Hei,
Täällä on paljon selkäsairaita mutta en löytänyt keneltäkään täysin samoja oireita kuin minulla. Minulla on sappikiviä ja odotan leikkaukseen pääsyä. Selkää on nyt särkenyt n. viikon ja kaikki lekurit joita olen tavannut, toteavat vain että kivethän ne selkäsäryn tekee. Itse en kyllä täysin usko niin. Kivet ovat hallinnassa eivätkä ole oireilleet viikkoihin. Mutta selkää vain "polttaa" kuitenkin. Ihan sama missä asennossa sitä on, mutta aina välillä (melko usein) ihan keskeltä selkää, rangan molemmin puolin, polttelee. Myös käsiä (varsinkin vasenta) jomottaa usein. Ja myös vasenolkapää kipuilee. Yksi lääkäri määräsi tulehduskipulääkettä selkään mutta ei varsinaisesti tutkinut mikä voisi olla vaivana ja muut siis vetoavat noihin kiviin. Mitä tehdä ja minne mennä että joku tutkisi tuon selänkin - ihan oikeasti eikä vain summan mutikassa. Olen jo tosi ärtynyt kun kipuilua on koko ajan eikä oikein mihinkään jaksa enää keskittyä.
Selkäsärky ja sappikivet
7
6770
Vastaukset
- terve...
Fysiatri on erikoistunut tuki- ja liikuntaelinsairauksiin.
- ainakin voi
tietääkseni säteillä juuri olkapäähän tai hartiaan. En nyt muista, kumman puoleiseen.
- säteilee'¨'
minulla kun oli sappikivet,niin se kipu säteili selkään keskelle ja vasemmalle puolen ,ylös olkaan.
- selkää_
Kyllä ne kivet tekevät sen polttavan selkäsäryn.
Lähes voi verrata synnytyskipuihin, saman tyylisiä.
Minullakin oli yli viikon polttoa selässä ja kun en tiennyt sitä, ja luulin vaan että se on joku influenssakipu.
Nyt on sappi ja kivet leikattu pois ja eipä
ole polttoja ja jomotuksia sitten ollut sen jälkeen.
Oli vielä niin, että sappirakko oli kroonisesti tulehtunut jo pitkän aikaa. - kippisavi
sappikivet voivat todellakin tuntua selässä, minullakin pahin kipu oli yleensä siellä. Tosin eikoskaan kyllä viikkoa sama kipu kestänyt,mutta jos sulla on kroonisesti tulehtunut sappirakko niin on kai sekin mahdollista.
- että saat
Magneetti kuvauksen
- Anonyymi
Moikka mulla on yläselkä kipee ja sappikivi leikkaus tulossa. Lepo auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050