..pikkujoulut.. saataisko porukka kokoon ja järjestymään jo ensi viikonlopuksi la 17.11 -07 paikkana vois ajatella edison tai sitte vaikka rento??:D ajankohta voisi olla illemmalla. ehdotuksia? toiv saadaan mahd iso määrä osallistujia ku on ollu niin hiljasta.:)
turku chat miitti
14
3590
Vastaukset
Mä en ainakaan tuu jos sä oot siellä...
- janitam
niih :r
- jadelles
Ja miks ei...miittit alkaa kyl olee jo aika r.i.p touhuu kun kaik vanhat sättärit o kadonnut :g Mut joo mikspä ei, kunnon kännit o aina paikallaan :u
Jos ne on jotkut ryyppäjäiset niin mä en ainakaan tuu...
Musta tulee kännissä niin fiksu ja komee et te olisitte vaan tiellä.- jadelles
Mika.81 kirjoitti:
Jos ne on jotkut ryyppäjäiset niin mä en ainakaan tuu...
Musta tulee kännissä niin fiksu ja komee et te olisitte vaan tiellä.tyylillään....
- turkumiitti
...galtsu sivu muistuttaa olemassa olostaan, että löytää suoraa linkkiä pitkin keskusteluun ;)
- Spud
oon ehkä tulossa joo... ;)
- Eel
mä oon suomes sillon. jos sinne tulee populaa ni vois tulla moiccaa wanhoi tutui
- Suihku-Keijo
mulla ei oo sinä viikonloppuna mitään menoa, mutta seuraavana olisi firman pikkujoulut.Sen puitteissa kyllä sopii.Ehdottaisin paikaksi Rentoa.
- Paikka missä ei....
Paikka missä ei osata edes olutta laskea hanasta!! Ei ikinä enää!!
Ainakaan tässä elämässä.
F Y
no,oottepas te nyt hankalia ;)
oliskos sitte ensi la ja kellon aika on auki??
pääseekö ihmiset illalla,myöhemmin illalla?- jadelles
rennossa...turha purnata jos ei käy tms. Ne tulee jotka o tullakseen ja pitää hauskaa.
Klo 19.00 lähtien ois sitte miitti rennon edessä ;) - jadelles
...niille jotka olivat paikalla. Osallistujiahan ei kaikenkaikkiiaan ollut kuin 9 mutta suht kiva ilta kaiken kaikkiaan. Koitetaan mahd pian ottaa uusiksi jos saatais vaikka vähä enemmänki populaa paikalle ;)
Ja illan tapahtumista on turha juoruta jos ei ollut paikalla...joten jos kiinnostaa enemmän kuin kuuluis saa tul rohkeesti kysymään...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143