puolivuotta ja kihlat kohta

tiedoton214114

eli olemme olleet rakkaani kanssa tässä 7kk yhdessä ja ajattelimme ensi kesänä kihloihin mietimme vain että kun emme noin kuukausi sitten viettäneet mitään 'puolivuotisia' niin ajattelimme näin jälkeen päin? vai juhlitaanko nykypäivänä edes 'puolivuotisia' jos juhlitaan niin miten itse olette juhlineet? :)

7

1359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no ei,.

No emme nyt silleen viettäneet ns. puolivuotisia.. mitä nyt vähän yhdessä mietiskeltiin, että nyt ollaan oltu puolisen vuotta yhdessä.. ja 2kk siitä tajuttiin, että se puoli vuotta oli ollut oikeasti jo 4 kk sitten :D heh.

No.. eli voi viettää jälkeenpäinkin.. tosin ei MINUSTA ole mitään järkeä. Itsekkin "vietimme" mutta tietämättämme.

Ja tuskin kukaan edes viettää tätä nykyä puolivuotisia.. meillä oli ne miettelöt ihan alkusuhteessa, josta tosiaan on se 24 vuotta.
      Eikä silloinkaan niitä sen erikoisemmin vietetty.
      Olemme kyllä jotenkuten juhlineet aina vuosipäivää.
      Vuosipäivää vielä "juhlakkaammin" naimisiin mentyä.. ja silläkin tarkoitetaan vaan ulkona syömistä.

Mutta vastasin lähinnä siksi, kun halusin kysyä, että miksi ihmeessä kirjoitit teidän puolivuotis päivästä kihlauspalstalle?
      Kun kihlauskaan ei ole ajankohtainen.

• mimski

Ootte ollu 7kk yhessä ja meinaatte kihloihin? Asutteko te yhessä? Avomieheni kanssa oltu yhessä reilut 2,5 vuotta, asuttu yhessä 2 vuotta. Meillä alkuhuuma kesti yli vuoden. Tutustukaa nyt toisiinne kunnolla ettei käy köpösti. Arjesta sitä sitten tietää kestääkö suhde vai ei. En halua mitenkään masentaa, ollaan ihan onnellisia.

• ällöt
        mimski kirjoitti:

Ootte ollu 7kk yhessä ja meinaatte kihloihin? Asutteko te yhessä? Avomieheni kanssa oltu yhessä reilut 2,5 vuotta, asuttu yhessä 2 vuotta. Meillä alkuhuuma kesti yli vuoden. Tutustukaa nyt toisiinne kunnolla ettei käy köpösti. Arjesta sitä sitten tietää kestääkö suhde vai ei. En halua mitenkään masentaa, ollaan ihan onnellisia.

aina ollaan toppuuttelemassa. mä sanon että nauttikaa kaikesta tässä elämässä. Kuka takaa että toinen teistä on elossa 2,5 vuoden päästä? jos mennään kihloihin tai naimisiin ja suhde ei toimikkaan ja tulee ero, so what? ei se ketään tapa ja saipa nauttia yhteisistä ilon hetkistä ainakin sen ajan kun kesti. USKALTAKAA nauttia elämästä ilman jossittelua!!!

• Nenna.

.. käytiin syömässä ravintolassa puolivuotispäivnä. :) ja miksi ette voisi pitää nyt? onhan suhteessa muutenkin hyvä pitää sellaisia hetkiä- ^^

• mielenkiintoista

Siis vietättekö puolivuotissynttäreitänne? Siltä teksti lähinnä kuulosti.

Kylläpä me taisimme "juhlia" seurustelun puolivuotispäivää, ja peräti kaksi viikkoa kyseisen päivämäärän jälkeen, ja jopa ilman keskustelupalstakansan lupaa! Kävimme ulkona syömässä.

• -----------------

Siis ensi kesänä ajattelitte antaa toisillenne avioliittolupaukset? Jos olette kerran kihlauksesta jo varmoja, niin miksette voi heti luvata naimisiin?

En oikein tajua, miten voi etukäteen sopia ajan, jolloin luvataan mennä naimisiin?

• popotin

Minä ja poikaystäväni taaas vietämme joka kuukausipäivää.. tai siis teemme jotain kivaa ja erikoista.. :) ja nyt on mennyt jo 10 kk ja kihlat tulossa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      4094
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3674
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1482
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      404
      1320
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe