OinasN ja JousimiesM

kourallinen muukalaisia

Kertokaa jotain näistä! :)

4

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oipukka

Meillä minä oinas ja tuleva mieheni jousimies. En parempaa olisi voinut saada. :) Oinas on aika vaativa luonne tai minä ainakin...ja tulta täynnä tietyissä tilanteissa. Haastetta riittää jousimiehissä ja niillä on omia juttujaan, jos näin voi sanoa. Kaksi tulista luonnetta, mutta ainakin asioista puhutaan. Minä rakastan ainakin... :)

• Sissuuu

Paras suhde mitä on ikinä elämässäni ollut j-miehen kans. ihanat keskustelu hetket ja ihanat sänkypuuhat..

• loppui lyhyeen
        Sissuuu kirjoitti:

Paras suhde mitä on ikinä elämässäni ollut j-miehen kans. ihanat keskustelu hetket ja ihanat sänkypuuhat..

Tapailin jousimies-tyyppiä. Varmaan ihan kunnon mies, mutta uhkailu: "jos teet noin, niin lähden" mun mielestä pikkujutusta sai niskakarvat nousemaan pystyyn ja lopetin välittömästi. En todellakaan halua, että toinen alkaa jakaa sääntöjä ennen kuin edes kunnolla tunnetaan. Alistua en enää halua. Tossun alla olo ex:n kanssa riitti loppuiäksi.

• 40 vuotta naimisissa
        loppui lyhyeen kirjoitti:

Tapailin jousimies-tyyppiä. Varmaan ihan kunnon mies, mutta uhkailu: "jos teet noin, niin lähden" mun mielestä pikkujutusta sai niskakarvat nousemaan pystyyn ja lopetin välittömästi. En todellakaan halua, että toinen alkaa jakaa sääntöjä ennen kuin edes kunnolla tunnetaan. Alistua en enää halua. Tossun alla olo ex:n kanssa riitti loppuiäksi.

Kuten nimimerkistäni ilmenee takana on pitkä liitto. Alku oli ruusuista ja hän huomioi minua. Joskin nuolet saattoivat satuttaa vaikka ne tulivat huumorilla höystettynä. Tarkoitus oli saada minut hämilleen ystävien seurassa. Vanhempana on ilmennyt narsistisia piirteitä. Mustasukkaisuutta jonkun verran. Hän haluaa tutkia puhelimeni numerot ja nimet. Lukea textiviestit ja kontrolloida menemisiäni. Usein on jättämässä varsinkin humalassa, mutta aamulla on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei oikeastaan koskaan pyydä anteeksi. Pitkävihainen jos päättää unohtaa jonkun ihmisen niin se onnistuu. Ostaa myös paljon kukkia ja lahjoja, varsinkin kultasepänliikkeestä. Liekkö huono omatunto? Muistaa juhlapäivät mitä en itse kylläkään muista. Siedettävä kumppani jos vaimolla on enemmän rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe