Mikä vaatekoko on sopiva minulle, jos mittani ovat
- Rinnanympärys n. 74cm
- Vyötärö n. 63cm
- Lantio n. 84cm
Mikä vaatekoko on sopiva minulle?
4
1125
Vastaukset
- älä tuijota kokomerkintöjä
eu:n alueella ei ole valitettavasti yhteistä standardia vaatekoosta. Tätä on kyllä yritetty, mutta ei ainakaan vielä ole onnistuttu.
Koko siis vaihtelee valmistajan ja valmistusmaan mukaan. Katsele mitä kokoa vaatekaapissasi on ja kauppaan kokeilemaan. Siitä saat jotain vinkkiä.
Kukaan ei voi puolestasi sanoa että olet aina jotain tiettyä kokoa, aika hölmö kysymys.... - mittataulukon mukaan
Kotimaisissa vaatteissa kokosi on noin C32 tai sitten lastenkoko C146.
- typy86
oot aika lailla mun kokonen...käytän kokoa xs/s. esim. onlyn farkuissa 32/32.
- oiskoha joku s kokone...
tai xs. et oo mua ku vyötäröltä vähä leveempi nii luulen et sulle käy xs tai s koon paita. Riippuu selkäs pituudesta-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094