Hei vaan kaikki, ja terveisiä kuntoutuksesta.
Kovat tanssit oli eilen illalla, kun pappojen kans sai monet tangot taivutella ja valssit valssata :=)))
Mutta tässäpä teille linkki. Jokaiselle oma tonttunimi. Minä olen joulun ajan nimeltäni Riisu Arkihuoli. Joten hauska tavata :=))
http://www.taaviankka.com/tonttu/
Tonttunimi
113
4478
Vastaukset
Minulle tuli Tuisku Veitikkamäki ;)) *punottaa*
- Yxitypy
tuossa mitään kamalaa ole. Oikeestaan tuo nimi sopii sulle. Oothan aika veitikka :=))
Yxitypy kirjoitti:
tuossa mitään kamalaa ole. Oikeestaan tuo nimi sopii sulle. Oothan aika veitikka :=))
mielikuvitukseni vain loihti veitikkamäestä vaikka millaisen mielikuvan :)) Tuisku kyllä sopii oikein hyvin, tule sitä joskus tuiskittuakin :)
- Ole parempi
Yxitypy kirjoitti:
Että pysyt täällä tonttuilemassa kuin
sekaantumassa hylkäämäsi palstan asioihin..
* kenellekään pahasti, mutta nyt sanon!!!
Häivy täältä ja vähän sassiin pilaamasta palstaa!!
Olet erittäin säälitävä tapaus :=((((*
Varsinkaan kun se pyrkii välttämään
kahvipalstan kohtalon..
tämä siis kirjoituksesi huuhaa-palstalla..:) - RiisuArkihuoli
Ole parempi kirjoitti:
Että pysyt täällä tonttuilemassa kuin
sekaantumassa hylkäämäsi palstan asioihin..
* kenellekään pahasti, mutta nyt sanon!!!
Häivy täältä ja vähän sassiin pilaamasta palstaa!!
Olet erittäin säälitävä tapaus :=((((*
Varsinkaan kun se pyrkii välttämään
kahvipalstan kohtalon..
tämä siis kirjoituksesi huuhaa-palstalla..:)käsittääkseni hylännyt mitään palstoja.
Liikun siellä missä mua huvittaa.
Kirjoitin myös huuhaalle, että mitä hyötyä noilla kejuilla on? Eikö ne pitäis kohdistaa ylläpidolle mieluummin??
Tuollainen massapostitus on kyllä aika sairasta touhua.
Sääli, kun ne on pilanneet koko huuhaan :=(( - On pilannut
RiisuArkihuoli kirjoitti:
käsittääkseni hylännyt mitään palstoja.
Liikun siellä missä mua huvittaa.
Kirjoitin myös huuhaalle, että mitä hyötyä noilla kejuilla on? Eikö ne pitäis kohdistaa ylläpidolle mieluummin??
Tuollainen massapostitus on kyllä aika sairasta touhua.
Sääli, kun ne on pilanneet koko huuhaan :=((Sama henkilö joka lamaannutti kaffeepalstan.
Tiedät sen varsin hyvin. Jos yritys pitää
sananvapaudesta kiinni on suurikin rikos
niin sitten meitä rikollisia on aika paljon..
Muilta laiffareilta pyydän anteeksi tunkeutumistani
palstallenne selvittämään vieraan palstan asioita..
Mukava palsta teillä on ja toivottavasti
pystytte sen sellaisena pitämään, jokainen kohdaltanne.. - RiisuArkihuoli
On pilannut kirjoitti:
Sama henkilö joka lamaannutti kaffeepalstan.
pystytte sen sellaisena pitämään, jokainen kohdaltanne..tänne. Mitäs sitä kannattaa asustella palstalla, jossa on tunnelma mitä on :=))
Kannattaako sitä nyt niin palstauskollinen olla?
Täähän on vaan tällaista palstaelämää, eikä kannata niin todesta ottaa.
Minä en lähde ketään syytteleen. Vikoja tahtoo usein löytyä niin sysistä kuin sepistäkin :=(( - Tuisku_Veitikkamäki
On pilannut kirjoitti:
Sama henkilö joka lamaannutti kaffeepalstan.
pystytte sen sellaisena pitämään, jokainen kohdaltanne..täällä jauhaa noita juttuja, please.
- veijari, ku mulle
tuli Taka veitikka.
- MyNicki
:))))))))))))))))))))).... tonttu :)))
- Yxitypy
että tuollainen nimi. Kyllä sitä kelpaa nyt kuljeskella rinta rottingilla :=))
voi herranjumala mikä nimi meikäläiselle. :DDD
- -NK-
possunimenäkin:DDD
- Yxitypy
oikein hyvin joulun aikaan. Silloinhan tulee niitä herkuttelupuuskia vähän väliä :=))
- Moni Herkkupuuska
Sama kuin minun?Mitä kaima. :)
Moni Herkkupuuska kirjoitti:
Sama kuin minun?Mitä kaima. :)
en huomannut kirjoitustasi, kun vasta äsken. Mitäpä minä, tässähän tämä menee herkku puuskana. :)
Maistas Ananasmaa...:))
Taitaa olla Typyllä polvet ny hellänä,ku on paappojen kaa pitäny hauskaa...;)- Yxitypy
on vähän kipeenä :=))
Ananas poistaa nesteitä, joten hyvä tietää, että sulla on ananasplantaasi :=))
- -NK-
Eikös oolkkin söde:-=)*
- -NK-
kelpuuttaa vaikki seuraavaks nikiksi-----tai ainaski joulunikkinä.
'ylpee tuosta välkystä* - -NK-
-NK- kirjoitti:
kelpuuttaa vaikki seuraavaks nikiksi-----tai ainaski joulunikkinä.
'ylpee tuosta välkystä*Pöhkö isosuukkonen
'Tiluliit* - Yxitypy
Etkös sinä aika välkky olekin :=))
- JudgeCooper
Olen mukamas Helinä Helkyin. Luulin olevani Graavi Punanenä.
- Yxitypy
kyllä aina luullut sua mieshenkilöksi :=))
- JudgeCooper
Yxitypy kirjoitti:
kyllä aina luullut sua mieshenkilöksi :=))
sua naisimmeiseksi. Ei ymmärrä muunnoskäännöstonttuiluhärveli hyvän päälle.
- Yxitypy
JudgeCooper kirjoitti:
sua naisimmeiseksi. Ei ymmärrä muunnoskäännöstonttuiluhärveli hyvän päälle.
Riisu sitten olekaan naisen nimi? :=((
- Synnove.Pullo
Jos minusta ei enää kuulu mitään olen tällä kertaa oikeesti kuollut nauruun.
Typy, Typy, minkä teit :))))))- Yxitypy
lahjasäkkejä mäen täydeltä :=))
Ei lainkaan huonmpi nimi. Voisin tulla kaveriks siihen mäkeen :=))
- mayanna
*vilkuttaa*
- Yxitypy
siinä tinatuopissa mitään nestemäistä nyt?
Voisin hörpyt ottaa, kun niin jano :=)) - mayanna
Yxitypy kirjoitti:
siinä tinatuopissa mitään nestemäistä nyt?
Voisin hörpyt ottaa, kun niin jano :=))- perskuta kun tuo vatsatauti vaivaa ja yritän saada jotain pysymään sisällä :( Joten ei kannata mun tuopista hörpätä pariin päivään ;)
- Yxitypy
mayanna kirjoitti:
- perskuta kun tuo vatsatauti vaivaa ja yritän saada jotain pysymään sisällä :( Joten ei kannata mun tuopista hörpätä pariin päivään ;)
Vai vatsatauti. Sulle on tullut se ennenaikaisesti. Eikös vatsataudit useella ole melkein joka Joulunajan riesa.
Mä ajattelin rankan viikon jälkeen ottaa pari lasia punaviiniä. Oon takuulla ansainnut sen :=)))
- Viivapuska
Ton kehtas heittää lonkalta.
Miten toi nyt tonttua muistuttaa?- Yxitypy
ananas?
Jospa se ananas sekoitettuna marjoihin vois olla joulupöydän jälkiruoka :=)) - Ananas Marjamalja
Minä olen tuo Ananas Marjamalja joka osallistui kisaan. :DDDDD
- anni72
tupsahtaa: Pähki Mietelaakso, hauska tutustua!
- Yxitypy
Hauska tutustua joulunikkiin, kuin myös Anniin :=))
Sinä vaan sitten mietelaaksossa pähkäilet jouluisia ajatuksia :=))
- jane.london
Aito Jouluilo,ihan mukava ja sopivakin:)
Olen ollut ja olen vieläkin kipeä.
Päätä särkee,jäseniä ja oksentanutkin koko päivän.Juuri äsken vasta nousin ylös.
Tanssikin on kuntoutusta parhaimmillaan:)- mayanna
rahikaisella, mut mä olen säästyny oksentamiselta. Vähältäpiti-tilanteita on kyl ollu muutama.
Joku tuolla totesi, että on tauti etuajassa, jouluna kuulemma vasta vatsatauti yleensä vaivaa. No, hyvä näin. Ellei sitten jo ehdi uutta...
Tsemppiä sulle. - jane.london
mayanna kirjoitti:
rahikaisella, mut mä olen säästyny oksentamiselta. Vähältäpiti-tilanteita on kyl ollu muutama.
Joku tuolla totesi, että on tauti etuajassa, jouluna kuulemma vasta vatsatauti yleensä vaivaa. No, hyvä näin. Ellei sitten jo ehdi uutta...
Tsemppiä sulle.Yleensä säästyn kaikenlaisilta kulkutaudeilta,mutta nyt otti ja nappas.
Palaakaan ruokaa en ole suuhuni pistänyt juonut sitäkin enemmän,mutta kaikki nesteet tulivat takaisin hiukan lämmenneenä!
Nyt taitaa jo pysyä sisällä ans kattoo ny. - Yxitypy
iskenyt joku lifestyle virus, kun eräs toinenkin kertoi olevansa vatsataudissa :=((
Toivotaan että huomenna päivä parein :=))
Minä kun Riisun Arkihuolen, niin sitten voiskin tulla Aito Jouluilo :=)) - jane.london
Yxitypy kirjoitti:
iskenyt joku lifestyle virus, kun eräs toinenkin kertoi olevansa vatsataudissa :=((
Toivotaan että huomenna päivä parein :=))
Minä kun Riisun Arkihuolen, niin sitten voiskin tulla Aito Jouluilo :=))ei tästä taudista tulee elämäntapaa..ihan friikki olo:/
Niinhän sitä lauletaan,jotta arkihuolesi kaikki heitä... - RiisuArkihuoli
jane.london kirjoitti:
ei tästä taudista tulee elämäntapaa..ihan friikki olo:/
Niinhän sitä lauletaan,jotta arkihuolesi kaikki heitä...olo toivoakseni :=))
Jos ei sauna ja.. vii.. eiku tervapastilli auta, se on menoo :=))
Olin viikon kuntoutuksessa, ja siellä toitotettiin, että pidä huolta itsestäsi. Niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
Ainahan sitä oon yrittänyt, mutta nyt yritän vielä enemmän :=)) - jane.london
olo toivoakseni :=))
Jos ei sauna ja.. vii.. eiku tervapastilli auta, se on menoo :=))
Olin viikon kuntoutuksessa, ja siellä toitotettiin, että pidä huolta itsestäsi. Niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
Ainahan sitä oon yrittänyt, mutta nyt yritän vielä enemmän :=))tota pastillia hiukan muunnettuna saa kyllä alan liikkeestä:)
Olo alkaa olla freesimpi pikkuhiljaa..
Yritys hyvä kymmenen sopii myös meikäläisen motoksi:D - RiisuArkihuoli
jane.london kirjoitti:
tota pastillia hiukan muunnettuna saa kyllä alan liikkeestä:)
Olo alkaa olla freesimpi pikkuhiljaa..
Yritys hyvä kymmenen sopii myös meikäläisen motoksi:Dsulla elämä alkaa voittamaan taas :=))
Joo.. tervasnapsi on tehokasta. Sitä on aina tarjolla täällä tervakaupungin liikkeissä :=))
- norMix evk
Nooh, huonompikin olis voinut tulla....kuten esim Riisu Arkihuoli ;-))
PS Otitkos tilaisuudesta vaarin?? :))- Yxitypy
Korea Punanenä :=))
Riisu Arkihuolesta olen ylpeä. Ei parempaa tonttua vois olla :=))
Kuules.. Monta vaaria olis lähtenyt mukaan, vaan en huolinut :=))
Vai tarkoititko et tekikö tilaisuus varkaan?
Ei tehnyt. Mutta jos olis nuorempaa ollut tarjolla, niin ehkä sitten :=)))) - norMix evk
Yxitypy kirjoitti:
Korea Punanenä :=))
Riisu Arkihuolesta olen ylpeä. Ei parempaa tonttua vois olla :=))
Kuules.. Monta vaaria olis lähtenyt mukaan, vaan en huolinut :=))
Vai tarkoititko et tekikö tilaisuus varkaan?
Ei tehnyt. Mutta jos olis nuorempaa ollut tarjolla, niin ehkä sitten :=))))sinä Riisu Arkimek...huoles! Tässä ei kuule punoita asiasta on oikein virkavallan todiste kun aiemmin päivällä pääsin vuosien tauon jälkeen polliisin puhallustestiin ja nollaa näytti. Sulla olis varmaan pilli liuennut näkymättömiin hengityshöyryistä ;-))
Enempi tuota vaarijuttua kyselin. No annoitko edes vaariparkojen viedä vai sinäkö kiskoit...siis siellä parketilla? :)) - norMix evk
norMix evk kirjoitti:
sinä Riisu Arkimek...huoles! Tässä ei kuule punoita asiasta on oikein virkavallan todiste kun aiemmin päivällä pääsin vuosien tauon jälkeen polliisin puhallustestiin ja nollaa näytti. Sulla olis varmaan pilli liuennut näkymättömiin hengityshöyryistä ;-))
Enempi tuota vaarijuttua kyselin. No annoitko edes vaariparkojen viedä vai sinäkö kiskoit...siis siellä parketilla? :))punoita kun pikkuisen posket iltalenkin jäljiltä:))
- Yxitypy
norMix evk kirjoitti:
sinä Riisu Arkimek...huoles! Tässä ei kuule punoita asiasta on oikein virkavallan todiste kun aiemmin päivällä pääsin vuosien tauon jälkeen polliisin puhallustestiin ja nollaa näytti. Sulla olis varmaan pilli liuennut näkymättömiin hengityshöyryistä ;-))
Enempi tuota vaarijuttua kyselin. No annoitko edes vaariparkojen viedä vai sinäkö kiskoit...siis siellä parketilla? :))en riisu arki-enkä juhlamekkoa ainakaan sun nähden. Pientä rajaa sentäs :=))
Tänään en ajanut kuin 200 kilsaa. Poliisisetä oli kyllä puhalluttamassa muita matkan varrella, mutta minut viittas jatkamaan matkaa. Näkivät heti autoon, että siinä menee nollalinja, joten turha edes pysäyttää.
Taispa olla sulla hiukan punainen nenu, kun pysäyttivät. Minua ei ole vielä koskaan edes pysäytetty :=))
Täytyy myöntää, että minä vein jokaista, mutta vaarit olivat siitä hyvin otettuja. Kehuivat vaan, kuin hyvä olen viemään.
Nuoremmat ei ehkä sellaista edes ymmärtäis :=))) - norMix evk
Yxitypy kirjoitti:
en riisu arki-enkä juhlamekkoa ainakaan sun nähden. Pientä rajaa sentäs :=))
Tänään en ajanut kuin 200 kilsaa. Poliisisetä oli kyllä puhalluttamassa muita matkan varrella, mutta minut viittas jatkamaan matkaa. Näkivät heti autoon, että siinä menee nollalinja, joten turha edes pysäyttää.
Taispa olla sulla hiukan punainen nenu, kun pysäyttivät. Minua ei ole vielä koskaan edes pysäytetty :=))
Täytyy myöntää, että minä vein jokaista, mutta vaarit olivat siitä hyvin otettuja. Kehuivat vaan, kuin hyvä olen viemään.
Nuoremmat ei ehkä sellaista edes ymmärtäis :=)))poliisisedät tainneet luokitella sinut toivottomaksi tapaukseksi, jonka menemisiin ei kannata ruutia haaskata! Itseasiassa epäilen vahvasti, että olet pysyvässä syntymähumalassa. Ei tuollainen naureskelu muuten ole mitenkään selitettävissä ;-))
Vai kiskoit sinä vaariparkoja. Taisivat itseasiassa mieluumminkin kiitellä hyvää tuuriaan ja nitron ihmeitä tekevää vaikutusta, kun sentään hengissä moisesta retuutuksesta selvisivät:)) - RiisuArkihuoli
norMix evk kirjoitti:
poliisisedät tainneet luokitella sinut toivottomaksi tapaukseksi, jonka menemisiin ei kannata ruutia haaskata! Itseasiassa epäilen vahvasti, että olet pysyvässä syntymähumalassa. Ei tuollainen naureskelu muuten ole mitenkään selitettävissä ;-))
Vai kiskoit sinä vaariparkoja. Taisivat itseasiassa mieluumminkin kiitellä hyvää tuuriaan ja nitron ihmeitä tekevää vaikutusta, kun sentään hengissä moisesta retuutuksesta selvisivät:))rattoni, ja laulu paras työni juu
Surut minä heitän pitkin teitä, ja ilot minä otan yöksi juu :=))
Pari kertaa olen meinannut saada sakot:
Kerran löin pääni keittiön kaapin kulmaan, ja päähäni tuli syvä haava (selittää ehkä jatkuvan humaluuteni).
Läksin pimeällä pyörällä terveyskeskukseen. Poliisit pysäyttivät aikoen kirjoittaa sakkolappua. Minä siihen, et pitääkö mun jäädä odottamaan sakon kirjoittamista, kun verta tulee päästä niin paljon, että kuivun kohta verenvuotoon (pieni valhe) :=))
Noh.. päästivät menemään, ja antoivat vain varoituksen.
Toinen kerta oli, kun kerran kesäkelillä ajoin tieosuudella, jossa oli lentokoneen varalaskupaikka 160km/h. Jokin vaisto sanoi, et poliisit on vastassa, ja ehdinpä alentaa nopeuteni 110 km/h.
Muuten en silloinkaan olisi ajanut ylinopeutta, mutta olen kuullut miesten sanovat, että karstat pitää ajaa välillä pois :=)))
Ainakin kaks vaaria otti nitron kielen alle siinä tanssin hötäkässä. Tais muuten ollut polkan aikana :=))
- perskuti
Minulla...Sylvian joululaulu.
- Yxitypy
oikeesti Sylvian joululaulu?
No en usko. Et taida uskaltaa kertoa mikä tonttu sinusta tuli :=))) - perskuti
Yxitypy kirjoitti:
oikeesti Sylvian joululaulu?
No en usko. Et taida uskaltaa kertoa mikä tonttu sinusta tuli :=)))Vai tulikohan luvattua liikaa?
Sinä...Juuri Sinä. Ihanainen tontun paljastaja. Tonttu saa olla vain kerran vuodessa, eikä tarvitse olla tonttu koko vuoden:=)
Sinä "tonttulainen"...On Sinussa tyyliä! - RiisuArkihuoli
perskuti kirjoitti:
Vai tulikohan luvattua liikaa?
Sinä...Juuri Sinä. Ihanainen tontun paljastaja. Tonttu saa olla vain kerran vuodessa, eikä tarvitse olla tonttu koko vuoden:=)
Sinä "tonttulainen"...On Sinussa tyyliä!nyt virallisesti tonttu Riisu Arkihuoli tään vuoden loppuun :=)))
Ja kyllä sinäkin tonttu oot. Tunnusta pois :=))
- Selim Tähtisade
Hei vaan, minun nimi on Tähtisade. En tiedä kuvaako se minua, mutta näin pimenevässä illassa se sopii minulle kuin nenu päähän. Tottulakkia en omista, Ehkä jos oikein etsisin, saattaisin löytäää komeron kätköstä semmoisen.
- Yxitypy
Tuo Selim viittaisi johonkin Arabian maihin.
Ettei tonttujuuresi olisi sieltäpäin kotoisin :=))
Eikä sillä tonttulakilla mitään merkitystä. Tähtisadetta voi katsella ilman lakkiakin :=)) - Selim Tähtisade
Yxitypy kirjoitti:
Tuo Selim viittaisi johonkin Arabian maihin.
Ettei tonttujuuresi olisi sieltäpäin kotoisin :=))
Eikä sillä tonttulakilla mitään merkitystä. Tähtisadetta voi katsella ilman lakkiakin :=))Eniten tykkäsin jostain syystä sukunimestä. Siitä tulee mieleen sädetikut, ja eikös se nimisiä tikkuja ihka oikeasti ole myynnissä.
Olisko makeeta jos loppuvuoteen saakka käytän tätä nikkiä. Tosin voisin käyttää pelkkää sukunimeä jollei sitä ole rekattu.
Onko kukaa teistä tai sinä peräti lukenut kirjaa nimeltä Sid & Nancy? Luin siitä pieniä pätkiä sieltä täältä ja parasta antia olivat kirjaan kootut Sidin kirjoittamat kirjeet Nancylle. Herkkä oli poika ja tavallaan aivan erityyppinen mitä se ulkokuori näytti. Oli sitten pakko kuunnella Sidin laulamana May Way, vaikka ei se hyvin sitä vetänyt, mutta se esitys olikin parodiaa. - Yxitypy
Selim Tähtisade kirjoitti:
Eniten tykkäsin jostain syystä sukunimestä. Siitä tulee mieleen sädetikut, ja eikös se nimisiä tikkuja ihka oikeasti ole myynnissä.
Olisko makeeta jos loppuvuoteen saakka käytän tätä nikkiä. Tosin voisin käyttää pelkkää sukunimeä jollei sitä ole rekattu.
Onko kukaa teistä tai sinä peräti lukenut kirjaa nimeltä Sid & Nancy? Luin siitä pieniä pätkiä sieltä täältä ja parasta antia olivat kirjaan kootut Sidin kirjoittamat kirjeet Nancylle. Herkkä oli poika ja tavallaan aivan erityyppinen mitä se ulkokuori näytti. Oli sitten pakko kuunnella Sidin laulamana May Way, vaikka ei se hyvin sitä vetänyt, mutta se esitys olikin parodiaa.mutta olen kyllä kuullut kirjasta.
Elämänkerta kirjoja tykkään myös itse lukea, vaikka kaikki niissä ei välttämäti ole totta.
Eikös Nancyn elämästä ole tehty myös elokuva?
Minä ajattelin myös joulukuun alusta ottaa käyttöön Riisu Arkihuoli nikin. Vaihtelu virkistää :=)) - Tähtisade
Yxitypy kirjoitti:
mutta olen kyllä kuullut kirjasta.
Elämänkerta kirjoja tykkään myös itse lukea, vaikka kaikki niissä ei välttämäti ole totta.
Minä ajattelin myös joulukuun alusta ottaa käyttöön Riisu Arkihuoli nikin. Vaihtelu virkistää :=))Olin myös kuullut kirjasta ja siitä kiinnostukseni siihen lähti. Toki olin lukenut Sidin elämästä aikoinaan lehdistäkin. On heistä leffakin tehty, ellen väärin muista. Telkusta ei muista, olisiko tullut ikinä.
Mä heitän sulle pienen trivaali tiedon. Sid Vicious on täysin keksitty nimi ja sukunimi tarkoittaa riiviötä, näin vapaasti käännettynä. Oikeesti ja alunlakaen Sid Vicious oli sen laulajan hamsterin nimi ja siitä se keksittiin Sidille. Jännä juttu, eikös. Sid Riiviö.:)) - perskuti
Yxitypy kirjoitti:
mutta olen kyllä kuullut kirjasta.
Minä ajattelin myös joulukuun alusta ottaa käyttöön Riisu Arkihuoli nikin. Vaihtelu virkistää :=))Tämän joulun hengellisen huminan autuaalinen, joskin riitämäton kohina tulee netiltä, joten toivottakaamme jokaiselle , joka tämän luukun avaa...Hyvää!
- RiisuArkihuoli
Tähtisade kirjoitti:
Olin myös kuullut kirjasta ja siitä kiinnostukseni siihen lähti. Toki olin lukenut Sidin elämästä aikoinaan lehdistäkin. On heistä leffakin tehty, ellen väärin muista. Telkusta ei muista, olisiko tullut ikinä.
Mä heitän sulle pienen trivaali tiedon. Sid Vicious on täysin keksitty nimi ja sukunimi tarkoittaa riiviötä, näin vapaasti käännettynä. Oikeesti ja alunlakaen Sid Vicious oli sen laulajan hamsterin nimi ja siitä se keksittiin Sidille. Jännä juttu, eikös. Sid Riiviö.:))kaikissa asu se pieni riiviö?
Ainakin minussa :=))
Mees nyt rekkaamaan toi tonttunikki sinäkin, ettei muut ehdi :=)) - Tähtisade
kaikissa asu se pieni riiviö?
Ainakin minussa :=))
Mees nyt rekkaamaan toi tonttunikki sinäkin, ettei muut ehdi :=))Enpä taida viitsiä, mulle tuo sisäänkirjautuminen on aina niin hankalaa. Kyllä kelpaan näinkin, ja tässä on se hyvä juttu, ettei tutut tunnista. Saan hiipiä täällä ihailijoiteni katseilta piilossa.
Mikäli tuppaavan liian liki, keksin taas uuden nikin:))
Höh, enkös oo ovela:)) - RiisuArkihuoli
Tähtisade kirjoitti:
Enpä taida viitsiä, mulle tuo sisäänkirjautuminen on aina niin hankalaa. Kyllä kelpaan näinkin, ja tässä on se hyvä juttu, ettei tutut tunnista. Saan hiipiä täällä ihailijoiteni katseilta piilossa.
Mikäli tuppaavan liian liki, keksin taas uuden nikin:))
Höh, enkös oo ovela:))siitä, kuka olet :=))
Eikun rohkeesti esiin vaan. Vaikkapa sillä omalla nikilläsi :=))) - Tähtisade
siitä, kuka olet :=))
Eikun rohkeesti esiin vaan. Vaikkapa sillä omalla nikilläsi :=)))Sydämesi raivokas löi rinnassasi monta kertaa ja se sai sinut tuntemaan minut, niinhän?:)))
- RiisuArkihuoli
Tähtisade kirjoitti:
Sydämesi raivokas löi rinnassasi monta kertaa ja se sai sinut tuntemaan minut, niinhän?:)))
senkin puskailija :=))
Tuosta lauseesta sinut tunnistaa jo muutkin, joten eiköhän olis aika astua areenalle omalla nikillä :=)) RiisuArkihuoli kirjoitti:
Tuosta lauseesta sinut tunnistaa jo muutkin, joten eiköhän olis aika astua areenalle omalla nikillä :=))naurattaa :DD
- Tähtisade
Tuosta lauseesta sinut tunnistaa jo muutkin, joten eiköhän olis aika astua areenalle omalla nikillä :=))Jos nyt tulen esille, niin sittenhän mä paljastan itseni heti. Ollaan nyt silleen, että mä olen niinkuin piilossa täällä, ja sä olet ettet tuntisi, vaikka kuitenkin tunnet.:))
- RiisuArkihuoli
TaikisN kirjoitti:
naurattaa :DD
muakin... tai on naurattanut koko päivän :=))
Hei arvaatkos sä Taikis kuka toi tähtisade on? :=)) - RiisuArkihuoli
Tähtisade kirjoitti:
Jos nyt tulen esille, niin sittenhän mä paljastan itseni heti. Ollaan nyt silleen, että mä olen niinkuin piilossa täällä, ja sä olet ettet tuntisi, vaikka kuitenkin tunnet.:))
Ollaan kuin ei oltaiskaan, ollaan diivaillen.
Sehän meillä nuorilla on pahe ikuinen.
Kun katsoo ympärilleen, se vallan naurattaa
yhteen jos nyt tullaan, aina diivaillaan :=))) RiisuArkihuoli kirjoitti:
muakin... tai on naurattanut koko päivän :=))
Hei arvaatkos sä Taikis kuka toi tähtisade on? :=))vahva tunne on tekstiensä perusteella :))
- RiisuArkihuoli
TaikisN kirjoitti:
vahva tunne on tekstiensä perusteella :))
Antaa tähtisateen luulla, ettei tiedetä, vaik' tiedettäiskin :=))
ilmeisesti vahavat syynsä olla tuntematon.:D En ole tietävinäänkään :)
- Tähtisade
Eipäs pimut juonita mitään pääni menoksi. *wirnistys*
- RiisuArkihuoli
Tähtisade kirjoitti:
Eipäs pimut juonita mitään pääni menoksi. *wirnistys*
Olipa kiva kuulla toi pimu sana pitkästä aikaa :=))
Kerran nuorena... tai siis vähän nuorempana tyttönä kävelin kadulla, niin pari miestä huuteli perään, et onpas pimulla tiukka pylly.
Sitä en vaan tajua, miks eivät huuda enää :=(( - RiisuArkihuoli
TaikisN kirjoitti:
Minusta tuntuu, et nyt on ujous iskenyt.
Mutta sehän iskee meille kaikille joskus :=)) RiisuArkihuoli kirjoitti:
Olipa kiva kuulla toi pimu sana pitkästä aikaa :=))
Kerran nuorena... tai siis vähän nuorempana tyttönä kävelin kadulla, niin pari miestä huuteli perään, et onpas pimulla tiukka pylly.
Sitä en vaan tajua, miks eivät huuda enää :=((*Viheltää Taikiksen ja Typyn perään*
Dodii, leikki sikseen, ei sillä ettenkö viheltäisi teidän kummankin perään. Tiedän toki, että se hivelisi teidän molempien itsetuntoa ja aikalaillakin.:)TaikisN kirjoitti:
Minulla sen suurempaa syytä ole, kaikki sai alkunsa kun klikkasin Typyn linkittämään kalenteriin ja sain mielestäni aikas kivan nimimerkin sieltä:)
Waffen-ss kirjoitti:
Minulla sen suurempaa syytä ole, kaikki sai alkunsa kun klikkasin Typyn linkittämään kalenteriin ja sain mielestäni aikas kivan nimimerkin sieltä:)
aika huonosti olit piilossa, viesteistäsi suorastaan HAISI waffen :) Olen yrittänyt miettiä ankarasti mikä soitin olisit, mutta en ole keksinyt tarpeeksi sopivaa soitinta. :) Sävelen pitäisi olla korean vaatimattoman mahtava.
- RiisuArkihuoli
Waffen-ss kirjoitti:
*Viheltää Taikiksen ja Typyn perään*
Dodii, leikki sikseen, ei sillä ettenkö viheltäisi teidän kummankin perään. Tiedän toki, että se hivelisi teidän molempien itsetuntoa ja aikalaillakin.:)Sinä teit sen!
Uskalsit tulla esiin. Tiedätkös Waffen mitä? Sinussa on miestä :=))) Waffen-ss kirjoitti:
sopiiko se minulle tonttunimeksi? :))
TaikisN kirjoitti:
aika huonosti olit piilossa, viesteistäsi suorastaan HAISI waffen :) Olen yrittänyt miettiä ankarasti mikä soitin olisit, mutta en ole keksinyt tarpeeksi sopivaa soitinta. :) Sävelen pitäisi olla korean vaatimattoman mahtava.
Oikesti en edes yrittänyt piiloitella ja kyllä mut noista lauseista ja kirjoitusvirheistä tunnisti jo kilometrin päästä:)
Luin äsken soitinketjua, ja tuntui kuin kaikki soittimet jo olisi sanottu. Onhan niitä vielä jäljellä, mutta taitaa mennä valikoima jo eksootisimpiin soittimiin. Kävi mielessä se Kuoppamäen Jukan ikivanha kilpailuesitys jossa se yksi kaveri soitti semmoista hyppykeppiä? Muistatko?
Mikähän mahtoi sen soittimen oikea nimi olla?TaikisN kirjoitti:
sopiiko se minulle tonttunimeksi? :))
Tuisku on aivan kelvollinen nimi. Siinä on sellaista pohjoista ulottuvuutta, sen takia se sopii sinulle:)
Kokeilin stä kalenteria pariin kertaan, ja aina se tarjosi saman nimen minulle.:)TaikisN kirjoitti:
kyllä sä olet joku kosketinsoitin kuitenkin :))
- sattu nyt paikalle:)
tonttuillessaan!
- RiisuArkihuoli
nimi tontulle :=))
Eikä varmaan kotisi ovikaan narahtanut, kun maailmalle läksit tonttuilemaan :=)) - Reissu Iltatähti
Eikä varmaan kotisi ovikaan narahtanut, kun maailmalle läksit tonttuilemaan :=))..mainitakaan, sen verran pienesti saranat narisi. :)
- jippiitä
tykkään kovin että osui oikeaan. Ihana kerrassaan :D
- RiisuArkihuoli
väkisinkin mieleen Pekka Töpöhäntä tuosta sun tonttunimestä :=))
Sä ootkin sitten kiltti tonttu.
- yopollo
nimeksi Säde Kevätvalo! Mistähän ne tietää minunkin mieltymykseni tuonne puolen vuoden tai puolen maapallon päähän... Joulu, no jaa, mutta kevään voittanutta ei ole :-))
- RiisuArkihuoli
on niin monen nimisiä. Sä tuot sädehtivää kevätvaloa.
Joulustahan se päiväkin alkaa pidentyä :=))
Samaa mieltä olen. Ei kevään voittanutta. Uuden syntyä ei mikään voita :=))
- Tuisku_Veitikkamäki
Jopa tulikin tonttumainen olo. Tipe tape tip tap :)
- RiisuArkihuoli
eikös vaan tullutkin niin tyttö... eikun tonttumainen olo :=))
Ei sitä kovin suuria muutoksia kaipaa. Me ollaan niin vähään tyytyväisiä :=)) - Tuisku_Veitikkamäki
eikös vaan tullutkin niin tyttö... eikun tonttumainen olo :=))
Ei sitä kovin suuria muutoksia kaipaa. Me ollaan niin vähään tyytyväisiä :=))tilulii :))
- RiisuArkihuoli
Tuisku_Veitikkamäki kirjoitti:
tilulii :))
tilutus voi kyllä ihan uudesta nikistä johtua.
Mitähän muuta kivoja salaisuuksia sulla oikein on? :=)) - Tuisku_Veitikkamäki
tilutus voi kyllä ihan uudesta nikistä johtua.
Mitähän muuta kivoja salaisuuksia sulla oikein on? :=))kerron aina palstalle kaiken, mitään salaamatta :DD
Tänään vaan on vapaapäivä, pitkään nukuttu yö takana eikä kukaan ole vielä sanonut ilkeästi. Siinä sitä on iloa pienelle ihmiselle yhdeksi kertaa.
- -K-
Ihan hauska nimi *tonttumuorille*
- RiisuArkihuoli
Tuo silmu viittais siihen, että kudot sukkia aatoksi kilteille lapsosille :=))
- -K-
Tuo silmu viittais siihen, että kudot sukkia aatoksi kilteille lapsosille :=))
....kilkattaan. Loistoidea=)
- sinulle sopii
parhaiten Typy Sielunsisar
Säde Kevätvalo
- RiisuArkihuoli
Sen verran hyvä, että ehkä kannattais rekata :=))
Joulusta alkaa päivä pidentyä, ja kevätvalo pikkuhiljaa alkaa näyttäytymään :=)
- Nyytti Omppukontti
a)Mitä dementiapotilaat laulavat jouluna ?
b)Mitä vaimo sai joululahjaksi, halutessaan jotain joka kiihtyisi nollasta sataan parissa sekunnissa?
c)Mitä sanoo 4H:n joulupukki tupaan astuessaan?
d)Miksi joulupukilla niin isot pussit?
e)Miksi joulupukki ei anna apulaistensa valjastaa poroa?- jane.london
vastuuta juu:)
a)koska meillä on joulu..
b)urheiluauton välillisesti
c)onko pullat hyvin uunissa
d)lahjattomana pyrkii paisuttelemaan
e)poro on parasta - Nyytti Omppukontti
jane.london kirjoitti:
vastuuta juu:)
a)koska meillä on joulu..
b)urheiluauton välillisesti
c)onko pullat hyvin uunissa
d)lahjattomana pyrkii paisuttelemaan
e)poro on parastaja yksi oikein,vastaus a, onnittelut!
- jane.london
Nyytti Omppukontti kirjoitti:
ja yksi oikein,vastaus a, onnittelut!
no sattupas:)
Kerro ny muutkin vastaukset,ei täällä ole enään ketään kilpailemassa.
- Minos_Lumikinos
Minos tässä, hyvää päivää!! Voisihan tätä käyttää vaikka jouluun asti, tai pidempäänkin...:))
- riksuliini78
Juuh...kerronpa nyt sitten minäkin oman tonttunimeni.. Eli se on Ananas Marjamalja.. ;)
Ja huvikseni testasin myös mun miehen nimen...hänestä tuli näin joulun ajaksi (ja miksei myös loppuvuodeksi) Kuutamo Iltavalo... ;)
Mukavaa Joulunodotusta kaikille!! *tarjoaa glögiä* - Seijasini*ex
pakana, että passaan jälkikasvun pilalle ja puhkun töissä työintoa?
Niin, että loman tarpeessa olen ilman tonttunimen muistutustakin.
Punalakin päähän viskaan ja olen Lauha Lepoloma :))) - tää on niin tätä
toista odottavaa
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081