Miksei Kouvola kelpaa?
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2007/11/14/Uuden suurkunnan nimeksi Kouvolankoski/200724358892/4
Kouvolankoski
25
1369
Vastaukset
- maketheoriginal
hohohoo.. onneksi ei tartte asua tuppukylän nimellä. kuusankoskelaiset luulee säilyttävänsä nimensäkin. ei tajua et sekin muuttuu.
- sin hyvä
mies kirjoittelet Kouvolan sivulle, kun vihaat tätä paikkaa niin paljon? Eikö kannattaisi unohtaa Kouvola ja keskittää energiaa muihin asioihin??
Voisit alkaa kehumaan Lahtea Lahti-sivustolle, kun siitä kaupungista niin pidät. Mieti, mitkä
kehut saisitkaan.... - maketheoriginal
sin hyvä kirjoitti:
mies kirjoittelet Kouvolan sivulle, kun vihaat tätä paikkaa niin paljon? Eikö kannattaisi unohtaa Kouvola ja keskittää energiaa muihin asioihin??
Voisit alkaa kehumaan Lahtea Lahti-sivustolle, kun siitä kaupungista niin pidät. Mieti, mitkä
kehut saisitkaan....en vihaa.
- Nimetön
Kirjoittanut: Nimetön 13.11.2007 klo 00.10
Yksinkertaisesti Kouvolankoski.
Kiva jos jollain tuli sama idea ellei sitte joku lukenu mun ehdotusta. :P- jkl
Kyllä ei oo kaikki kotona jos myöntää että on tuollaista nimeä ehdottanut! mutta jos oot sama joka on lehdessä tänään niin sitte kyllä ymmärrän,ei sulta oo koskaan kuulunutkaan kun tyhmää turhaa hölötystä .
- Pois Koski ja n. kirjain
Hyvä nimi kun otettais toi koski sana poies perästä ja n.kirjain myös => KOUVOLA
Se on hyvä ja paras nimi - SH1THEAD
Pois Koski ja n. kirjain kirjoitti:
Hyvä nimi kun otettais toi koski sana poies perästä ja n.kirjain myös => KOUVOLA
Se on hyvä ja paras nimiMinunkin mielestä paras nimi olisi pelkkä Kouvola, vaikka Anjalankoskella asunkin.
- olisi paras
Pois Koski ja n. kirjain kirjoitti:
Se on hyvä ja paras nimiehdottomasti kaunein nimi
- miksei????
Teennäinen kouvolankoski. Näkyyhän siinäkin kouvola-allergiaa aiheuttava kouvola sana.
- 9878989
Eikös Kouvolankosket olisi ollut parempi? Siis monikossa...
Mutta Kyminkosket olisi ollut vielä parempi... - ...
Kouvola on paras nimi uudelle liitoskunnalle. Lyhyt, ytimekäs ja tunnettu!
Ei tarvitse tuhlata rahoja uuden nimen markkinointiin.
Ei väkisinväännettyä Kouvolankoskea, tms. PRKL!Kouvolankoskikin parempi nimi kuin Kouvola. Onpas hyvä maine kun tunnetaan Suomen turhimpana kaupunkina! Ei ikinä Kouvolaa nimeksi!!!
- se on
kissaressu kirjoitti:
Kouvolankoskikin parempi nimi kuin Kouvola. Onpas hyvä maine kun tunnetaan Suomen turhimpana kaupunkina! Ei ikinä Kouvolaa nimeksi!!!
turhakin maine- parempi kuin ei sitäkään!
- sentään,
vai pitäisikö sanoa vanhat ukot mitä menitte tekemään. Ette sitten keinotekoisempaa keksineet? Eihän se ole puhtaalta pöydältä oleva ehdotus, kun se kouvola siinä yhä keikkuu. Kuusankoskikin olisi ollut parempi. Nyt meille kouvolankoskelaisille nauraa kyllä variksetkin puissa, jos tämä menee läpi.
- petteri´´+
"Koskela" olisi paras.. Lyhyt, ytimekäs, kuvaava, ja siinä on elementtejä mukana kaikista kunnista, eikä kukaan jää paitsioon.
"Kouvolankoski" on hieman naurettavankin tuntuinen kompromissi, mutta varmaan väki tuohonkin tottuisi ajan myötä.
Joka tapauksessa mun mielestäni on tärkeää, että kunnan nimi on UUSI eikä vanha kuten Kouvola.. Itse kuntahan on myöskin uusi, ja on tärkeää, että kaikki kuntalaiset kokevat olevansa samalla viivalla.- äänestäjä nainen
tyhmä nimi.
Voimmeko me vaikuttaa mitenkään nimivalintaan.
Itse olen Kouvolan kannalla, asun itse Anjalankoskella.
Kuuleeko päättäjät asukkaita. - Mani
äänestäjä nainen kirjoitti:
tyhmä nimi.
Voimmeko me vaikuttaa mitenkään nimivalintaan.
Itse olen Kouvolan kannalla, asun itse Anjalankoskella.
Kuuleeko päättäjät asukkaita.Ei voi enää naurettavammaksi touhu mennä. Lapsellinen, hölmö "kompromissi", joka ei ole kenenkään mielestä hyvä. Kuka haluaa sanoa olevansa Kouvolankoskelta?
- ilmeisesti
Mani kirjoitti:
Ei voi enää naurettavammaksi touhu mennä. Lapsellinen, hölmö "kompromissi", joka ei ole kenenkään mielestä hyvä. Kuka haluaa sanoa olevansa Kouvolankoskelta?
muut kuin ohjausryhmäläiset!
- -RV-
Jos ei kuusalaisten itsetunto kestä asua Kouvola-nimisessä kaupungissa niin huonosti on asiat. Ei Karhulassa tai Lauritsalassakaan alettu keksimään mitään uusia nimiä uudelle kunnalle vaan Kotka ja Lappeenranta kelpasivat. Silti ovat identiteetiltään edelleen lauritsalaisia tai karhulalaisia.
Muuten, Anjalankoski tulee nimenä poistumaan sillä se nimenomaan oli sellainen keinotekoinen nimiviritelmä johon kukaan ei samaistunut. Mylsä, Inksa ja Anjala nousevat taas.- jkl
kyllä kouvola kelpaa mutta ei kouvolankoski,
- mutta ei kouvolaa
Mikä tahansa, missä kouvolaa ei mainita, Esim VERLA olisi tosi hyvä, tai UTTI tai KUUSAA tai mikä vaan lyhyt, joka ei sisällä ratapihan nimeä missään muodossa. kouvolankoski muistuttaa ikuisesti kuntaliitoksesta, mutta joku lyhyt edellämainituista opitaan äkkiä.
Oon täysin samaa mieltä. Miksi laittaa kaupungin nimeksi Kouvola, jossa ei oo muuta mainittavaa kuin ratapiha... joku muu nimi ehdottomasti... ja aina parempi sellanen nimi jossa ei mainita sanallakaan Kouvolaa = uusi kunta = uusi nimi.
- !!!!!!
kissaressu kirjoitti:
Oon täysin samaa mieltä. Miksi laittaa kaupungin nimeksi Kouvola, jossa ei oo muuta mainittavaa kuin ratapiha... joku muu nimi ehdottomasti... ja aina parempi sellanen nimi jossa ei mainita sanallakaan Kouvolaa = uusi kunta = uusi nimi.
Yhtä loistava nimi kuin nämä kaikki muutkin! Kouvolankoski ei toimi!!
- munnimiehdotus
!!!!!! kirjoitti:
Yhtä loistava nimi kuin nämä kaikki muutkin! Kouvolankoski ei toimi!!
Kaikki kosket pitää poistaa kaikista paikkojen nimistä.
Anjala, Kouvola, Mylsä, Kuusaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854