino. Mutta se hikoilu tiukassa kumipuvussa kun kiehtoo, kai siihen liittyy jotain seksuaalistakin ;) - Ethän vaan
Ritva-Leena kirjoitti:
Toivottavasti näistäkin tiedoista on Sinulle hyötyä. Palaathan asiaan toivoo LaihdutusHousu Sisaresi Ritva-Leena. Kiitos Sinulle jo tässä vaiheessa ja onnea etsintään.Ethän vaan lopettanut kirjoittelua Ritva-Leena? Oli niin kiva seurata tätä keskustelua pari päivää.
- Ritva-Leena
Ethän vaan kirjoitti:
Ethän vaan lopettanut kirjoittelua Ritva-Leena? Oli niin kiva seurata tätä keskustelua pari päivää.
Kiitos kiinnostuksestasi. Kysymyksen nosti esiin toinen kuin minä. Erittäin mielenkiintoinen aihe ja kiva huomata että meitä on näinkin monta jotka on aiheesta kiinnostuneita.
Minä kuitenkin olen tähän hätään sanonut kaiken mitä mielessäni on. Tietenkin olisi kiva jos joku nostaisi esiin vielä uusia puolia asian tiimoilta. Esitä vain reilusti kysymyksiä ja kommentteja niin eiköhän keskustelu virkiä.
Ainakin minä käyn aika ajoin (joka päivä) katsomassa onko tullut uusia juttuja tähän ketjuun. Kumipuku terveisin Ritva-Leena. - kumipuvussa julkisesti?
Ritva-Leena kirjoitti:
Kiitos kiinnostuksestasi. Kysymyksen nosti esiin toinen kuin minä. Erittäin mielenkiintoinen aihe ja kiva huomata että meitä on näinkin monta jotka on aiheesta kiinnostuneita.
Minä kuitenkin olen tähän hätään sanonut kaiken mitä mielessäni on. Tietenkin olisi kiva jos joku nostaisi esiin vielä uusia puolia asian tiimoilta. Esitä vain reilusti kysymyksiä ja kommentteja niin eiköhän keskustelu virkiä.
Ainakin minä käyn aika ajoin (joka päivä) katsomassa onko tullut uusia juttuja tähän ketjuun. Kumipuku terveisin Ritva-Leena.Oletko Ritva-Leena pitänyt koskaan kumipukua tai märkäpukua julkisella paikalla? Itse olen märkäpuvussa ollut uimarannalla. Ei kovinkaan erikoista mutta kun sen pukee jo kotona päälle niin on mukava ajella autolla rannalle musta märkäpuku päällä. Herättää kivasti oudoissakin ihmisissä keskustelua kun nousee autosta ja lähtee uimaan vilkkaalla uimarannalla. Ihan pirun kiihottava kokemus itsellekkin.
- Ritva-Leena
kumipuvussa julkisesti? kirjoitti:
Oletko Ritva-Leena pitänyt koskaan kumipukua tai märkäpukua julkisella paikalla? Itse olen märkäpuvussa ollut uimarannalla. Ei kovinkaan erikoista mutta kun sen pukee jo kotona päälle niin on mukava ajella autolla rannalle musta märkäpuku päällä. Herättää kivasti oudoissakin ihmisissä keskustelua kun nousee autosta ja lähtee uimaan vilkkaalla uimarannalla. Ihan pirun kiihottava kokemus itsellekkin.
Kiitos Sinulle huomaamisesta! Olen ollut myös useinkin uimassa kumipuku päälläni. Rannalla se ei tosiaankaan tuota vaikeuksia kumipuvun kantajalle. Ennemmin huomaan miten monet miehet ja naisetkin vaivihkaa vilkuilivat ja katseet viipyilivät selvästi kiinnostuneina. Niinkuin on tullut jo esiin kyllä kiiltävä kumipuku varmasti melkein jokaiselle on eroottisesti viehättävä katsella, minulle myös pitää päälläni.
Olen muutaman kerran ollut kumipuku päälläni tyttäreni juniori jalkapallo-ottelussa kentän reunalla. Se on sopivan urheilullinen, etteivät kaikki ota sitä siellä vättämättä sopimattomana, mutta kyllä silloinkin yleensä muiden tyttöjen isät tulevat jutustelemaan, ihan siveästi tietenkin, mutta selvästi latautuneina. Se on toisaalta imartelevaa ja hivelevää huomata kun on ihailtu sillälailla ja toisaalta huvittavaa seurata kun miehet ympärillä pörräävät muka vaivihkaa, mutta aivan pistoksissa.
Käytän kumipukua myös ulkoilussakin aika usein, satoi tai paistoi. Se on senverran urheilullinen että sitä ei miellä seksi puvuksi, koska siinä on vielä ne punaiset raidat. Tosi kiiltävä se tietysti on ja aika huomiotaherättäväkin ehkä. Ilmeisesti positiivistä huomiota. - kumipuvussa julkisesti?
Ritva-Leena kirjoitti:
Kiitos Sinulle huomaamisesta! Olen ollut myös useinkin uimassa kumipuku päälläni. Rannalla se ei tosiaankaan tuota vaikeuksia kumipuvun kantajalle. Ennemmin huomaan miten monet miehet ja naisetkin vaivihkaa vilkuilivat ja katseet viipyilivät selvästi kiinnostuneina. Niinkuin on tullut jo esiin kyllä kiiltävä kumipuku varmasti melkein jokaiselle on eroottisesti viehättävä katsella, minulle myös pitää päälläni.
Olen muutaman kerran ollut kumipuku päälläni tyttäreni juniori jalkapallo-ottelussa kentän reunalla. Se on sopivan urheilullinen, etteivät kaikki ota sitä siellä vättämättä sopimattomana, mutta kyllä silloinkin yleensä muiden tyttöjen isät tulevat jutustelemaan, ihan siveästi tietenkin, mutta selvästi latautuneina. Se on toisaalta imartelevaa ja hivelevää huomata kun on ihailtu sillälailla ja toisaalta huvittavaa seurata kun miehet ympärillä pörräävät muka vaivihkaa, mutta aivan pistoksissa.
Käytän kumipukua myös ulkoilussakin aika usein, satoi tai paistoi. Se on senverran urheilullinen että sitä ei miellä seksi puvuksi, koska siinä on vielä ne punaiset raidat. Tosi kiiltävä se tietysti on ja aika huomiotaherättäväkin ehkä. Ilmeisesti positiivistä huomiota.Olisipa kiva nähdä tuollainen nainen kentän laidalla ;) Ei sinulla Ritva-Leena sattuisi olemaan kuvaa puvusta?
Itse en ole pitänyt tuota omaa pukua muualla kun "vesiurheilun merkeissä". Mutta siinäkin olen huomannut että varsinkin vähän iäkkäämmät naiset on kiinnostuneita. Tosiaan muutaman kerran sellainen minua vähän vanhempi nainen on tullut juttelemaan. Nuoremmilla on ilmeisesti kynnys korkeampi eikä ne ole uskaltaneet. Yksi nainen oli todella kiinnostunut minun märkäpuvusta ja tunnusteli käsin miltä puvun pinta tuntuu. Meinasi veitikka pullistella ja olispa ollut vähän syrjäisemmällä paikalla niin tiedä mitä olisi tapahtunut. - _Kurkkukauppias
Ritva-Leena kirjoitti:
Kiitos terveisistäsi ja kumihaleistasi. Annoitko mulle halin tuleva kumipuku päälläsi!?!
HALITAAN TAAS TOISIAMME OIKEIN HELLÄN VOIMAKKAASTI SEKÄ RINNOISTA ETTÄ HAAROISTA.Hei,
Ihana lukea, että kumiasu on löytänyt tien arkielämään. Nahkaa ja pvc:täkin onneksi näkee jo ulkona käytettävän, mutta kumi on vielä tabu. Harmi, sillä juuri kumi on kaikista materiaaleista persoonallisin, koskettavin ja intiimein. Todellinen kumarrus sinulle Ritva-Leena, että jaoit tämän kanssamme ja että olet tuonut kumi vähän päivän valoon. Ja iso kumihali!
Kodinhoito kumivaateissa on paljon hauskempaa. Kun imurointiin saa ripauksen erotiikkaa mukaan on koko asunto imuroitu hetkessä. Itselläni on kumipoolo, kumichapsit sekä putkelliset kumipyöräilyshortsit kotona hääriessä. Nuo chapsit ainakin menisivät urheiluvarusteista, mutta en ole keksinyt mitä niiden alla pitäisi ratsastaessa tai muutoin ulkona. Nukkumisesta kumissa, olen lukenut että tulisi varoa tiukkoja asuja. Kuulemma lämpöhalvaus on vaarana. En ole Suomesta löytänyt, mutta ulkolaisissa kaupoissa näyttää olevan löysiä kumivaatteista tarjolla. Unen saaminen on hieman hankalaa, mutta aamulla on nautinnollista huomata olevansa kumin ympäröimänä.
Kumiin pukeutuminen on ihana esileikki. Mukavaa on vielä jos suinkin malttaa tehdä siitä vielä arkipäivää ja käyttää niitä ihan muuten vain. Olen leikannut yksistä kumishortseistani tuon putken irti, jolloin on mahdollista yhtyä kumppaniin joka on myös varustettu strategisella aukolla asussaan. Parhaimmillaan leikki on kuitenkin hyväiltäessä toisiamme kokokumiasuissa. Kotiin saavuttua puetaan kumiasut, jotka peittävät mahdollisimman paljon ja koska kyse ei ole seksistä (vielä) tulee pukea myös jotain päälle joka peittää kriittiset paikat toiset kumishortisit tai kumipikkarit. Otan imurin kaapista ja alan imuroimaan kettiötä samalla kun hän alkaa tiskaamaan astiota. Seuraan tarkasti kuinka hän liikkuu kumiasussaan ja pystyn aistimiaan nautinnon, jonka yhtäaikaa joka paikkaa hyväilevä kumi tuottaa. Makuuhuoneet on imuroitu in no time kun en sieltä nää keittiöön. Palatessani ihanilen kaunista kiiltävää naista, joka on keskittynyt tehtäviinsä. Hyväilen niskaa ja kaulaa niin kuin muutoin olisin viettelemässä häntä. Ja viimein hellien pusujen niskaa ja harteille sekä hyöhenen kevyiden viettelevien kosketusten jälkään onnistun ja ohjaan hänet sänkyyn, jossa koskettelen hellästi kumin läpi käsivarsia ja selkään paikoin pussaten kumin verhoamaan vartaloa. Etenen kosketuksessa hitaasti alaspäin aivan kuin esileikille olisi tässä vaiheessa tarvetta. On ihanaa seurata kiimaista kumissa kieriskelyä ja selvää odotusta koska käteni ja huuleni läytävä lantion ja häpykummun. Kumipikkarit saavat nopeasti kytiä ja pehmeädildo löytää tiensä kotiin. Syleillyssäni häntä varmista sormin ja dildolla odotettun orgasmin. Syleilemme lujasti vielä kunnes saan työstäni kiitoksen kumisilla hansikailla. Tämä ilo on valittetavasti kohdannut minua vain muutaman kerran. Vaikka hauskaa on moni vähemmän kumikeskeiset hellyydet, on tämä siltä paras mitä tiedän.
Toivottavasti kumi lisääntyy katukuvassa ja kotona. Meillä vaatii kumiin pukeutinen sen että myös kumppanini on kumituulella, muutoin ilmapiiri jotensakin jäätyy. Sääli.
Oikein kumisia syleilyjä kaikille ja erityinen kuminen rutistus Ritva-Leenalle.
- Jiipe
Vartalon kokonaan peittävä kumihaalari toimii lisäten hikoilua jolloin neste poistuu elimistöstä nopeammin ja paino putoaa. Mutta se häviävä paino on kuitenkin nestettä ja nestetasapaino voi järkkyä. Rasvaa tietty palaa kuntoillessa...
- wow!
Vanha, mutta tosi kiehtova ja mielenkiintoinen ketju! Kumma kun on pysähtynyt.
Voi hitsi! Onko oikeesti tuollaisia Ritva-Leenoja olemassa?! Oletkohan ihan oikea Nainen...? Minä oon ajatellu, että tämä olis enempi miesten fantasioita. Itelläni ei ole kumiasuja vaikka aina oon niitä ihaillu ja niistä ihollani haaveillut... Saispa joskus edes koskea kumiasua. Puhumattakaan sellaiseen pukeutunutta Naista! Huh,huh! Taitaa jäädä haaveeksi. Olen kyllä tässä mielessä kateellinen miehellesi Ritva-Leena!
En väheksy yhtään rakasta Vaimoani, mutta hänellä tämmöiset asiat ovat kaukaisia. Hän vasta muutenkin opettelee tuntemaan omaa seksuaalista minäänsä. Koitan tukea häntä siinä ja antaa aikaa.
Se on jostain syystä tabu tuo kumiin pukeutuminen. Kummallista. Mistähän sekin johtuu? Mielenkiintoinen asia nämä ihmisten fantasiat ylipäänsä?
Löytyyköhän mistään tutkimuksia ko. aiheesta? Luulisi ainakin. Nykyään kun tutkitaan vaikka mitä, turhaakin.
Ainoat kokemukset kumin kanssa minulla on erilaisien hanskojen kans touhuaminen.- letermän
Nahka on kans jees! Tuoksuukin paremmalle..
- Kumikumikumi
letermän kirjoitti:
Nahka on kans jees! Tuoksuukin paremmalle..
Nahka on ihan vaniljaa.
- Kumipaita kumihousut
Vanha keskustelu, mutta vastataan nyt sitten.
En usko, että kumipuku kovin tehokkaasti auttaa laihtumisessa. Ehkä se auttaa hikoilemaan hiukan normaalia enemmän, mutta täytyy huomata se, että ilman pukua hiki haihtuu vaatteiden läpi, kun taas kumipuku estää sen haihtumisen jolloin tulee tavallaan vääränlainen tunne siitä, että hikoileminen on runsaampaa. Ja hikoilemisen mukana pelkästään poistuu nestettä elimistöstä, ei se vielä paljon laihtumiseen vaikuta. Eli rasvaa se ei polta.
Itse pidän kotitöissä kumiasuja - en niinkään laihtumisen toivossa - vaan sen vuoksi että saisin tylsät siivoushommat maistumaan vähän mukavammilta. Siis olenhan kumifetisisti.- Latexfani
Ostin Lontoosta siellä työmatkalla käydessäni latex kokovartaloasun. Sain kimmokkeen, kun englantilainen kollegani vei minut ulos istumaan iltaa ja hänellä oli yllään musta latexhame. Siitä riitti juttua ja kun hametta kädelläni kosketin, tunsin säpsähtäväni.
Hän vei minut seuraavana päivänä alan kauppaan, jonne astuessani aistin latexin huumaavan tuoksun. Sain liikkeestä tarkat ohjeet sekä vielä talkkia mukaan, joka helpottaa pukemista ja sitoo kosteutta.
Kieltämättä jännitti vetää se asu ylleni, mutta sitten tunne olikin autuaallinen, kun latex istui muodoillani kuin toinen iho.
Valitettavasti vain latex ei siedä auringon valoa, joten sen käyttö on rajoitettua esim kesällä mökillä ollessani.
Kun katselin kotona itseäni peilistä, aloin pohtia mielessäni, josko jostain löytyisi latexista pitävä mies. Minua nimittäin naitatti hullun lailla.
- Kumi45
Kyllä löytyy ja löytyy myös kumiasuja, sukelluspukuja, pitkiä hanskoja, kaasunaamareita ja kivoja leluja.....naisten ja miesten kokoja
Olen sivistynyt ja mielikuvitusrikas mies ja voin tehdä ihan mitä haluat, kokemusta myös bondagejutuista
T. Kumi45 - Yäk näitä
Mielikuvitusrikas äijä olet, kun vastasit kysymykseen, jota ei edes kysytty? Ja toit itsesi tyrkylle.
- lionred
Kertokaa joku, miten kumihousuja voi kaventaa, minulla hyvin hoikat reidet?
- ISISISIS
tämä lanka sai minut ymmärtämään miksi ihminen voi tappaa toisen ihmisen.
- Panter__82
Minua alkoi kiinnostamaan miten tämä kumipuku toimisi talvella urheillessa ulkona. Sehän piti kokeilla pukemalla latex catsuit ja siihen päälle kaikki normaalit lenkkivaatteet. Mielessä oli lyhyt kokeilulenkki, mutta kesken lenkin vaihdoin suunnitelmaa ja kävinkin pitemmällä lenkillä. Reilu tunnin reippailun jälkeen lenkki oli suoritettu ja olo ihan mahtava. Hikoilua en juuri tuntenut ja vaatteet oli täysin kuivat. Normaalisti pysähtymisen jälkeen alkaa palella kun vaatteet on märkänä, mutta nyt en tuntenut palelevani yhtään. Olo pysyi lämpimänä koko ajan vielä ulkona ollessani, ehkä noin 10-15 minuuttia. Tätä lämmintä tunnetta en olisi etukäteen uskonut ja olinkin ulkona vähän pitempään mitä olisin tavallisesti ollut.
Perheeni oli palannut kotiin minun lenkillä käydessäni eikä miehenikään huomannut mitään erikoista. Kotona sisällä oli uskomaton tunne, oli kuin olisin vasta lähdössä lenkille vaatteiden ollessa kuivat. En halunnutkaan riisua heti vaan nautin hetken kunnes alkoi tulla todella lämmin. Vaikka kasvoille alkoi muodostua hikipisaroita niin latex asun sisällä en tuntenut hikoilua. Aloin vähentää vaatetta ja tarkoitus oli vietellä mieheni sänkyyn. Pienen paljastuksen jälkeen oli selvä mitä oli tapahtumassa. Mutta kissapuvun vetoketjua avatessa tajusin miten märkä oli. Riisuessa myös huomasin että vaatteet Catsuitin vetoketjun kohdalta oli märkiä ja jalkojen välissä oli niin märkää kuin olisin päästänyt housuihin. Tässä vaiheessa oli selvää että catsuit riisutaan suihkussa... Upea kokemus joka pitää varmasti vielä kokeilla uudelleen :) - kummi-tus
Kuten vuonna 2013 jo kirjoitin, kumipuku ei lisää hikoilua. Se vain estää hikeä haihtumasta jolloin kaikki hikivesi jää puvun sisälle. Tai yleensä se tippuu puvun lahkeista ja hihojen suista lattialle. Jos on käyttänyt talkkia kumiasun sisäpuolella, siitä tulee hauskannäköistä sotkua lattialle.
- xtest
En oikein usko yleensäkään minkään laihdutusasun toimintaan joten tämäkin varmaan on enemmän "kiva fetissi" kun oikeasti laihdutusasu. Mutta neopreenisiä laihdutuskorsetteja näyttää olevan myynnissä niin miksi ei neopreeni märkäpuku silloin toimisi myös? Sehän käytännössä on kumia ja huomattavasti vähemmän "erikoinen" kun seksiin tarkoitettu latex asu. Hintakin on vain murto-osa jos asun hankkii halpakaupasta. Toki triathlon yms laadukkaat märkäpuvut maksaa maltaita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377