Uusi ranskan harmaavarpunen (Alizee)

Josko edes nimen oikein kirjoitin, mutta ihminen tuo ,antsaitsee sen kunnian,sillä jos,joku osaa myötäillä ytä hyvin musiikkia kuin hän, on parempi musiikissa kuin meistä yksikään sekä taiteellisuudessa ja tunteellisuudesa.

Eli, minä pidän Alizeeta Edtih Piafin arvoisena laulajana, joka jatkaa tyyliä joka on maailmaa ranskalaisittain, sekä kauneinta ääntä, sekä kauneutta sitä musiikkia ja sen myötäilyä ymmärrettynä.

22

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottahan toki

Kunhan vaan nuorirouva malttaisi pitää päänsä viileänä ja housut jalassa. Meinaa joskus teinitähdillä karata mopo vähän käsistä kun tulee liikaa menestystä liian nuorena. Noo, luotetaan siihen ettei Alizée siihen sorru. Tuo muutaman vuoden tauko saattaa olla hyväkin juttu. Ehti vähän aikuistua tässä välillä. Aika näyttää, mutta itse uskon, että häneltä on vielä paljonkin hyvää tulossa.

• että palasi

Eetteriin.Toivottavasti olisi myös tulossa aikaisempien levyjen kaltaisia hittejä,vaikkei
        Ranskankielisen alueen parhaat musiikintekijät olekkaan levyn teossa enää mukana.Jännä nähdä
        miten comeback onnistuu kun on taukoa ollut runsaasti ja paineet kovat musiikin saralla.

Toivon että Lili onnistuisi ja jatkaisi hienoa
        uraansa sekä pääsisin hlö.koht. seuraamaan
        livenä joskus hänen konserttiaan.

• jepsistä
        että palasi kirjoitti:

Eetteriin.Toivottavasti olisi myös tulossa aikaisempien levyjen kaltaisia hittejä,vaikkei
        Ranskankielisen alueen parhaat musiikintekijät olekkaan levyn teossa enää mukana.Jännä nähdä
        miten comeback onnistuu kun on taukoa ollut runsaasti ja paineet kovat musiikin saralla.

Toivon että Lili onnistuisi ja jatkaisi hienoa
        uraansa sekä pääsisin hlö.koht. seuraamaan
        livenä joskus hänen konserttiaan.

Ainakin uusimpien kuvien ja sen singlen perusteella jotain täysin uutta alizéen saralta näyttää olevan tulossa. paitsi nyt kun tarkemmin ajattelee niin olihan gourmandisesin ja Mes Courants Électriquesin välillä omasta mielestäni jonkinmoinen ero. Nyt on aikaväli levyjen julkaisussa kuitenkin huomattavasti pidempi ja selkesti eri tyylisuunta. Hieman totuttautumista kyllä vaatii, mutta uskon, että uudesta levystä tulee menestys. Itse olen pitänyt ihan kaikesta Lilin matskusta yli kaiken, myös uudesta matskusta.

On erittäin mielenkiintoista nähdä millaiselta ensimmäinen live-esiintyminen tai musavideo näyttää.. Omakin haave olisi päästä konserttiin.

• vaihtelu virkistää
        jepsistä kirjoitti:

Ainakin uusimpien kuvien ja sen singlen perusteella jotain täysin uutta alizéen saralta näyttää olevan tulossa. paitsi nyt kun tarkemmin ajattelee niin olihan gourmandisesin ja Mes Courants Électriquesin välillä omasta mielestäni jonkinmoinen ero. Nyt on aikaväli levyjen julkaisussa kuitenkin huomattavasti pidempi ja selkesti eri tyylisuunta. Hieman totuttautumista kyllä vaatii, mutta uskon, että uudesta levystä tulee menestys. Itse olen pitänyt ihan kaikesta Lilin matskusta yli kaiken, myös uudesta matskusta.

On erittäin mielenkiintoista nähdä millaiselta ensimmäinen live-esiintyminen tai musavideo näyttää.. Omakin haave olisi päästä konserttiin.

että vaihtelee tyylisuuntia. Ei kai kukaan jaksaisi ostaa esimerkiksi viittä samanlaista saman artistin levyä. Toisaalta, onhan sitä meilläkin nähty muutamilta artisteilta, mutta se nyt ei kuulu tämän keskusteluketjun alle:D. Kunhan nyt eivät yrittäisi tehdä Alizéesta mitään "jenkkityylin" tusina-artistia, sillä erikoisuudessa piilee melko pitkälle suosio mielestäni.

• onhan se
        vaihtelu virkistää kirjoitti:

että vaihtelee tyylisuuntia. Ei kai kukaan jaksaisi ostaa esimerkiksi viittä samanlaista saman artistin levyä. Toisaalta, onhan sitä meilläkin nähty muutamilta artisteilta, mutta se nyt ei kuulu tämän keskusteluketjun alle:D. Kunhan nyt eivät yrittäisi tehdä Alizéesta mitään "jenkkityylin" tusina-artistia, sillä erikoisuudessa piilee melko pitkälle suosio mielestäni.

mahtavaa, vihdoin. Nyt taitaapi olla nähtävissä jokin pieni videoclippikin tuon uusimman singlen musiikkivideosta. Youtubessa varmastikin nähtävissä, taisi olla uusimman Alizéen haastatteluvideopätkän yhteydessä.

erikoisuus todellakin on Alizéen ehdoton valtti. Ei kenenkään muun artistin persoona ja ääni ole tehnyt minuun yhtä suurta vaikutusta. Tusina-artistia ei hänestä saisi tekemälläkään. Sitä en tosin osaa sanoa, onko Alizéen esittämät biisit musiikillisesti taitavasti tai erikoisesti tehtyjä.

• lähes faniksi paukahtanut
        onhan se kirjoitti:

mahtavaa, vihdoin. Nyt taitaapi olla nähtävissä jokin pieni videoclippikin tuon uusimman singlen musiikkivideosta. Youtubessa varmastikin nähtävissä, taisi olla uusimman Alizéen haastatteluvideopätkän yhteydessä.

erikoisuus todellakin on Alizéen ehdoton valtti. Ei kenenkään muun artistin persoona ja ääni ole tehnyt minuun yhtä suurta vaikutusta. Tusina-artistia ei hänestä saisi tekemälläkään. Sitä en tosin osaa sanoa, onko Alizéen esittämät biisit musiikillisesti taitavasti tai erikoisesti tehtyjä.

on "joutunut" itsekin you tubelta tarkastamaan, mitä uutta on ilmaantunut. Melkoisen monta klippiä itse asiassa päivittäin. Sekä uusia että vanhoja. Omasta mielestäni kuulostaa kerta kerralta paremmalta tuo mademoiselle juliette. Tulee tuosta ainakin jossain varmasti jonkinmoinen hitti.
        Noista taitavasti tehdyistä kappaleista en tiedä, mutta erikoisia alizéen biisit on kyllä aina olleet. Mä oon ainakin tykännyt. Ja taidanpa tykätä tulevistakin, veikkaan.

• vähän aikaa mutta sitäkin a...
        lähes faniksi paukahtanut kirjoitti:

on "joutunut" itsekin you tubelta tarkastamaan, mitä uutta on ilmaantunut. Melkoisen monta klippiä itse asiassa päivittäin. Sekä uusia että vanhoja. Omasta mielestäni kuulostaa kerta kerralta paremmalta tuo mademoiselle juliette. Tulee tuosta ainakin jossain varmasti jonkinmoinen hitti.
        Noista taitavasti tehdyistä kappaleista en tiedä, mutta erikoisia alizéen biisit on kyllä aina olleet. Mä oon ainakin tykännyt. Ja taidanpa tykätä tulevistakin, veikkaan.

Tietääkö kukaan millon se uusin levy paukahtaa myyntiin? Tämän vuoden puolella? Missäköhän määrin levyä tultaisiin myymään suomessa? Ja onko siitä tiedoitettu, montako biisiä kyseinen levy sisältää? Livekeikat? (ei tosin varmaan kovinkaan lähelle ole tulossa keikkailemaan, mutta jos youtuben kautta pääsisi fiilikseen ja katsastamaan pmiten paluu onnistunt.) Eipä Suomessa tosiaan paljon Alizéeta kuule hehkutettavan. Positiivinen yllätys oli kuitenkin se, että ainakin pääkaupunkiseudun kirjastojen levyvalikomista löytyi vajaat 10 kpl gourmandiseslevyä ja toistakin albumia pari kappaletta. Eivätkä ne turhan pantteina hyllyillä roiku vaan kovasti näyttivät olevan lainassa ja jopa varausjonossa.

Suokaa anteeksi tietämttömyyteni. En tiedä näistä jutuista kovinkaan paljon, sillä itsekin olen elänyt youtuben varassa niin kauan kuin olen alizeen musiikkia kuunnellut. "löysin" alizeen sattuman kaupalla vasta muutama kuukausi sitten, ja toisaalta tosi mageeta kun vanhoistakin biiseistä irtoo vielä hyvät fiilikset.

Mitäs muuten jengi diggailee tuosta muutoksesta? Saattaa olla pitkäään fanittaneelle kova paikka. Vaikuttaa kyllä melko yksinkertaiselta tuo single, tai jos vertaan siihen kuinka mukaansatempaava ja ihana esim. moi lolita oli, niin kovasti saavat töitä tehdä saadakseen uusimmista saman irti. Siltikään en voi olla pitämättä niistä kahdesta kuultavissa olevasta biisistä. Jostain luin, että fifty-sixty vuoti julkisuuteen, kun taas juliette otettiin edustamaan tulevaa lvyä. Aika näyttää miltä uudet biisit kuulostaa ja miltä paluu stagelle näyttää, ja nythän ei tarvitse sitä enää kovin kauan odotella :).

• päivästä
        vähän aikaa mutta sitäkin a... kirjoitti:

Tietääkö kukaan millon se uusin levy paukahtaa myyntiin? Tämän vuoden puolella? Missäköhän määrin levyä tultaisiin myymään suomessa? Ja onko siitä tiedoitettu, montako biisiä kyseinen levy sisältää? Livekeikat? (ei tosin varmaan kovinkaan lähelle ole tulossa keikkailemaan, mutta jos youtuben kautta pääsisi fiilikseen ja katsastamaan pmiten paluu onnistunt.) Eipä Suomessa tosiaan paljon Alizéeta kuule hehkutettavan. Positiivinen yllätys oli kuitenkin se, että ainakin pääkaupunkiseudun kirjastojen levyvalikomista löytyi vajaat 10 kpl gourmandiseslevyä ja toistakin albumia pari kappaletta. Eivätkä ne turhan pantteina hyllyillä roiku vaan kovasti näyttivät olevan lainassa ja jopa varausjonossa.

Suokaa anteeksi tietämttömyyteni. En tiedä näistä jutuista kovinkaan paljon, sillä itsekin olen elänyt youtuben varassa niin kauan kuin olen alizeen musiikkia kuunnellut. "löysin" alizeen sattuman kaupalla vasta muutama kuukausi sitten, ja toisaalta tosi mageeta kun vanhoistakin biiseistä irtoo vielä hyvät fiilikset.

Mitäs muuten jengi diggailee tuosta muutoksesta? Saattaa olla pitkäään fanittaneelle kova paikka. Vaikuttaa kyllä melko yksinkertaiselta tuo single, tai jos vertaan siihen kuinka mukaansatempaava ja ihana esim. moi lolita oli, niin kovasti saavat töitä tehdä saadakseen uusimmista saman irti. Siltikään en voi olla pitämättä niistä kahdesta kuultavissa olevasta biisistä. Jostain luin, että fifty-sixty vuoti julkisuuteen, kun taas juliette otettiin edustamaan tulevaa lvyä. Aika näyttää miltä uudet biisit kuulostaa ja miltä paluu stagelle näyttää, ja nythän ei tarvitse sitä enää kovin kauan odotella :).

Jos en väärin muista, niin taisipa olla 3. joulukuuta uuden levyn julkaisupäivä Ranskassa. Suomessa ei kai edes julkaista (luki tuolla Alizéen suomenkielisessä wikipediassa, en tiedä sitten onko perää). Se onkin hyvä kysymys tuo Suomessa myynti uppoaisiko tuo miten hyvin suureen yleisöön. Itse ostaisin heti:) Kaikenlaista musiikkiahan täällä kyllä kuunnellaan, niin mikä ettei sitten tuotakin. Enpä ole markkinoinnin ammattilainen niin en tiedä olisiko tuo sitten mahdoton myytävä.

Vahingossa tuohon artistiin törmäsin itsekin vuosi sitten. Sattui olemaan telkkari auki, kun tuli "Good Year"-elokuvan mainos, jossa soi moi lolita. Tuskin olisin muuten kuullut koko Alizéesta. Jotain hyötyä TV:stäkin:).

• tässä jonkinlainen
        vähän aikaa mutta sitäkin a... kirjoitti:

1. Mademoiselle juliette
        2. Fifty-sixty
        3. Mon taxi driver
        4. Jamais plus
        5. Psychédélices
        6. Décollage
        7. Par les paupières
        8. Lilly town
        9. Lonely list
        10.Idéaliser
        11.L'effet

• tuoreimmat
        tässä jonkinlainen kirjoitti:

1. Mademoiselle juliette
        2. Fifty-sixty
        3. Mon taxi driver
        4. Jamais plus
        5. Psychédélices
        6. Décollage
        7. Par les paupières
        8. Lilly town
        9. Lonely list
        10.Idéaliser
        11.L'effet

Video clipsit vaikka ihan omalle peeceelle.

http://www.alizeeitalia.com/home.htm

• tutkimassa
        tuoreimmat kirjoitti:

Tuo olikin hyvin mielenkiintoinen sivusto kaikkine linkkeineen. Pari iltaa karkasi näppärästi... Siellä jossain oli näytteet kaikista uusista biiseistä, niin kyllähän noista on rock aika kaukana, elikkäs pop-levyhän tääkin on. Erikoisia kappaleita mielestäni. Saattaa vaatia vähän totuttelua ainakin muutamat. Ja yksi rap-biisikin :D

• kiitos linkistä :)
        tuoreimmat kirjoitti:

tuolla sivustollahan oli kaikista biiseistä pieni pätkä kuunneltavissa. Ehkä kolmannella kuuntelukerralla rupesi jo tuntumaan hyvältä.

joo, poppiahan toi. aika moni oli rauhallisia biisejä, toisin kuin mitä sen mademoisellen perusteella olis voinu odottaa. Ihan hyviä kappaleita ja erikoisuudeltaan varmaan aivan omaa luokkaansa. Toi psychédélises -kappale muistutti mielestäni alizéen ensimmäiseltä albumilta jotain biisiä, oliko se lui oi toi vai parler tout bas, en nyt tarkkaan muista.

• on vähän
        kiitos linkistä :) kirjoitti:

tuolla sivustollahan oli kaikista biiseistä pieni pätkä kuunneltavissa. Ehkä kolmannella kuuntelukerralla rupesi jo tuntumaan hyvältä.

joo, poppiahan toi. aika moni oli rauhallisia biisejä, toisin kuin mitä sen mademoisellen perusteella olis voinu odottaa. Ihan hyviä kappaleita ja erikoisuudeltaan varmaan aivan omaa luokkaansa. Toi psychédélises -kappale muistutti mielestäni alizéen ensimmäiseltä albumilta jotain biisiä, oliko se lui oi toi vai parler tout bas, en nyt tarkkaan muista.

Uuden tyylin kokeilua ja etsimistä,ainakin se kuulosti sellaiselta mitä nyt lyhyistä pätkistä selvää sai.Kenties olen väärässä mutta sellainen maku vähän jäi eri kappaleista.Osa kuulosti ihan
        hyvältä jo ensi kuulemalla eli kyllä siinä albumilla joitakin
        helmiä luultavasti on :)

• muuallakin?
        tuoreimmat kirjoitti:

löytyisiköhän noita ladattavia videopätkiä muualtakin kuin edellämainitulta sivustolta? Ajattelin, kun noita pyörii tuolla you tubella vaikka kuinka paljon, niin jostain ne on sinne saatu. Entäpä nuo remixit. Saakohan niitä sitten mistään omalle koneelle?

• tietää
        muuallakin? kirjoitti:

löytyisiköhän noita ladattavia videopätkiä muualtakin kuin edellämainitulta sivustolta? Ajattelin, kun noita pyörii tuolla you tubella vaikka kuinka paljon, niin jostain ne on sinne saatu. Entäpä nuo remixit. Saakohan niitä sitten mistään omalle koneelle?

enpä osaa vastata kysymykseesi, itsekin jäin miettimään mistä ne tuonne youtubeen tulee. Jos hyvää äänen tai videokuvan laatua etsiskelet, tähän mennessä - mitä olen etsiskellyt - parasta löytyy moi-alizee.us-sivustolta.

muuten, en tiedä mitä muut sanovat, mutta omasta mielestäni oli ihan piristävä versio moi lolitasta, se uusin, muutama päivä sitten esitetty.

• ne videot
        tietää kirjoitti:

enpä osaa vastata kysymykseesi, itsekin jäin miettimään mistä ne tuonne youtubeen tulee. Jos hyvää äänen tai videokuvan laatua etsiskelet, tähän mennessä - mitä olen etsiskellyt - parasta löytyy moi-alizee.us-sivustolta.

muuten, en tiedä mitä muut sanovat, mutta omasta mielestäni oli ihan piristävä versio moi lolitasta, se uusin, muutama päivä sitten esitetty.

on tallennettu tv:stä ja siitä muokattu. No jospa niitä jostakin vastaan vielä tulee... Meinaatko sitä lolitaa jossa ne kaksi miestä lauloi mukana. Omasta mielestäni parempi olisi ollut ilman niitä miehiä;). Taisi olla Lissulla ääni vähän huonona, niin käytti muita laulajia siinä tilaisuudessa. Oli ehkä revitellyt vähän liikaa, tai sitten oli tauti päällä, arvelen.

Jokos sitä on kovasti kuunneltu uutta levyä? Miltäs vaikuttaa? Itselläni oli rehellisesti sanottuna hieman ennakkoluuloja viimeiseen asti ennen levyn saamista, mutta turhaan. Ihan hieno levy tämäkin.

• lolitasta
        ne videot kirjoitti:

on tallennettu tv:stä ja siitä muokattu. No jospa niitä jostakin vastaan vielä tulee... Meinaatko sitä lolitaa jossa ne kaksi miestä lauloi mukana. Omasta mielestäni parempi olisi ollut ilman niitä miehiä;). Taisi olla Lissulla ääni vähän huonona, niin käytti muita laulajia siinä tilaisuudessa. Oli ehkä revitellyt vähän liikaa, tai sitten oli tauti päällä, arvelen.

Jokos sitä on kovasti kuunneltu uutta levyä? Miltäs vaikuttaa? Itselläni oli rehellisesti sanottuna hieman ennakkoluuloja viimeiseen asti ennen levyn saamista, mutta turhaan. Ihan hieno levy tämäkin.

Tarkoitin nimenomaan sitä lolitaa, josta edellinen kirjoittaja puhui. en tiedä, mutta minusta tuntuu, että se pitkätukkaisen miehen osuus oli mielestäni ainakin tähän mennessä parhaimpia yrityksiä tulkita kyseistä kappaletta joltain muulta kuin alizéelta. Jollain tavalla tuntui sointuvan, ainakin yritystä oli. Joo, kyllä sen huomasi,e ttä tytön ääni ei ollut parhaimmillaan. Tuntui, että viimeisen - i wanna dance with my baby (vai miten se nyt meni) - eteen piti vähän pinnistääkin. Silti yhtä viehättävä ja karismaattiinen kuin aina ennenkin. Myös udenlainen taustamusiikki oli ihan piristävä ja vaikutti sopivankin lolitaan. Toivotaan, että uusintoja vanhoista biiseistä tulee vastaisuudessakin. Onkos kellään siitä sisäpiiritietoa, alkaako alizee esiintymään kovinkin aktiivisesti? eli minkä verran tulemme näkemään uutta videomateriaalia?

Minullahan uusinta levyä ei ainakaan toistaiseksi ole, mutta yhtä ahnaasti olen tuota uutta materiaaliakin kuunnellut. Aluksi tosiaan tuntuivat vähän kuivilta kappaleilta, mutta nyt koko ajan kuulostaa paremmalta.

• patricia kaas

lahjakas samoin kuin toinen suosikkini patricia kaas ja sitten vielä celine dion < joka on jo 39-v mutta uskomattomattoman taitava laulaja ja neljäs suosikkini marie myriam on myös loistava..minkä ikäinen alizee muuten on ja minä vuonna syntynyt

• iästä

Alizée on syntynyt 21.8.1984. Täytti siis 23 v tänä vuonna.

• Jotain 24- 26 ikäinen :)

• kuun.poika kirjoitti:

Jotain 24- 26 ikäinen :)

En tosiaan tiedä :)
        Mutta upee, sen tiedän :)

• kuun.poika kirjoitti:

En tosiaan tiedä :)
        Mutta upee, sen tiedän :)

r- ja sillä tämä selvä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94