Niin että ku mun ossaan kokoajan tulee sellaisia viestiä joka lähettäjä on "Postmaster.mail.hotmail.com" ja sen viestin nimi on "Delivery Status Notification (Failure)" ja siin viestissä lukee "This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed." ja sit siin lukee se meseossa vaikka se meseossa on oikeen kirjoitettu. Eli miteä mä teen että ne viestit ei enää tulisi ossaani??? Mä klikkasin siitä viestistä "Roskapostia" ja se viesti poistui mutta se ei lähde silti!
Kokoajan sama viesti tulee!!!
4
1262
Vastaukset
- zxcvbnm
Lopeta väärällä osoitteella lähettäminen niin bumerangit loppuu.
- älkää avatko niitä
roskapostia kaikki. älkää hyvät ihmiset avatko tuntemattomilta ja varsinkin ulkomaalaisilta tulevia posteja!!!
- Lasa
En tie mikä ton aiheuttaa, mut lähetän kenelle ystävälle tahansa, aina tuolta postmasterista palautetaan ja laitetaan että: "Delivery Status Notification Failure" Ei mikään auta.. ei ole kyse tosiaankaan väärään osoiteeseen lähettämisestä vaa jostain muusta spämmistä yms.
- 12
Älä sitten lähetä spammia.
"Delivery Status Notification Failure" ilmoitus tulee, kun postia ei jostain syystä voitu toimittaa perille. Siinä viestissä kyllä kerrotaan myös syy, miksi ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184