vittu eikö ne paskat saa jos purettua sitä paskaa kymenhovia. koht vuoden seissy siin. hyvä harjotella siihen muuten ikkunan rikkomista.
millon helvetti se paska saadaan
5
745
Vastaukset
- kukkahattutädin
viimenen suuri palvelus yhteiskunnalle näyttäis olevan kyseessä että tuo rotanpesä viel saa seisoa paskakasana keskellä kaupunkia.
näitten kaikensäästävien takia mikään ei kehity ja junnaa paikallaan.
maantäytteeks vaan ja uutta ja ehompaa tilalle ja se kuka tota jarruttaa ni sen pihaan eka kuorma...saahan katella ja suojella sitä mitä halus. Älähän nyt, siitähän tulee mahtava nähtävyys tähän uuteen kaupunkiin. Kouvolan näköispatsas!
Uusia asukkaitakin kuuluu siihen jo muuttaneen...!- Asia ei saa jäädä tähän.
Nämä Pro-Kymenhovilaiset tihutyöntekijät pitää saada vastuuseen ja kustantamaan tämä pelleily korkoineen.
Käsittämätöntä miten Suomessa voi joukko "osastolta repäistyjä" heittää kapuloita rattaisiin tällä tavalla, eli tehtailemalla valituksia. Valitus esti uuden kauppakeskuksen rakentamisen, vaikka asiantuntijat olivat jo suunnitelmat tehneet ja Kouvolan demokraattisesti valittu kaupunginvaltuusto tämän suunnitelman ylivoimaisesti hyväksynyt.
Euromäärä, joka tässä on tuhlattu ja jäänyt ansaitsematta on takuulla näiden valittajien yhteenlaskettu tienesti elämiensä aikana potenssiin 7. - Kouvolassa vois kuvata sota...
"vittu eikö ne pa*k*t saa jos purettua sitä p*skaa kymenhovia. koht vuoden seissy siin.
Mun veikkaus on että ne rauniot on siinä viel viis vuotta vähintään.- on tämäkin
Törkeää on myös se että kukkahattutäti on mmobilisoinut oman työpaikkansa ja asiakkaansa oman missionsa toteuttamiseen. Keräävät aineistoa jota kukkis käyttää sitten kiusatakseen ihmisiä.
Mitähän piirejä tällä kaudella mahtaa kansalaisoistolla tänä talvena kooontua? Mitähä aiheita ohjelmassa mahtaa olla?
Tsekatkaa:
http://opnet.virkamaki.fi/kouvola/zvalittuh.asp?TietueNro=217
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864