Eaglesin

Jape 88

Miten on mahdollista, että noin rikkaan joukkueen pelaajilla on tosi huonot pelivarusteet? Aikoinaan naurettiin Neuvostoliiton pelaajien varusteille, mutta tämä porukka on vielä pahempi. Ensi kesälle voisi hankkia tienestiä vaikka menemällä pientä korvausta vastaan mansikkapellolle variksenpelättimiksi, näin tulisi tienattua seuraavaksi kaudeksi uusia varusteita varten edes vähän rahaa.
Tietysti joukkueen ulkoasu kertoo jo mistä kaupungista joukkue on "kotoisin" onhan Varkaus tosi rapakunnossa taloudellisesti.
Lekillä menee hyvin samoin kuin Leppävirralla, koska ihmiset muuttavat sieltä Varkaudesta tänne meille lepikälle.
Enää viisivuotta ja Leppävirralla on asukkaita enemmän, kuin teillä siellä Varkaudessa.

5

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoo se että on vastakkain asettelua. Kyllä totuus on että keskisavo tyhjenee jokapuolelta jos näitä juntteja ei saada yhteiseen ponnistukseen. Kun Varkaudesta loppuu työpaikkoja tai kuten kävi Hagmannin vähennysten niin rajan molemmin puolin kurjuus kasvaa. Voisi sanoa että Leppävirta on kumartanut niin syvään Kuopioon päin että kakat on mennyt housuihin. Olen nähnyt paljon ihmisiä eri puolella Suomea mutten vastaavia että vaikka menis viimeisetkin siemenperunat niin kiusaa pitää naapurille saada.

• rähmällään

Aikoinaan Leppävirrasta irrotettiin Varkauden alue.Ajat on kuluneet,nyt ne liitetään yhteen.Mitä kiekkoon tulee niin LeKi jyrää Warkiksen mennentullen.Eaglesissä,Amerikan nuoret opiskelee täällä halvalla ja samalla harjoittelevat kovaa.Pelaajia ei tarvitse moittia,he ovat aivan eri kulttuurista.Jos WL kirjoittaa jotain kaikkea ei tarvitse uskoa.Lopuksi Eagles on väärässä sarjassa,sekin korjaantuu keväällä.

• 6666

Hyvässä kunnossahan nuo on nyt, verrattuna mitä ne oli heidän tullessaan,ei voinut ajatellakkaan mitään painatuksia ennen kuin ne oli harsittu edes jonkinlaiseen kuntoon,mutta tunnettuahan on että rahakaukaloissa rähjääntyy,siitä rikkaasta seurasta voidaan sitten olla eri mieltä.

• huhhuhuh

Ja millonkaha oot käyny eaglesin peliä tai reenejä kattomassa,nyt kaikilla samanlaiset nikebauerin housut enkä usko,että ne on irronnu alle 50€/kpl vaikka olisivat samassa tilanneet koko joukkueelle. Mutta kuka nyt käsittää milläkin hyvät varusteet nii se on iha eri asia!

• seli seli

seli seli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe