Onko jollain kokemusta tästä vehkeestä? Ainakin Parksiden muita koneita on kehuttu.
Lidl:n Parkside imuri
16
26298
Vastaukset
- juu,
Siinä on aivan valtavan kova ääni...huh.
- kyseisen imurin
Olen vasta kasannut sen, enkä edes kuunnellut ääntä, mutta kyllä rakennukselle ääntä mahtuu. Ihan asialliselta se vaikuttaa? Siihen kun vielä päräytän tuhkaimurin kiinni, voin imuroida ohutta betonipölyäkin.
Lisäksi imuriin voi yhdistää hiontalaitteen, mikä on loistavaa, sillä gyprokinhiomista on tiedossa pitkäksi aikaa.
Hieno juttu on, että imuriin saa Suomesta varasosia.- imeväinen
Kuka myy pölypusseja ko imuriin.
- kypärä
Mistähän kyseiseen imuriin saisi varaosia. Letkun kiinnitysosa imuriin lohjennut ja uuden haluan tilalle. Löytyisikö Lahdesta?
- Auto puhtaaksi
kypärä kirjoitti:
Mistähän kyseiseen imuriin saisi varaosia. Letkun kiinnitysosa imuriin lohjennut ja uuden haluan tilalle. Löytyisikö Lahdesta?
Tässä keskustelussa on ilmeisesti kysymys Parkside kuiva- ja märkäimurista. Mitä kokemuksia on tuosta märkäpuolesta. Voiko pestä olohuoneen sohvia ja autojen penkkejä. Toimiiko ja tuleeko puhdasta?
- Merivaan
Auto puhtaaksi kirjoitti:
Tässä keskustelussa on ilmeisesti kysymys Parkside kuiva- ja märkäimurista. Mitä kokemuksia on tuosta märkäpuolesta. Voiko pestä olohuoneen sohvia ja autojen penkkejä. Toimiiko ja tuleeko puhdasta?
sovellu pesuun, pitää olla esim.http://www.karcher.fi/fi/Tuotteet/Kotikaeyttoeoen/Imurit/Pesevae_imuri.htm . Märkäimuri imee vain vettä jos sitä on esim. lattialla.
- Merivaan
Merivaan kirjoitti:
sovellu pesuun, pitää olla esim.http://www.karcher.fi/fi/Tuotteet/Kotikaeyttoeoen/Imurit/Pesevae_imuri.htm . Märkäimuri imee vain vettä jos sitä on esim. lattialla.
uusiksi http://www.karcher.fi/fi/Tuotteet/Kotikaeyttoeoen/Imurit/Pesevae_imuri.htm
- hhy1234
Auto puhtaaksi kirjoitti:
Ostin viime viikolla ko. imurin ja jo nyt se on lähdössä takuukorjaukseen. Moottori ei pyöri !
- Anonyymi
imeväinen kirjoitti:
Kuka myy pölypusseja ko imuriin.
Pölö googlaa
- kari789
Mulla Lidlistä ostettu Parkside autotalli-imuri, malli PNTS 30/7E.
Imurissa on lisäpistoke työkaluja varten. Kun työkalu, esim hiomakone, käynnistyy niin imurikin käynnistyy. Kun työkalun sammuttaa, niin imuri käy vielä vähän aikaa. Kätevää.
Tämä imuri on erittäin tehokas. Ostin siihen huollosta lisäksi verstaskäyttöön 4m pitkän imuletkun, hinta oli 15 €. Se on hyvä myös auton imuroinnissa, kun imuri voi olla koko ajan paikallaan auton takana. Pitkällä letkulla ylettyy jokaiseen jalkatilaan ilman että imuria tarvitsee siirtää.
Koska kyseessä on 30 litran pönttöimuri, niin siihen sopii normaalit 30 l pönttöimurin pussit. Niitä saa monesta rautakaupasta.
Olen ostokseeni hyvin tyytyväinen.
Bauhaus myy samaa imuria Herkules nimisenä, hinta 99 €. - ll
Kova ääni eikä niin hyvä imuteho kuin luvataan ainakin minun kokemukseni on kyseisestä laitteesta.
- siivousta harrastava
saako näitä imureita tilattua verkkokaupasta jos saa niin mistä
- Puavali
Lidl 'in Parks PNTS 30/4 -imuriin sopii täydellisen hyvin tämä kestosuodin:
Einhell kestosuodin (FALTENFILTER)
Artikel Nr 23.511.13
I.-Nr 01019/01
EAN=4006825566512
Myy mm. HongKong - Anonyymi
Hyvä imu melko äänekäs
- Anonyymi
Ainakin Silvercrest toiminut erittäin hyvin, ei ikinä enää kalliita akkuimureita, niissä ei akut kestä.
- Anonyymi
Saako mistään uutta virtakatkaisijaa tuohon imuriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748