Moi
Olisin kysellyt mielipiteitänne onko enään kannattavaa pitää 140cm atomic race 6 suksia.
suksissa on muovikärki irronnut (kulma korjattavissa) sitte siteet pitäisi vaihtaa 75kg tai jos jättää vanhat niin paikkaa pitäisi siirtää että mono menisi... sitäpaitsi suksethan ovat "junioreiden" joten olisiko minun aika jo 14 vuotiaana ostaa uudet sukset... alkaa kuullostamaan, että jos noita siteen vaihtoja ja kärjen korjausta alkaa tekemään niin sehän voi tulla melkein yhtä kalliiksi kuin uudet sukset. eikä ne varmaan muutenkaa minulla menisi vuotta pidempää...
Atomicin junnu sukset
amishami
2
590
Vastaukset
- johouhou
mulla on just sama juttu noiden suksien kanssa että toisesta on nokka irronnu. mitenköhän ois paras korjata??
- korjaa
mutta suosittelen myös pohtimaan uusia suksia. Nyt niitä saa kohtuuhintaan.
- J -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214