Niin, että kun minulla on niin lyhyet kynnet, olen ottamassa teko-kynsaä. Ystävälläni oli teko kynnet mutta ne eivät kunnolla pysyneet. Toisella ystävällänikin oli tekokynnet, mutta hän sai kynsinauhan tulehduksen.
Mitkä/ minkälaiset tekokynnet teidän mielestä kannattaa ottaa? Ja sattuuko se, kun kynnet ottaa pois? (tuleeko tulehduksia, tai muuta vastaavaa?)
HELPPII!!
9
2930
Vastaukset
- Kynsiviila
Mulla oli rakennekynnet ja sain kynsisienen. Se on kuulemma yleistä jos on rakennekynnet, koska kosteus jää sinne kynnen alle eikä pääse haihtumaan normaalisti. Siitä lähti koko kynsi pois kahdesta sormesta. Sattui aivan sairaasti ja lisäksi sattui kun poistettiin ne muut tekokynnet.
Nyt kasvatan takaisin omia kynsiäni. Ostin kynnenkasvatusöljyä ja lakkaan hyvällä akryylilakalla kerran viikossa. Kynnet kasvavat lakan suojassa tosi hyvin.- eipäs..
Ei TODELLAKAAN ole yleistä että rakennekynsistä tulee kynsisieni.
Ei ole vaan osattu laittaa.
SEKÄ ei se kosteus sitä tee, vaan bakteeri.
Tämä on tieto, rakennekynsiä teen pajon. - mieltä
eipäs.. kirjoitti:
Tämä on tieto, rakennekynsiä teen pajon.Tekijä ilmeisesti ei huolehtinut hygieniasta, tai sitten huoltoväli oli liian pitkä jonka takia ongelmia tuli...
- kolmekyntinen
Aivan sama vika! Mullakin on toisesta kädestä kahdesta sormesta kynnet irti! Ensin yhdestä kynnestä alkoi kasvuraja vetäytyä toisesta reunasta ja pian se oli puoliksi irti. Sitten huomasin että viereisessäkin kynnessä on sama menossa. Menin sinne kynsistudioon ja geelit poistettiin mutta kaksi kynttä ehti mennä pilalle. Minusta se ei kyllä kovin kovasti sattunut.
Mutta harmittaa, kun mitään korvausta ei tullut, vaikka ne maksoi paljon. Yrittivät periä maksun siitä geelien poistostakin ja väittää että se oli mun oma vika kun ne kynnet lähti, mutta en maksanut. Helsingin keskustassa ja siistin näköinen paikka, tekijä oli kosmetologi ja kynsikoulutuksen saanut. - ...
kolmekyntinen kirjoitti:
Aivan sama vika! Mullakin on toisesta kädestä kahdesta sormesta kynnet irti! Ensin yhdestä kynnestä alkoi kasvuraja vetäytyä toisesta reunasta ja pian se oli puoliksi irti. Sitten huomasin että viereisessäkin kynnessä on sama menossa. Menin sinne kynsistudioon ja geelit poistettiin mutta kaksi kynttä ehti mennä pilalle. Minusta se ei kyllä kovin kovasti sattunut.
Mutta harmittaa, kun mitään korvausta ei tullut, vaikka ne maksoi paljon. Yrittivät periä maksun siitä geelien poistostakin ja väittää että se oli mun oma vika kun ne kynnet lähti, mutta en maksanut. Helsingin keskustassa ja siistin näköinen paikka, tekijä oli kosmetologi ja kynsikoulutuksen saanut.Kuinka kauan aikaa oli kulunut kynsien laitosta kun menit sinne uudestaan?
Luulisi et olis antanu AINAKIN osan rahoista takasin ja geelien poiston TIETYSTI ilmasiks..
Mikä oli heidän perustelunsa miten olit muka itse kynnet pilannut? - peukku
eipäs.. kirjoitti:
Tämä on tieto, rakennekynsiä teen pajon.Tarkotin tykätä tästä, tuli vahingossa peukku alas :(
Minä oon teheny geelikynsiä ja myös tippejä käyttäny, ei oo koskaan tullu kynsisientä tai muuta sairautta.
- stailisti
Alkoipa karmia selkäpiitä kun lueskelin noita juttuja kysnsisienistä ja tulehduksista tms.. Kävin juuri geelikynsikoulutuksen ja aloin vasta tehdä kynsiä. Koulutuksessa toki käytiin kaikki ongelmat läpi ja tekijän vastuu. Sain sen käsityksen, että kunhan pidän kynsipöydän ja välineet puhtaana (vaihdan alustana käytetyn pyyhkeen joka asiakkaan välillä ja pesen sekä desinfioin välineet) ongelmia ei pitäisi tulla. Varmaankin joillekin tulee ongelmia vaikka kynsienlaittaja olisi tehnyt kaiken oikein? Hirveää olisi jos joltain lähtisi kynsiä tekemäni työn takia!!
Entä geelikynsien poisto.. Mielestäni vähemmän kivulias tapa on poistaa viilaamalla kaikki pois kuin liottamalla ja repimällä. Voiko ok? En halua satuttaa asiakasta.- Entinen geelikynsi
Liottamalla ja repimällä kun otettiin geelit niin sattui todella paljon. Ehkä logiikka meni niin että "kun tuo haluaa luopua kynsistä, niin sehän on entinen asiakas eikä siis mitään väliä miltä siitä tutuu?"
Kannattaisi viilata, vaikka siihen ehkä meneekin enemmän aikaa. Asiakas voisi uskaltaa tulla toistekin, jos ei satu niin kovasti. - opoopooooopp
Entinen geelikynsi kirjoitti:
Liottamalla ja repimällä kun otettiin geelit niin sattui todella paljon. Ehkä logiikka meni niin että "kun tuo haluaa luopua kynsistä, niin sehän on entinen asiakas eikä siis mitään väliä miltä siitä tutuu?"
Kannattaisi viilata, vaikka siihen ehkä meneekin enemmän aikaa. Asiakas voisi uskaltaa tulla toistekin, jos ei satu niin kovasti.Ensin liotetaan, sitten viilataan, liotetaan lisää ja taas viilataan. Lähtee parhaiten!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225374- 264607
- 282641
- 342314
- 372058
- 151998
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211337- 151256