Onko teillä sillain et kun ootte laittanu sille simille nimen ja sitte muutatte sen ulkonäköö nii siinä kakkoskohdassa ei oo mitään.?? Siinä sen sivun ylälaidassa lukee vaan et muuta päätä mut site se loppu sivu on ihan tyhjä.?
Toinen ongelma on tämä:.
Koko peli takkuaa.. se joko pysähtyy joka toinen sekuntti tai sitten pitää pitkän paussin joka toinen minuutti.. Lisäksi vaatteet näkyvät sumeina ja simien silmätkin ovat sumeita.. HELP kaikki jotka tietää nii vastaisitteko
simin luomisessa ongelmia
ivy`
2
198
Vastaukset
En mä nyt mitään muuta keksi kun että pitäisi päivittää näytönohjaimen ajuri. Se olisi vastaus noihin sumeihin silmiin etc. Toiseen en nyt tiedä vastausta..
- hihhullii
ookko ladannu simmssiin ?? mullaki oli sama onglma (oon ladannu) mutta sitte ku mulla tuli koneeseen viirus ja asennettiin windows uusiks ja näyttöasetuksista (simssissä) laitoin sen pintojen joku karheus tai joku semmone nii toimiki ne iha hyvin. mulla vaan ne ladatut meni silleen mut tota kanttii kokkeilla näyttöasetuksista.. =) en oo varma tästä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188170Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1006418Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743693- 732622
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402500- 452363
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222206- 1122082
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595