Onko kukaan myymässä vanhaa käyttökelpoista kaitafilmiprojektoria.
Kaitafilmi projektori
13
7154
Vastaukset
- Cashiin syksyllä!
Se on ehkä siellä Puotinharjun Cash-liikkeessä yhä, kyselkääpä sieltä. Helmiäiskankaan heitin roskiin, vaikka oli ihan uudennäköinen niin ei kelvannut.
- joskus on joitain
- ikarus1978
.... myydään bell&howell kaitafilmiprojektori (malli 328) ja pieni kaitafilmikamera (malli 492), jossa nahkainen kantolaukku. Kameraan käy anttilassa myytävä 8mm filmi. lisäksi pieni valkokangas. koko paketti hintaan 60 €
http://i251.photobucket.com/albums/gg282/ikarus_photos/ DSC08490.jpg
piajohtaja@hotmail.com - Hemmetti
Minulla 2 kellarissa.!Joku eumig tai sinne päin.! On lamppua vaile.!Toiseta ohut kettinki puuttuu.???? Ostin 10v aiemmin huutokaupasta.!Tarjouksia siis.?
- mökin akka
Meiltä löytyisi hyväkuntoiset kaitafilmikamera projektori
- pekaristo
Hei!
Olen Riihimäeltä ja etsin toimivaa 8 mm:n
kaitaprojektoria saadakseni vanhoja kuvausnauhoja
sirretyksi videolle.
Näin ilmoituksesi Suomi24 sivustolla ja olisin
kiinnostunut saamaan lisätietoa.
Onko laite 8 mm:n projektori,onko sen lamppu kunnossa
kone muutenkin tomiva? Ääntä en tarvitse, siis
mykkäprojektori riittää.
Voit vastata sähköpostillani tai puhelimella
0400 62485 niin palaan asiaan. - mattipull
Ostan koko paketin jos on vielä myynnissä ja kunnossa
kerro merkit
- Nimetön
Bidi Bidi Bong Bong
Bidi Bong Bong
Bidi Bong Bong
Bidi Me'hen - hannsci
Huutonetissä olisi 60€, 35jos ei se ole liikaa T:hannsci
- mussukka62
Myytävänä kaitafilmi projektori jossa kuvaruutunäyttö ja kankaalle heitto.myös kamera löytyy.molemmat toimivia laitteita. hp.80e helminen.hessu@gmail.com
- Olis Materiaalia
Onkos Suomessa Elokuva-Kone ,Kaitafilmi laitteille ,Kameroille,Ym Kuvankäsittely Laitteille Omaa Museota
- TikuTaku
minulla olisi Eumig ,in kone puulaatikossa anna hintatarjous
- Anonyymi
Minulla on 8 mm toimiva filmiprojektori made in usa
Soita 0505558196 saat sen edullisesti ja uskon että hinnasta sovitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007