parfyymi.fi nettikauppa

odotan...

parfyymi.fi ilmoittaa netissä omistajanvaihdoksesta ja avaavansa 2 viikon sisällä uuden nettikaupan.kuitenkin tuo ilmoitus kahdesta viikosta on ollut jo kauan mahtaako kuukausi riittää.koskahan tuo aukeaa.parfyymi.fi sijaitsee kai tampereella.tietääkö joku asiasta jotain? olisi mukava päästä tilaamaan.

7

5519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennuliinni

Siis tarkoitan että ei kai tuo ole ainoa suomenkielinen kauppa.

• Kokemusta on

...hyvä vaihtoehto: www.shopping4net.fi, edulliset hinnat ja nopea toimitus.

• tarja06

Tilasin hajuveden Shopping4netistä. Pakettia ei koskaan tullut perille, joten tiedustelin sen perään. En saanut kunnolista vastausta, sen sijaan jonkin ajan kuluttua musitutuslaskun maksamattomasta laskusta. Eli lasku koski pakettia, jota minulle ei koskaan toimitettu perille. Ei koskaan enää ko. firmasta.

• parfyymit

www.quum.eu

• Juulia81

http://www.boutique-loulou.com/ nettikaupassakin näyttää nyt olevan jonkinlainen valikoima hajuvesiä.
      Ei kovin laajaa valikoimaa, mutta hinnat ainakin on edulliset. Suomalainen firmakin vielä, että ainakin voi luottaa. Itse olen tilannut sieltä alusvaatteita silloin tällöin ja toimitus on ollut todella nopeaa.

• ALEXANDRA.BO

• mytsykkä
        ALEXANDRA.BO kirjoitti:

hei
        löytyi uusi avattuna tässä olisi sinne osite
        http://www.parfyymi.fi/Default.aspx jonka pitäisi
        toimiva

juups,mut toi edellinen on et pelaa vain luottokortti systeemi...en ole kyl löytänyt yhtä hyvää.Ja ei ole parfyymi.fi edelleenkään auki.Löytyisi edes s.posti osoite et voi laittaa kyselyä koska aukeaa....????????????????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe