taikatemppuja!

cardoman5

voisko joku olla ystävällinen ja kertoo jotai taikatemppui?

11

3405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bardoman

Me taikurit emme koskaan paljasta salaisuuksiamme.

• on...

paljon temppuja miten ne tehdään. esim kaikki Angelin temput on paljastettu. Joskus vain suuret paljastusvideot otetaan nopeasti pois levityksestä, että niitä ei näytettäisi...

• 2ndDeal
        on... kirjoitti:

paljon temppuja miten ne tehdään. esim kaikki Angelin temput on paljastettu. Joskus vain suuret paljastusvideot otetaan nopeasti pois levityksestä, että niitä ei näytettäisi...

Huomauttaisin toki, että monet esim. Angelin temppujen paljastusvideot ovat täysin soopaa, ja tämä pitää paikkansa valtaosasta paljastusvideoita.

• niissä...
        2ndDeal kirjoitti:

Huomauttaisin toki, että monet esim. Angelin temppujen paljastusvideot ovat täysin soopaa, ja tämä pitää paikkansa valtaosasta paljastusvideoita.

kyl näytetään, miten temput tehdään ja se kun taikureita risoo..hah..haa..

• Maagus Mamurra

Mene lähikirjastoon ja katso yleisen luokitusjärjestelmän mukaisesta luokasta 79.85 Taikatemput. Sieltä löytyy läjäpäin hyviä temppuja harrastelijalle. (Olen itse vain harrastelija myöskin.)

• ti-su-mi-su
      • Urmas Ketonen

• ti-su-mi-su
    • TeemuR

Kääntyisin itse myös näiden kirjojen puoleen. niistä saat paremmin selville (netissä ilman kuvia vaikea neuvoa joitain kohtia) ja jos ihan tosissaan alat harrastaa, niin ensin pitäisi sormitekniikka olla aika hyvin hallussa (kirjoista löydät tämänkin)

• Täältä
    • Anonyymi

Sattui kerimäellä joskus 50 luvulla, eräs mies valmisti lehmän utareesta valemulokun, sitten mies meni tanssipaikalle. Ja katso, siellä oli penkillä istumassa nuoria naisia. Mies astui naisten eteen ja kaivoi sepaluksestaan valemulokun, sitä sitten heilutteli aikansa ja leikkasi sen sitten puukolla poikki. Naiset peljästyivät suuresti luullen varmaan etta se oli oikea mulkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe