Kymenlaakson suurkunnan nimeksi tuli Kouvola
Pohjois-Kymenlaaksoon syntyvän uuden suurkunnan nimeksi tulee Kouvola. Asiasta päättivät viiden yhdistyvän kunnan valtuustot maanantaina.
Kaakkois-Suomeen syntyy vuoden 2009 alussa noin 80 000 asukkaan keskus, jonka muodostavat Kouvola, Anjalankoski, Kuusankoski, Valkeala ja Jaala.
Päätös Kouvola-nimestä oli yksimielinen kaikkialla muualla paitsi Kuusankoskella, missä valtuusto joutui äänestämään asiasta.
Virallisesti 2009 alkaen Kouvola
9
583
Vastaukset
- ratkaisu TÄHÄN ASIAAN
Ainut oikea ratkaisu. KOUVOLA JA SILLÄ SIPULI
- Suur-Kouvola
"Kuntaliitoshan" on nyt sitten virallisesti siunattu. Neljä ennen itsenäistä kuntaa liittyy Kouvolaan ja lakkaa olemasta.
Minä kun ymmärsin asian niin, että viisi kuntaa muodostaisi yhden kokonaan uuden kunnan, kaikkea sitä kuvitteleekin... - jahve tti
kouvola on suomen turhin kaupunki, eikä se siitä nimeä vaihtamalla(kaan) muuksi muutu.
Onneksi ensi keväänä pääsee pois tästä turhuuden paratiisista, eikä sen uuden paikan nimi todellakaan ole kouvola! - Fac Tor
jahve tti kirjoitti:
kouvola on suomen turhin kaupunki, eikä se siitä nimeä vaihtamalla(kaan) muuksi muutu.
Onneksi ensi keväänä pääsee pois tästä turhuuden paratiisista, eikä sen uuden paikan nimi todellakaan ole kouvola!Kouvola - Kymijoen kaupunki jyrää urheilurintamalla:
KooKoo
MyPa
KPL
siinä on sellainen trio että oksat pois. - lollollollol
Fac Tor kirjoitti:
Kouvola - Kymijoen kaupunki jyrää urheilurintamalla:
KooKoo
MyPa
KPL
siinä on sellainen trio että oksat pois.Kookooo jyräää :)
Voisiko joku kertoa yhteenvedon kookoon saavutuksista. - kaikkijos
Fac Tor kirjoitti:
Kouvola - Kymijoen kaupunki jyrää urheilurintamalla:
KooKoo
MyPa
KPL
siinä on sellainen trio että oksat pois.nuohan on kanssa yhdistettävä kun kunnatkin sen tekivät.
sais noista yhen hyvän kyykkä ja pilkkijoukkueen.
mitäs lajia nuo muuten harrastelee.onks kpl joku keilajoukkue?mypasta oon kuullu että tais olla melontaseura.kookoo ainakin pelaa guassii hesas.
- topi 39..
Surkea päätös todellakin. Vanha kunnon Kouvola lakkaa olemasta.
Totta kai siellä maaseudulla ollaan ylpeitä, kun saadaan olla niin kouvolalaista, niin kouvolalaista.
Kouvolalaista tuo päätös ei lämmitä. Edelleenkin ovat olemassa Valkeala, Jaala, Anjalankoski ... kuten aikaisemminkin oli, mutta ei vanhaa Kouvolaa.- KooKoo, MyPa ja KPL
Samaa mieltä. Uuden suur-kaupungin suosituimmat joukkueet ovat KooKoo, MyPa ja KPL.
Eipä tässä todellakaan kovin innolla haluta olla kouvolalaisia. Kouvolalaisuudella ei tosiaankaan voi ylpeillä! Ja missä maaseudulla... kaupungissa tässä minäkin asun, mutta en mitenkään hyväksy, että minusta väkisin tehään kouvolalainen. Mut vääryys nimen valinnassa on jo tapahtunu, mitäs sille voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864