teidän miesten ihannenainen olen minä

huippuälykkö

Kissoista pitävä, erittäin hoikka,kauneista kaunein blondi. Datsunin omistava lääkäri.

Lisäksi olen kuuro-mykkä-sokea ja kaiken lisäksi omistan viinakaupan!

Kelpaako? Mitäs sanotte, hä, täh?

9

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolikuuro

MIkä olikaan onsi?gelma

• Lääkärit harvoin ymmärtävät vaihtoehtohoitojen päälle vaan tuputtavat lääkkeitä vaikka vaivan voisi hoitaa vaikkapa jäsenkorjauksella tai ihan muulla kehon immunologian parantamisella erilaisin keinoin.

Ei kai hoikkuudessa nyt kauheasti vikaa ole, kun ei ihan anorektikko olisi.

Autoista en ymmärrä muuta kuin että ne käyttää useimmat fossiilisia polttoaineita ja että niillä pääsee paikasta A paikkaan B.

Ja sitten kuuro-mykkä-sokea tuskin ainakaan itse ajaisi kyseistä autoa jonka omistaa, paitsi jos siinä on jokin huippuälykäs tietokoneohjaus, kuten nykyaikaisiin autoihin kalliisti voisi ehkä jo asentaa, eräässä ohjelmassa sellaista näytettiin joskus.
      Eikä suinkaan ollut ´Ritariässä´ :D

Viina, HYIII !

No hiusten väri on mitä on, mutta oiskos siellä kutrien alla hieman ajatuksia ja mielikuvitusta....
      Lienee olevan kun tämä oli upeasti tekaistu heitto meille miehille, joitten joukosta voi muutama blondikin myös löytyä :)

Eli noilla vaatimuksilla ei todellakaan kelpaisi.

Vaikka sokeus joskus voisi olla eksoottista ja kuurous voisi joskus olla eksoottista, mykkyydestä en tiedä. Kyllä se puhuttu kieli kummasti hieman asioita helpottaa...
      Etenkin kun pitäisi varottaa jostain asiasta äkkiä.

Joten läpäisinkö testisi huippuälykkö :D ?

• ihan tosissaan

tuollaisen new age-hörhelön ihannenainen?Tämä nainen kaipaisi kaukoparannusta ennen ku selkä ja hermot sanoo kokonaan poks.Sanooko olga kharitidi(?) mitään?

• ihan tosissaan kirjoitti:

tuollaisen new age-hörhelön ihannenainen?Tämä nainen kaipaisi kaukoparannusta ennen ku selkä ja hermot sanoo kokonaan poks.Sanooko olga kharitidi(?) mitään?

...vastaan.

Eli voin nyt ainakin kertaluontoisesti kokeilla hoitaa, mutta jos et jatkossa halua hoitoa, sun tulee sekin pyytää.
        Sillä niin toimii vapaantahdon laki.

Mikä on naismakuni. Se vaihtelee hieman yksilöstä toiseen ja aikakaudesta toiseen. Kuten joku joskus kirjoitti jossain, että ujous on viehättävää, niin voisin sanoa samaa. Mutta toki rohkeuskin on toisinaan hyvin viehättävää.

Ulkonäköön sanoisin, että on sitä pehmeistäkin ihmisistä tullu tykänneeksi, tällä hetkellä viehättyy ehkä sopusuhtaisemmista.

Mutta luonteella on paljonkin merkitystä ja vaikuttaa se avoimuuskin hieman ja jottei mun tarvitse tuntua niin painostavalta persoonalta, olisi huomattavasti helpompaa, jos nainen ymmärtäisi mikä on hänen keholleen epäterveellistä.

Säteily ja makeutusaine-asiat on niitä järkyttävimpiä.
        Itelläni taas on erikoinen ruokavalio, mutta siihen ei ole pakko mukautua, kunhan ei syötä mulle mitään salaa sen ulkopuolelta.

Luottamus ei tarkoita mulle uskollisuutta, vaan rehellisyyttä.
        Kun olen vapaan suhteen kannattaja, saa kumpikin osapuoli nauttia kenen vierellä,yllä tai alla miten haluaa, sanoi siitä tai ei.
        Rehellisyys, ei tee vahinkoa toisen omaisuudelle tai puhu valheellisesti asioista, omistaan tai toisen.

Täältä saa minusta enemmän tietoa.
        http://www.bebo.com/hypnotic-kari

Olga Kharitidi, ei sano mitään mutta Googletin ja vilkaisin nopeasti englanninkielisestä wikipediasta että kuka hän on ja mitä edustaa.
        Kiitos sivistykseni lisäämisestä. :)

Omat taitoni ovat lähtöisin Pasi Raitasen oppien pohjalta ja intuitioni lisäksi myös kavereiden neuvoja soveltaen.

Nyt hoidan saatan hoitaa muitakin kohtia ja koitan kertoa mitä koin sinusta:

Hoito alkaa lauantaina 10.11.07 klo 15.30
        ja lopetin 16.11 samana päivänä, eli hoito kesti noin 40 minuuttia.
        Mutta se ei takaa sitä että olisit tuntenut juuri tuona aikana jotain vaan voit tuntea niin aikaisemmin kuin jälkikäteenkin jotain, jos olet tunteaksesi.

Hoito ei maksanut mitään.

Toivon että siitä oli apua.

Mitä tunsin oli:
        Olet ollut kautta aikain hyvin lähimmäisenrakas ihminen, vaikket aina saakaan sitä nykyään takaisin päin.
        Olet hyvin tunteellinen, ja tunnepuolella sulla olikin enemmän tarvetta parantumiselle. Masennustakin lienee. Tulehtuneita ystävyyssuhteita.
        Olet voimakastahtoinen. Joudut paljon nokitusten ihmisten kanssa.
        Suvaitsevainenkin toki olet sekä lapsi ja eläinrakas tai jotain noista kolmesta, mutta nyt on jollain niistä alueista myös hieman kypsymistä tapahtunut, siis että olet kyllästynyt johonkin asiaan.
        Sydän suruja oli, liittyykö ehkä johonkin kuolemaan? Vaiko pelkkä muu pois elämäsi piiristä katoaminen?
        Olet hyvin voimakkaasti rakastava ihminen ja luontokin lienee lähellä mieliaiheitasi.

Olet saattanut henkisellä polullasi joutua äärimmäisyyteenkin asti vaikka olet melko harkitsevaa sorttia.

Tunsin että joko liikunnallinen osuus on jäänyt vähemmälle tai sitten se oli tuskaista fyysisen hellyyden kaipuuta toiselta osapuolelta (olitpa sitten kiinnostunut miehistä taikka naisista).

Rentoutuminen vaatii sulla hieman lisäharjoittelua.
        Olihan sulla todellakin stressiäkin.

Osaat hoitaa asioitasi puhumalla.

Tuntui kuin päässäsi olisi kaikki perusteellisesti päätetty loppuun saakka, että juuri mikään ei voisi mielestäsi ajatuskuluissa muuttua, koitin avata hieman niitä lukkoja.

Pieni hiven itsensä rakastamista lisää, mut ei liikoja.

Kuuntelet hyvin muita ihmisiä.
        Osaat myös johtaa melko oikeudenmukaisesti.

Sitten koitin hoitaa myös selkääsi, mutta kovin paljoa en tuntenut että ois ollut fyysisten vikojen aiheuttamia kipuja muuten kuin ehkä niskoissa. Eli luulen,että tunnepuolen kipusi olivat siirtyneet selkäsi alueelle ja reagoit selälläsi tunnepuolen asioihin niiden ollessa huonosti.
        Tietysti tunnet ne fyysisesti, sitä ei voi kukaan kieltää.

Koitin hoitaa sekä hermoratasi että verisuonesi kuntoon.
        Oli siellä jossain tukkeumiakin.

Mutta kerrohan kuinka lähellä tai kaukana oli mikin arvioni sinusta, kun tässä luettelin.

Tuolta kotisivulta, jonka laitoin voit noutaa sähköpostini, jos et tänne haluaisi laittaa niin että muutkin saisivat ihmeteltävää, vaikka se toki imartelisi mua, jos joku voisi todeta että osuin oikeaan. Mutta nielen tappiotkin kyllä. :)

Kaikkea hyvää sinulle!

• lääkäri ei

kirjoita tuollaista tekstiä! :-)

Mitäs sanotte, hä, täh? =)

• tökylä

Älyköt nimenomaan kirjoittavat "tuollaista" tekstiä, mitä? hä?

• hartzaboy

ne hiukset tummiksi nii katotaan..

• niinsit

teidän miesten ihannenainen olen minä
      huippuälykkö -se on plussaa, kunhan et minua viksumpi.

Kissoista pitävä -Njääh, koirat mieluummin.

erittäin hoikka - plussaa, kunhan ei anorektikko.

kauneista kaunein - plussaa.

blondi. - mielummin brune.

Datsunin omistava -ok kunhan minun ei tarvi korjata.

lääkäri. -Ok, jos sairastun ni onpahan lääkäri lähellä.

Lisäksi olen kuuro-mykkä -Erittäin iso plussa.

sokea -Ei välttämättömyys

omistan viinakaupan! -En juo viinaa. Joku special olut liike kyllä olis poikaa.

Kelpaako? Mitäs sanotte -Kelpaa, kelpaa usko jo :D

hä, täh? -Tänne vaan.

• santsaus

Kuulostaa hyvältä tuo kuuro-mykkä-sokea ja lisäksi vielä lääkäri, itsekin olen tyypillinen suomalainen tittelinkipeä Datsunin omistaja.

Nyt vaan on on sellainen probleema että jouduin antamaan lääkärilleni lopputilin koska vaati mua lopettamaan viinakaupan pidon!

Tarvitsen uuden statuksen omaavan lääkärin jolla on hyvä lakimies!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5229
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4884
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4035
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3986
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3873
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3588
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3203
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52