Yksi esimerkki rapujen kyvystä salata asiat: naimisissa, deittaa salaa. Kun jää kiinni, hylkää se puolison että deitin ja käy ilmi että on ollut vielä kolmaskin hoito kuviossa.
Ja kaikille ihan kirkkain silmin selittänyt omia satujaan ja tarinoitaan.
Varokaa rapuja, te kiltit ja hyväsydämiset. Tarkistakaa taustat, aina. Yleensä sieltä löytyy vinoutunut suhde naisiin, ainakin omaan äitiin. Valitettavasti.
Kaikilta salaa
3
871
Vastaukset
- se menee
Rapuluonne on kiero omankin kokemukseni mukaan. Vaikka ei olisi naimisissa niin sitten pyörii muuten vain liuta deittejä ympärillä jotka kaikki kokevat olevansa Se Ainoa.
Show on niin taitavasti hoidettua ja hallittua että ei osaa edes ajatella kuinka julma, häikäilemätön ja kaksinaamainen kuvio pyörii takana. - tikara
Täältä jostain lueskelin rapujen täydellisyyden tavoittelusta eli että voisiko syy olla se että rapu ei osaa vaan päättää kenet ottaa, ei niinkään laskelmoinnista? Arpoo ja arpoo, etsii sitä "parasta mahdollista". Eikä osaa myöskään herkkänä loukata ketään. Kun ihmiset viehtyy rapuihin, ois tietenkin hyvä tunnistaa tämä piirre. Horoskooppiluonnehdinnat usein kuvaakin rapuja sellaisiksi jotka jää kiinni menneisyyteensä jättämiin ihmissuhteisiin voimakkaasti myös.
- Yksi ravusta kitunut
Tuossa oli niin tuttua tekstiä mies Ravusta!Kaiken salaavat jos et erikseen itse kysy.Ei myönnä vaikka jäisi itseteossa kiinni.Jättää vaimot kuin rakastajatkin helposti.Ei ota vastuuta ja pakenee asioita(kaikkia!)Ei kestä kuunnella muiden murheita ja tukea niissä.Valittaa vain omista asioistaan.Satusetä satumaasta siksi hyviä näyttelijöitä..Lupaa sitä tekee toista.Kiduttaa ensin tekemisillään muita ja sitten vielä kostaa.Haukkuu muita vaikka itse pahempi.Olisi pitänyt taustat eka katsoa.Seuraavalla kerralla sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728