... jolla näkisin vaikka kaverini hyppimässä takapihallaan.
Tarkotan sellasta reaaliaikasta, mis siis näkee ihmiset
Reaaliaikainen Satelliitti ohjema...
7
1821
Vastaukset
- Nimetön ¨
Niinpä niin. Juuri sellainen.
- Nirnetön
Toi oli tosi hauskasti sanottu. Sellane Sateliitti ohjema todelakin mis ihmiset näkee
- Nimetön
no hah hah jos teil ei oo muuta sanottavaa ni pitäkää se saatanan turpanne kii... Että joku osaa tai KEHTAA olla noi ärsyttävä...
- ölkölklölkölköl
tähän on vastattu monella palstalla n. 6 kk välein, joten haeskele vaikka lisää Googlella.
Vinkkinä voin sanoa: EI LÖYDY!- Nimetön
Kyllä löytyy, en vain löydä sitä. Tiedän että sellaisia on olemassa, koska olen itse käyttänyt sellaista
- sat fani
Nimetön kirjoitti:
Kyllä löytyy, en vain löydä sitä. Tiedän että sellaisia on olemassa, koska olen itse käyttänyt sellaista
olen myös katsellut
satelliitistä nykyhetkeä
mutta hukkasin paikan - First person Shooter
sat fani kirjoitti:
olen myös katsellut
satelliitistä nykyhetkeä
mutta hukkasin paikanNonii, vihdoinki joku joka on samaa maata :D naapurilla kävin kerran kattomassa satelliittikuvaa, naapuri vaa muutti muualle eikä oo numeroo :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194