Heippa!
Noniin... Heti asiaan. Minun simejeni talossa on etu- ja takaovi. Jos vaikka olisi tarkoitus päästä nopeasti etupihalle, simi kiertää aina takaoven kautta. Eivät ikinä kulje etuovesta. Olen yrittänyt katsoa onko siinä mitään tiellä, mutta ei ole. Mikä on vialla?
Tarvitsisin vastauksia madollisimman nopeasti, kun alkaa jo ärsyttämään tuo takaoven kautta kiertely. :D
Sims kiertää aina takaoven kautta?
3
368
Vastaukset
Poista takaovi heh niin sitten ne voi mennä vaan etuovesta mullakin on joskus käyny noin lulen et siinä on jotenkin maastoa tiellä että he ajatytelee että takaovi on nopeampi reitti, ei voi tietää :D
- Simssiii
Pelkäämpä vaan jos poistan takaoven eivät pääse, sisälle- ulos ollenkaan. :D Kun tilasin ruoka lähetyksen niin se "ruokalähetti" yritti tuoda ruokaa sen etuoven kautta. Se vaan hyöri ja pyöri siinä oven edessä.
- mä vaan
Simssiii kirjoitti:
Pelkäämpä vaan jos poistan takaoven eivät pääse, sisälle- ulos ollenkaan. :D Kun tilasin ruoka lähetyksen niin se "ruokalähetti" yritti tuoda ruokaa sen etuoven kautta. Se vaan hyöri ja pyöri siinä oven edessä.
Jos myyt takaoven ni mulle käy ainakin niin et simit kävelee eka sinne ja yrittää päästä siit ulos,kun ei pääse ni ne kävelee etuovelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575