Bali-HongKong

"matkakuume"

Ollaan lähdössä viikon päästä Balille; Pariisin ja Hong Kongin kautta. Reilu kaks viikkoa ollaan varattu reissuun. Siitä takasi tullessa pari vuorokautta Honkkarissa shoppailua. Onko kellään viime hetken vihjeitä esim. missä kantsii käydä tai ostoksista tai ruokapaikoista??Kiitos!!

5

1811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa..

Balilla olen käynyt ja myönnän että kateeks käy tekis nimittäin ittekin mieli lähtä:). Siellä on sellanen discovery mall jossa on kohtalaisesti shoppailtavaa. Ainakin Polo sportin vaatteet on todella halpoja. Pienet putiikit tarjoaa kaikenlaisia käsitöitä tyyliin puusta veistettyjä maljakoita ja astioita aika kivan näköisiä riippuu tietenkin mitä hakee. Nahkatakki kannattaa ehdottomasti teettää. Itse maksoin 50 euroa. Ruoka on halpaa ja hyvää melkeen missä vain. kannattaa paikallisilta kysyä hyviä paikkoja... tosin osa on niin köyhiä ettei ole käyneet parhaissa paikoissa.

• HKrocks

Hong Kongissa on niin paljon jättisuuria ostoskeskuksia joihin ei voi olla törmäämättä.Paljon myös Hilfigerin,Burberryn,Laurenin ym liikkeitä,siis ihan AITOA merkkikamaa!Jos satutte alennusmyynti-aikaan niin silloin noissakin liikkeissä saa tehtyä upeita löytöjä,itse ostin esim.Ralph Laurenin neuleita ym. ihan loistohintaan.(Eivät siis ilmaisia ole mutta Suomen hintoihin verrattuna halpoja) Siellä on myös Espritin outlet kauppa (oli Kowloonin puolella jossain lähellä ferryterminaalia muistaakseni) jossa kaikki oli -70%.Ruokapaikkoja löytyy kaikenlaisia ja aamiaiset on hotelleissa huippuluokkaa!Hyvää matkaa!

• asiaforever

Ubud on upea paikka mee sinne

• 3 kk

Kerroppa kokemuksista kun palaatte, menemme samaa reittiä tammikuun 12 päivä. Lennot Finnairilla Pariisiin. Cathay Pacific Hong Kong / Denpasar.

• koukkimaan

Miksi Pariisin kautta Honkkariin kun Finnair vie suoraan?! Yhdellä koneen vaihdolla ja hyvällä aikataululla jouhevasti suoraan Denpasariin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40