Nyt on elämäsi tilaisuus ostaa

Lamborghini

5

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4waydiablo

Kiitos vihjeestä!

Talvi on tulossa ja tarvitsisin nelivetoisen auton. Ei näyttänyt olevan lambossa lohkolämmitintä mutta pistetään harkintaan.

• Bärtil

Hieno olisi auto ja vähän ajettukin. Hintakaan ei ole oikeasti paha, myin juuri firmani ja on ylimääristä plakkarissa. Mutta mutta, - katselin tuossa tarkkaan kuvia ja varsinkin Lambon perä herättää kysymyksiä. Vetokoukun asennus taitaa olla varsin haastava tehtävä. Minulla on iso omakotitalo, josta tulee risua ja haravointijätettä monta peräkärryllistä.

• Nimetön

Ferrariin vai Lamboon helpompi asentaa Thulen suksiboxi. Minulla on sellainen toispuoleinen kapea malli, joka pitäisi saada sinne katolle. Ajattelin maalata sen kyllä sitten joko punaiseksi tai ehkä Lamboon keltaiseksi tai harmaaksi.

• Bärtil
        Nimetön kirjoitti:

Ferrariin vai Lamboon helpompi asentaa Thulen suksiboxi. Minulla on sellainen toispuoleinen kapea malli, joka pitäisi saada sinne katolle. Ajattelin maalata sen kyllä sitten joko punaiseksi tai ehkä Lamboon keltaiseksi tai harmaaksi.

On mennyt kaikki aika, kun olen etsinyt sopivaa asennussarjaa lumiauralle. Ei ollu Lambon omilla sivuilla? Täytyy kysyä huomenna Motonetista.

• mutta väärä väri!

valkoinen tai keltainen, ne on värit mitä suosin jos kyseessä urheiluauto. Oli punainen ferrari mutta se ei enää miellyttänyt kun niitä alkoi olla jo liikaa. Uniikki ja harvinainen peli olis hakusessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe