Minkä takia Auvinen oli valinnut uhreikseen pelkästään lukiolaisia? Siis, hänhän pääsi yhteen kasiluokkalaisten luokkaan jossa hän ampui telkkarin paskaksi ja jonkun limupullon mutta ei ketään ihmistä. Käski heitä alkaa hajottamaan paikkoja.
samaten se nainen joka oli tullut tapaamaan tyttärensä opettajaa. Hän juoksi kauhuissaan karkuun kun huomasi, että Auvisella oli ase mutta Auvinen olisi halutessaan voinut ampua häntä selkään mutta ei niin tehnyt.
Oliko Auvisen viha valikoivaa?
Vain lukiolaiset
2
426
Vastaukset
- kuten ei kukaan
mutta ehkäpä se oli, näille kaseille oli vaan sanonut että vallankumous alkoi ja ampunut luokan telkkarin säpäleiksi.
vaikea mennä toisen ja vielä vainajan pään sisään, mutta olen taipuvainen ajattelemaan samoin että valkattu oli.
Kaveri oli etukäteen ainakin jossain määrin suunnitellut kohteensa.Ainakin jätti kaikista nuorimmat peruskoululaiset lahtaamatta.
Mutta kaiken kaikkiaan niin sekainen ja huolestuttava tapaus ja kun tätä Tuusula-ketjua lukee, niin vielä enemmän huolestuttaa. Olen itse
toiminut lukion opena taannoin monellakin paikkakunnalla ja tommoisia samanoloisia ahdistuneita kavereita ( joiden hätää ei äidillisin keinoin koulussa huomata) tosiaan pyörii siellä huolestuttavan paljon. Elämä on netissä ihan täysin. - fghyuiklö
Kohta on taas vuosi kulunut lisää, kun Pekka Eric Auvinen nousi kiusaajiaan vastaan ja kosti. Antoi kaikille kiusaajille miettimisen aihetta. Josko minunkin kiusaama reppana nousee ja kostaa?
Jokelan loppujen kiusaajien on syytä hävetä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579