Ei kertakaikkiaan natsaa..

joo siis olen 27v mies ja en ole kertaakaan seurustellut saatika sitten mitään sänkyjuttuja harrastanut, tilanteen tekee juuri vaikeaksi se että en ole seurustellut ja näinollen minulta puuttuu se "kokemus" mikä näyttää nykyajan vaatimuksilla olevan lähes poikkeuksetta ehdoton juttu tähän ikään mennessä, syy miksi tähän on tultu tai ehkä pikemminkin näin on mennyt on se että suurin osa ajastani kuluu töissä ja töiden jälkeen yleensä kotosalla kotihommia tehden, en vaan kertakaikkiaan jaksa enää työpäivän jälkeen alkaa "harrastamaan" jotain että löytyis joku niinkuin moni on väittänyt, työ vie suurimman osan energiastani, mutta joo sitten viikonloput nekin menee pääsääntöisesti kotona, no toki joskus johonkin lähden mutta en oikeen viihdy baareissa. Eli olen ihan tällainen perustavallinen kokematon jätkä. Tunnen kyllä ja tiedän paljon naisia mutta ne ovat joko kaverien muijia tai sitten muuten varattuja, yritän olla näyttämättä sitä etten ole seurustellut ja hyvin olen pärjännytkin ja naiset ne tutut kyllä pitävät minusta jne.. mutta jokin minussa sitten on kun ei viehätä ketään. Olen jopa yrittänyt netistäkin etsiä kumppania tositarkoituksella vuositolkulla mutta tuloksetta. Minulla on itsellä ollut ilmoitus jossa kerron itsestäni tarpeeksi riittävästi, ja olen myös kirjoittanut monelle kiinnostavalle tyypille mutta tuloksetta, parhaimmillaan lähetin viidelle kiinnostavalle naiselle viestin mutta yllätys yllätys kukaan ei vastannut sanallakaan. Olisin odottanut edes joltain vaikka tyyliin ei kiinnosta tms.. mutta tämmöstä tämä nettitouhu on, naisilla on varaa valita ja siten vain jättää vastaamatta. Kaverit pariutuu yksi toisensa jälkeen ja näyttää siltä että yksineloa jatketaan edelleen hamaaseen tulevaisuuteen, ilmeisesti tämä on sitten totta että minut on luotu elämään yksin, tämä tosiasi on sitten hyväksyttävä. Ihmettelen suuresti sitä kun moni nainen peräänkuuluttaa sitä kilttiä kotona viihtyvää ei baareista pitävää raitista miestä, ja sitten kun sellaisia olisi tarjolla niin ei sitten kelpaakkaan vaan pitää olla sittenkin joku bilehile että kelpaa. Että tämmöstä Hyvää työviikkoa kaikille yksinäisille ahertajille.

9

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heitä

pyyhettä kehään vielä.
      Pari asiaa tuli mieleen:
      - mihin kohtaan sä laittaisit sen mahdollisen seurustelun tai perhe-elämän, jos oot aina töissä tai väsyny siitä?
      - kirjotukses oli pitkä ja monisanainen, en jaksanu lukea kaikkea...yksi syy ettei ole paljoa vastauksia? Kokeile lyhyempää ja selkeämpää, ja vähän iloisempaa lähestymistä, ei sellaista "eimustakukaankuitenkaanvälitä"-narinaa.
      Ja mistäs tiedät ettei välitä, mäkin välitin niin paljon et kirjotin tän sulle avuks vaik pitäis nukkuu jo kun on huomenis tärkee päivä ja aikanen herätys.

• joo kiitos kommentista! Vastailen tässä vähän, siis joo onhan mulla tavallaan teoriassa mahdollisuus siis köytää joku mutta käytännössä ei. Tuo kysymyksesi että mihin väliin laitan sen "seurustelun" kun olen aina töissä ja väsynyt siitä, se on hyvä kysymys ja pohdinkin sitä asiaa ja tulin siihen tulokseen että jos minulle joskus löytyy joku joka on hyvin epätodennäköisä niin tottakai minun pitää sitten punnita tämänhetkistä elämäntilannettani ja työpaikkaani uudestaan sillä nykyinen työpaikkani on henkisesti ja fyysisesti niin raskas etten aio asettaa sitä mahdollisen parisuhteen edelle missään nimessä sillä kyllä mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus kunnolliseen toimivaan parisuhteeseen jota ei työ voi ohittaa millään tavalla. Ja siihen vielä kun neuvoit kirjoittamaan naisille lyhyesti ja positiivisesti, olen yrittänyt kaikkea mahdollisia keinoja muttei mikään ole tepsinyt. Mulle ei vaan ole luotu ketään, mut on tuomittu elämään yksin, tuntuu niin väärältä tää touhu.

• M22.

Ole koskaan kelvannut, enkä kelpaa vaikka muutaman kanssa olen sängyssä ollut ja kuunellu sitä valehehkútusta.

• että sullekin vielä ottaja löytyy... :) Ei pidä luovuttaa liian aikaisin. Sinnikkyyttä!

• zåzz

Hei!

Olet yksi niistä harvoista ihmisistä, joihin voi luottaa kumppanina ja sinunlaisia ihmisiä on nykyään todella harvassa!!! Ole ylpeä itsestäsi, minä ainakin kunnioitan kaltaisiasi ihmisiä!
        Itsekin olen kerta toisensa jälkeen pettynt baareissa tapaamiini tyyppeihin, koska olen saanut kuulla heidä olevan varattuja tms. Todella törkeää kuinka ihmiset nykypäivänä valehtelevat ja pettävät.
        Itse olen tullut siihen tulokseen, että olen vaikka enemmin yksin kuin epäluotettavan tyypin kanssa! Osaan nyt kunnioitaa muutamia ihmisiä ihan eri tavalla, ja näen heidät eri valossa. Kokemus on opettanut sen. Mitä puheliaampi, hyvännäköisempi ja sanavalmiimpi kaveri, sillä koira haudattuna.
        Arvotarkastelua on tullut käytyä ja kyllä nyt tietää sen että ulkonäkö tms. asiat ovat ihan toinen seikka. Luonne ja luottamus ykkösasioita.
        Tsemppiä! Tiedän, että kaltaisiasi ihmisiä on nykyään harvassa, mutta olen ihan varma että niitä on! Se ei ole vain vielä osunut kohdalleen!
        Nauti omasta elämästä, liiku ja tee asioita jotka saavat sinut hyvälle mielelle. Elämässä on niin paljon muutakin ihanaa!

• toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

• zåzz kirjoitti:

Hei!

Olet yksi niistä harvoista ihmisistä, joihin voi luottaa kumppanina ja sinunlaisia ihmisiä on nykyään todella harvassa!!! Ole ylpeä itsestäsi, minä ainakin kunnioitan kaltaisiasi ihmisiä!
        Itsekin olen kerta toisensa jälkeen pettynt baareissa tapaamiini tyyppeihin, koska olen saanut kuulla heidä olevan varattuja tms. Todella törkeää kuinka ihmiset nykypäivänä valehtelevat ja pettävät.
        Itse olen tullut siihen tulokseen, että olen vaikka enemmin yksin kuin epäluotettavan tyypin kanssa! Osaan nyt kunnioitaa muutamia ihmisiä ihan eri tavalla, ja näen heidät eri valossa. Kokemus on opettanut sen. Mitä puheliaampi, hyvännäköisempi ja sanavalmiimpi kaveri, sillä koira haudattuna.
        Arvotarkastelua on tullut käytyä ja kyllä nyt tietää sen että ulkonäkö tms. asiat ovat ihan toinen seikka. Luonne ja luottamus ykkösasioita.
        Tsemppiä! Tiedän, että kaltaisiasi ihmisiä on nykyään harvassa, mutta olen ihan varma että niitä on! Se ei ole vain vielä osunut kohdalleen!
        Nauti omasta elämästä, liiku ja tee asioita jotka saavat sinut hyvälle mielelle. Elämässä on niin paljon muutakin ihanaa!

joo kiitos vastauksestasi, oli tosi kiva kuulla että on vielä naisia jotka kunnioittaa meikäläisen tyylisiä tyyppejä. Mutta se että olen tämmöinen niin se ei tunnu naismarkkinoilla olevan kysyttyä tämänlainen tyyppi. Yritän olla ylpeä itsestäni mutta kun ei saa vastakaikua naisilta niin alkaa usko jo pikkuhiljaa loppua.

• 3 galluppityttöä + 3 apupoikaa

Ei se natsaa ei.Aivan samoin,miehillä on varaa valita.Kahdella meistä oli kuva,toinen on kaunis ja toinen on ruma,yhdellä ei ollut kuvaa.Parhaiten on menestynyt se kellä ei ollut kuvaa,koska häneen haluttiin tutustua kuvauksensa perusteella.Netissä kytätään muuten vaan pärstän mukaan ketä yrittäisi.Yksi meistä oli tosissaan rakkautta etsimässä,toinen huvin vuoksi pelleilemässä ja yksi tarkkaili millaisia kommentteja tulee ja mitä ihmiset sieltä hakevat.2 vuotta teimme tätä seurantaa.Lopputulema kaikkien kohdalta on se,että netissä on vaan pinnalliset ihmiset mikäli ne ovat itse hyvännäköisiä,niiden kanssa ei kannata edes yhteyttä pitää,koska etsivät vaan listalleen lisää valloituksia.Ja jos hyvännäköinen nainen/mies ei löydä rakkautta muualta kuin netissä niin yleensä hänessä on jotain vikaa mikä estää suhteen etenemisen.Myös 3 miestutullamme on ilmoitus ja he toimivat juuri näin eli samaan aikaan käytiin myös baarissa ja monta rautaa oli tulessa sekä netissä että netin ulkopuolella ja voi sitä valinnan vaikeutta.Luu jäi käteen kun sekaisinhan siinä meni kuin lapsi lelukaupassa kun tarjontaa on,mutta vain yhden saisi ottaa.Ei myöskään pysty antamaan itsestään tarpeeksi toiselle jos jokaiseen naiseen/mieheen pitäisi jaksaa tutustua,mutta väsyttäähän se kun on liikaa tekemistä ja ajateltavaa ketä kelpaisi.Tutustuminen ei siten onnistu eikä etene ja se kariutuu kun aikaa ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi kaikille.Valitettavaa,mutta totta.Normaalistihan uuden ihastuksen alkaessa haluaisi olla koko ajan toisen kanssa.Nettitreffailussa ei sellaista ole ollut havaittavissa,ainakaan kovin pitkää aikaa.Meitä on tässä "gallupissa" 5 pelleilijää ja vain yksi oli tosissaan.Se kaunis tyttö.Hän sai tietysti paljon viestejä ulkonäkönsä takia ja kävi monilla treffeillä.Komeat miehet eivät kuitenkaan koskaan olleet tosissaan.Eli niin se vaan menee,komeat hakevat vaan itselleen lisää ja lisää naista.Ja vaatimattomamman näköisiin ei nätit tytöt/komeat pojat taas vaivaudu vastaamaan.Eli ei homma voi toimia.Mutta jos netistä itsellesi seuraa tositarkoituksella etsit niin älä laita kuvaa ja kirjoita kuvaus itsestäsi totuudenmukaisesti,mutta ei liian vakavasti.Ja ole kohtelias,mikäli joku ei kiinnosta sano se suoraan.Mielestämme tutustuminen pitää kyllä tehdä kasvotusten.Baarikaan ei ole siihen oikea paikka jos olet kännissä.Mene selvinpäin tai korkeintaan 2 rohkaisupaukun voimin.Parasta olisi hankkia joku harrastus,jonka parissa voi tutustua toiseen sukupuoleen.Esim.koiraa ulkoiluttaessa on luonnollista aloittaa keskustelu,koska on yhteinen tekijä.Netti on mielestämme huonoin mahdollinen paikka löytää se oikea.Jollain ehkä natsaa,mutta useimmilla ei.

• myöhemmin.. Nyt ei jaksa kun on aamulla aikainen herätys.. Joten hyviä öitä kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4953
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      672
      4188
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1461
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1164
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94