Faktaa

Miten ihmeessä ampuja käytti vain 70 luotia,
kun valittavana oli 300 patruunaa ja ihmisiä pilvin pimein.

Ja miten osuikaan vain muutamaan, jotka oli ammuttu lähi etäisyydeltä.

Oliko valittu, vai ei, oliko kyseessä puhdas sattuma vai ei.

En usko. me miehet sen tiedämme, joilla on sarjatuliase.

Entäs se, ampuja tappaa itsensä lopuksi, se on pahinta asian selvittämiseksi ja miksi, sekin hiukan vaivaa.

Jää kysymyksiä hiukan, mutta toivon, että media jättäis hiukan hengähdys hetkiä uhrien ja teon tekikijän vanhemmille.

3

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Pommi-iskuissakin on usein isomäärä räjähteitä mutta tuho jää käsittämättömän pieneksi kun pommit asetetaan ihan väärin. Ampumatapauksissa kuolonuhrien määrä jää pieneksi vaikka voisi listiä vaikka miten.

Luulen, että tekijät menevät valmisteluista huolimatta jonkinlaiseen shokkiin kun tilanteesta tulee todellisuutta.

• käyttäytyvät

ennalta arvaamattomasti ja siksi varmaan noissa käy toisaalta hyväkin tuuri, ettei tule enempää ruumiita, vaikka menehtyneiden omaisten suru onkin suuri ja siitä osanotto suruun!

• Eli jokainen meistä, ajattelee loppu viimein vain itseään, tappoi se ihmisiä tai ei.

Eli tunteita, joita sisällä liikkuu ja joihin ulkopuoliset tekijät vaikuttaa.

Liekö elämää voimakkaampaa, tai aikaan saavempaa, mutta, vahvaa se on aina, joko surun tai ilon aikaan saamaa, sekä ennen kaikkea ihmistä itseään, sellaisenan kuin itse on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223