Härkä N ja jousimien M

nainen.

Miten horoskooppien perusteella suhde voi toimia?

5

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butterflylover

Itseasiassa hyvinkin, mikäli härkänainen muistaa antaa jouskarille tilaa hengittää suhteessa, eikä ole liian mustasukkainen ! Jouskarimies on nuorekas, urheilullinen, seksuaalinen, lapsirakas, ihmisläheinen älykäs realisti. Sisimmiltään empaattinen ja herkkä, mitä ei aina näytä ulospäin. Brad Pitt esim. on jouskari horoskoopiltaan. Jouskarimiestä viehättää härkänaisen eroottisuus, hellyys ja herkkyys.

• Eveliina 50

Hei,
      olen härkänainen ja mieheni Jousimies takana liittoa 15 vuotta ja kaikki hyvin!

• pörröpäähärkä

meillä on myöskin näin,nyt on 7vuosi menossa ja tuntuu että tämähän vaan paranee,,alussa oli kyllä totuttelemista kun alkuhuuma häipyi mutta nyt menee hienosti,en vaihtaisi ja kokemusta on molemmilla,, ettei mitään teinejä olla kumpikaan!

• lisbet
        pörröpäähärkä kirjoitti:

meillä on myöskin näin,nyt on 7vuosi menossa ja tuntuu että tämähän vaan paranee,,alussa oli kyllä totuttelemista kun alkuhuuma häipyi mutta nyt menee hienosti,en vaihtaisi ja kokemusta on molemmilla,, ettei mitään teinejä olla kumpikaan!

Tiedä sitten miten kukin kokee, mut härkänaiselle jousimies on mahdoton, jo viä on mies nuorempi kuin nainen , e-hei, ei viitti taivaanrannan uneksiaa katsella. Mitään keskusteluja jos ne ovat kielteisiä ei voi käydä, koska herra ei halunnut puhua ikävistä asioista, hei o hiljaa kato ku hyvä mainos jne.Minä olen härkä, joka kohdistus sopii minuun, ja 8v katseltuani , ulos ,ei ihmisen pitää olla muutakin kuin lässyttäjä.

• Ihkuu =)

Enpä voi muuta sanoa ku että miun jouskari mies on hellin, ihanin ja huomioon ottavin mies ikinä =)
      Jaksaa mun hellyyvenhalipusu-kohtaukset sekä pikku kiukkupuuskatki =)ja ku saan intopuuskia jonkin isomman projektin kans--- se sisustaminen ja viherpeukalo-tauti ku pitää laittaa sataa kukkaa kasvamaan-----

kunhan antaa mennä kaverien kans tuulettumaan välillä ni avot... sen jälkeen jouskarini mönkii kainaloon höpöttelemään miten oli ikävä =)Voidaan vieläkin höpötellä tuntikausia ihan kaikesta =)

Lapsia emmä ole vielä hankkinu...(on hällä joku kammo?)osaisko joku jouskarimies kertoo mulleki =) mut ei meillä vielä ainakaan 2 vuoteen ole aikomuskaan... ja siivoomaan se on aika laiska =) mut muuten jouskarimies PARAS =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe