Mieleen jääneitä kohtauksia?

Mieihanitte

Eli mitkä kohtaukset ovat jääneet mieleesi Tuhkimotarinasta?

Minua hymyilyttää vieläkin kohtaus, kun Orestes tuli Bellan vaatteisiin pukeutuneena kotiin ja Chici oli olohuoneessa.

7

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsd

Chiqui leipoo, Valentiinaa ammutaan siellä jossain kauppakeskuksessa ;P (en muista mikä paikka se oli), Orestes ja Valentina putoo uima-altaaseen, Olimpian halvautuminen...ja paljon muita

• Bella Chiqui #

KAIKKKI!!!! TUHKIS ON NIIN IHANA OHJELMA ETTÄ SITÄ EI NOIN VAAN UNOHDETAKKAAN!!!!

• Chiquitita

Mulle on kyllä jäänyt kaikista parhaiten mieleen ne ajat keväällä, kun Hugo tuli pensionaattiin ja ne kaikki Jordin ja Hugon seikkailut ja kommellukset ja vielä sen jälkeenkin, kun Hugo paljastui Pandoraksi. Ne oli hauskoja aikoja. :D Nyt on niin synkkää. :( Kun Pandoa epäillään murhista ja kaikki murhataan ja kaikkea kurjaa tapahtuu. Mut se johtuukin siitä, että tunnelma tiivistyy loppua kohden ja jutut rupeaa kohta jo selvitäkin. Sitä paitsi, sitten kun Tuhkis tulee DVD:lle(!!!), mä aion katsoa Tuhkiksen alusta loppuun asti uudelleen(en ole kyllä nähnyt tammi- ja helmikuun jaksoja) ja mä nään taas ne kivat jutut mitä keväällä tapahtui. :) Ihanaa!!! Tuhkis tulee DVD:lle ja mä nään kaikki jaksot mitä en oo nähnyt ja ne ihanat jaksot uudelleen!!! :)

• Marianela
        Chiquitita kirjoitti:

Mulle on kyllä jäänyt kaikista parhaiten mieleen ne ajat keväällä, kun Hugo tuli pensionaattiin ja ne kaikki Jordin ja Hugon seikkailut ja kommellukset ja vielä sen jälkeenkin, kun Hugo paljastui Pandoraksi. Ne oli hauskoja aikoja. :D Nyt on niin synkkää. :( Kun Pandoa epäillään murhista ja kaikki murhataan ja kaikkea kurjaa tapahtuu. Mut se johtuukin siitä, että tunnelma tiivistyy loppua kohden ja jutut rupeaa kohta jo selvitäkin. Sitä paitsi, sitten kun Tuhkis tulee DVD:lle(!!!), mä aion katsoa Tuhkiksen alusta loppuun asti uudelleen(en ole kyllä nähnyt tammi- ja helmikuun jaksoja) ja mä nään taas ne kivat jutut mitä keväällä tapahtui. :) Ihanaa!!! Tuhkis tulee DVD:lle ja mä nään kaikki jaksot mitä en oo nähnyt ja ne ihanat jaksot uudelleen!!! :)

...Tuhkis tulee DVD:lle????

• Chiquitita
        Marianela kirjoitti:

...Tuhkis tulee DVD:lle????

...ei vielä tiedetä, mutta tuskin ehtii jouluksi tulla. Mut ehkä sitten joulun jälkeen, tammikuussa tai helmikuussa. Mulla on helmikuussa synttärit, voisi se DVD ilmestyä siihen mennessä, niin voisin saada sen lahjaksi. :)

• La cita<3
        Chiquitita kirjoitti:

...ei vielä tiedetä, mutta tuskin ehtii jouluksi tulla. Mut ehkä sitten joulun jälkeen, tammikuussa tai helmikuussa. Mulla on helmikuussa synttärit, voisi se DVD ilmestyä siihen mennessä, niin voisin saada sen lahjaksi. :)

Niin.. mullekin se olisi tos hyvä synttärilahja nimittäin mullakin on helmikuussa :) :p

• mieleen...

kun Orestes ja Valentiina suuteli toisen kerran ja Orestes pyysi anteeksi sitä mitä aikoo tehdä ennen kuin suuteli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13