kuka oli kukakin tuolla kirje joulupukille kisassa. Itse en vielä kehtaa sanoa kuka olin. Voihan sitä toki jokainen arvuutella kuka kukin oli. :))
Tunnustukset tähän
68
3059
Vastaukset
- mayanna
jos vetkuteltais niitten tunnustusten kans vähän...? Ettei tulis taas uutta rotestiryöppyä... Kun on vissiin toi äänestely viel kesken... ;)
*koettaa kepillä jäätä*enään viittis tätä poistaa, vastatkoon ne jotka sit haluaa. Oikeesti miekin meen nukkumaan jo nyt, joten hyvää yötä. :))
- mayanna
Nittamiinax kirjoitti:
enään viittis tätä poistaa, vastatkoon ne jotka sit haluaa. Oikeesti miekin meen nukkumaan jo nyt, joten hyvää yötä. :))
tartte, emmä sitä. Meinasin vaan, että jos porukka viel vähän 'pidättelis' tunnustuksia.
Kauniita unia, joulupukin kuvia :)
jos tunnusteltaisiin ja arvailtaisiin tässä sen jälkeen kun NK on ilmoittanut kisan päättyneeksi ja julistanut voittajan/-jat? :)
- mayanna
- arvailla kai voi jo ennenkin, kunhan ei tunnusta? ;)
Oikeesti teen kyllä justkoht saman ku Nittakin, eli meen koisiin. *haukottelee*
- MyNicki
se joka kirjoitti...ootas vähän..pahuksen ovikello soi....aina jotakin kun tänne pitäis...ja olis asiaakin, voi pahus ku harmittaa nyt :(
"toivelista" elikkäs toi makean runon voittoisa laatija on ikääväähminen-nikilläkin esiintynyt kirjoittaja.?
Armas Tonttu Tomera saataisi olla Pirpana. :)Mieku luulin tota tomeraa miespuoliseksi ja ehdotin jopa pussaamista:DDD
*naama punaisena hämillisen "HÖNÖN" SÄESTYKSELLÄ"- mayanna
Pirpanaan voisin yhtyä minäkin.
Mutta toivomuslistan 'mehtään' voisi viitata yhteen palstan rallattelijaan. - mayanna
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Mieku luulin tota tomeraa miespuoliseksi ja ehdotin jopa pussaamista:DDD
*naama punaisena hämillisen "HÖNÖN" SÄESTYKSELLÄ"eiks nykyaikana melkein mikä vaan oo ymmärrettävää ;D
mayanna kirjoitti:
Pirpanaan voisin yhtyä minäkin.
Mutta toivomuslistan 'mehtään' voisi viitata yhteen palstan rallattelijaan.hän oli myös mielessäni, mutta kun ei ole muuten näkynyt niin veikkasin näin. Myös Kossusen kynästä tuo voisi olla :)
- mayanna
TaikisN kirjoitti:
hän oli myös mielessäni, mutta kun ei ole muuten näkynyt niin veikkasin näin. Myös Kossusen kynästä tuo voisi olla :)
oikein vielä tuota Kossusen kirjoitustyyliä niin, että voisin häntä veikata. Tuon taidonnäytteen loppuosa kyllä vois viitata rallattelijaan lahjoineen, vaikka ihan yhtä hyvin kyllä johonkin muuhunkin.. Eihän täällä ole yhtään lahjatonta ;)
Mä olen oikeesti surkee arvailija. Mut tosi monta hyvää kirjettä oli, monenlla eri tyylillä. Mun mielestä oli hauska nähdä, miten aikuiset saa aikaan jotain, mitä yleensä lapsilta 'odotetaan'. Mun lasten kirjeet joulupukille oli puolestavälistä eteenpäin melkein täysin käsittämätöntä tekstiä. Varsinkin pojan. Millään pysy kärryillä niitten kaikkien transformereitten kanssa :D
- -NK-
pikku tiina? Eikait vaan pirpana?
Entäs toi Ananas? - -NK-
Reissu Itatähti Jermu?
- -NK-
heti kun tiedän, mitä kaikkea tässä voi tunnustaa. ?
- mayanna
mitä mielenkiintoista löysit kirjastosta eilen?
- -NK-
mayanna kirjoitti:
mitä mielenkiintoista löysit kirjastosta eilen?
Kun olin hyvin hillitysti lukemassa kirjaston lehtilukusalissa ja pyyhin sivistyneesti lukulasini toppatikin hihaan. Ulkona oli jäätävän kylmä tuuli. Siksipä kiedoin oranssivärisen suuren huivin pipan päälle. En voinut ostaa toissapäivänä suutarilta liukastusesteitä, koska hänelle ei käynyt pikavisa.
Pankkiautomaatti oli jumissa.
Joten lohdutukseksi meninkin kampaajalle. Tämä kampaaja ei ollut tuttu ennestään. Hänpä kyni pääni hävyttömästi. En saanut sellaista tukkaa, kuin olin suunnitellut.
No eilen kirjastosta ulostullessa vastaani asteli mielyttävä ihmisolento ja kas kummaa hetkessä olimme paikallisessa pitzeeriassa lämmittelemässä.
En ottanut pipaa päästäni, koska tukka hävetti.
Sitten olikin yks työhön liittyvä juttu.
Asiaa piti setviä vielä puhelimessa.
Yks ystäväni myös lähetti mailin pikkujoulujen jälkiselvittelyjä. Sitten nauroimme puhelimessa.
Oli hoidettava vielä yks tärkeä ja yks vähemmän tärkeä juttu. Jossain välissä keitin kahvit.
Ai niin. Toi SisustusKisa piti katsoa neloselta.
Myöhemmin vanhempi poikani soitti. Hän oli palannut työkeikalta Lontoosta.
Englannissa tähän vuodenaikaan ihmiset istuvat takan ääressä polttavat sikaria ja ottavat kulauksen wikyä.
Minulla ei ollut , kuin marjalikööriä , jonka yksi ystäväni vasta toi Tallinnasta tuliasiksi.
Mietin, pitäisikkö käydä ostamassa lähibubista sikari.
Sen sijaa jatkoimme henkevää keskustelua jälkikavuni kanssa. Sitten jo nukutti.
- mayanna
sanoa muuta ku että yks ääni ropsahti mun kirjeelle. Kiitos siitä antajalle :)
- -NK-
yhdelle "lämmittelykirjeelle yhden pointin;)))
KIITTI KAUHEESTI!!! - mayanna
-NK- kirjoitti:
yhdelle "lämmittelykirjeelle yhden pointin;)))
KIITTI KAUHEESTI!!!useamman kirjeen? Hmm...
- -NK-
mayanna kirjoitti:
useamman kirjeen? Hmm...
lisäksi, kuin yhden toisen. Sitä ei kukaan arvaa---hahhaa---*
- mayanna
-NK- kirjoitti:
lisäksi, kuin yhden toisen. Sitä ei kukaan arvaa---hahhaa---*
pani kyllä siipensä kahisemaan ihan sun tavalla, kimalletta oli ihan täällä ruudulla asti :) Mikähän se toinen sitte on...
- -NK-
mayanna kirjoitti:
pani kyllä siipensä kahisemaan ihan sun tavalla, kimalletta oli ihan täällä ruudulla asti :) Mikähän se toinen sitte on...
mikä oli ensimmäisenä, muttei silti tullut ekaksi:D
- mayanna
-NK- kirjoitti:
mikä oli ensimmäisenä, muttei silti tullut ekaksi:D
ehdottaa tota Roope jiiärrää, mut se ei kyl ollu kummallakaan listalla ekana :)
veikkaan Bonnieksi.:)
- mayanna
silkkipaperienkeli = NK
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Tämän pikän voimia vaatineen kidutuksen myötä olen pakoitettu tunnustamaan.
haluan näin välittää kahdelle äänestäjälleni: Waffelle (jonka perustelut saivat syrämeni sykkimään) ja Reissu Iltatähdelle, jonka toivon myös paljastavan itsensä:)))
Ei vaiskaan:))
Minä osallistuin Nikopetrin kirjeellä kisaan.
Kyllä hirvitti tuo sekamelska minkä kisa aiheutti. Yhtä kaaosta, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.:))Eilen vielä huijasit, ettet muka ollutkaan kirjoittanut!!! *tukistaa Waffea*
*ripustaa mistelin oksan ja nykäisee Waffen sen alle---nousee varpailleen ja asettautuu suudelmaan*
Kiitti ---arvosti kauheen paljon sun ääntäsi
Silkkipaperienkeliltä halit))))- Reissu Iltatähti
..jos se rotesti oli sulta, mää niin tykkäsin, perinteikäs juttu! :) Jee jee!
Oliks sää se Tomera?
tuon on kirjoittanut mayanna? :)
- mayanna
- se ei ollu mun.
kirjoittaneeni kaksi kirjettä :)
- -NK-
*raahaa Taikiksen valheenpaljastukseen kidutuskammioon*
-NK- kirjoitti:
*raahaa Taikiksen valheenpaljastukseen kidutuskammioon*
mun molemmille kirjoituksille pisteen, kiitos paljon :))
- -NK-
TaikisN kirjoitti:
mun molemmille kirjoituksille pisteen, kiitos paljon :))
Heittää noppaa, pelaa pasiansssia, katsoo kristallipalloon ja kuuntelee salaisia radioaaltoja*
Entententen teilikka mentten...hissun kissun vaapula vissun------*raottaa salaisuutta*
JEEH_-ny alkaa kirkastua!!! -NK- kirjoitti:
Heittää noppaa, pelaa pasiansssia, katsoo kristallipalloon ja kuuntelee salaisia radioaaltoja*
Entententen teilikka mentten...hissun kissun vaapula vissun------*raottaa salaisuutta*
JEEH_-ny alkaa kirkastua!!!se ihmetteli pukkien ihmeellistä kokovaihteua toisessa kirjeessäni :)
- -NK-
TaikisN kirjoitti:
se ihmetteli pukkien ihmeellistä kokovaihteua toisessa kirjeessäni :)
erityisesti---se oli riemastuttava teksti:-D
- Reissu Iltatähti
ikävä kyllä en ole Jermu.
Sori ja jee jee! on vilske käynyt. :) Mää tunnustan olleeni se piku,pikku, pilkku (hyvä etten se ruma sana)tina tiina. :))) Siitäs saitte läläl lää....
- jane.london
ei oo ehtiny hypätä aloituksesta toiseen ja toisinpäin ja eestaas vispaamisella tulee tietty hyvää kermaa,mutta..
Arvaan,jos ei arvattu tai tunnustettu.
Pikkupalstalainen vois olla Judge.
joulutoivomus kait Miisun,
pieneltä palstalaiselta Mayannan.
voittopotin veiskö Taikis??mä olen ainakin aivan sekaisin kuka loppujen lopuksi oli ketäkin. Sen tiiän että itse olin pikku tiina. :)
- jane.london
että ensituntuma kirjeellä`"Joulupukki!" saattais olla itse aloittaja rva Niittaks mua;D
- mayanna
päivystää; Aamu Virkku, joka kirjoitti Rakkaalle pukille toivovansa mikroaaltouunia, olin minä.
Mun mikro on oikeesti ihan p...
*painelee takas jynssäämään nurkkia* - jane.london
Nittamiinax kirjoitti:
mä olen ainakin aivan sekaisin kuka loppujen lopuksi oli ketäkin. Sen tiiän että itse olin pikku tiina. :)
työstä alkaa käymään jo...:D
Pikku tiinalle terveisiä ja toiveet toteutukoot:) - jane.london
mayanna kirjoitti:
päivystää; Aamu Virkku, joka kirjoitti Rakkaalle pukille toivovansa mikroaaltouunia, olin minä.
*painelee takas jynssäämään nurkkia*päivystän sen aikaa;)
Mitäs tuumasit arvailustani,oliko ihan mehtään mennyttä?
Mun on sellainen kirpparilta omin voimin kotiin kannettu UPO-mikro,vuodelta tuota niin..eli periaattees voi olla samat toiveet kyseessä;D mutta kuten jo tuossa ylempänä olen kauttarantain jo tunnustellutkin, kirjoitin nuo kaksi kirjettä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000030919895
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000030935960
Kai sulla jatsareille käyttöä löytyy? :)))mayanna kirjoitti:
*painelee takas jynssäämään nurkkia*vai sinä sitä kovassa paketissa olevaa vehjettä toivoitkin ;)
- mayanna
jane.london kirjoitti:
päivystän sen aikaa;)
Mitäs tuumasit arvailustani,oliko ihan mehtään mennyttä?
Mun on sellainen kirpparilta omin voimin kotiin kannettu UPO-mikro,vuodelta tuota niin..eli periaattees voi olla samat toiveet kyseessä;Doiken, tota voittajaa arvailin Mynttikseks, tosin Mynttiksen vois olla vaikka se toinenkin runo, se pikku toive... vai tunnustiksen jo joku? Mä olen kauheen huono näissä... Toiiiiisaaaalta.... KIRJOTIKSÄ SEN VOITTAJARUNON? Mehtässäkö sen värkkäsit? ;)
- mayanna
TaikisN kirjoitti:
vai sinä sitä kovassa paketissa olevaa vehjettä toivoitkin ;)
ei ne kovat paketit oo pelkästään lasten yksinoikeus ;D
- jane.london
mayanna kirjoitti:
oiken, tota voittajaa arvailin Mynttikseks, tosin Mynttiksen vois olla vaikka se toinenkin runo, se pikku toive... vai tunnustiksen jo joku? Mä olen kauheen huono näissä... Toiiiiisaaaalta.... KIRJOTIKSÄ SEN VOITTAJARUNON? Mehtässäkö sen värkkäsit? ;)
että russaus vain kävi:)
Mynttis kait kirjoitti sen aluslussmushousujutun? - jane.london
TaikisN kirjoitti:
mutta kuten jo tuossa ylempänä olen kauttarantain jo tunnustellutkin, kirjoitin nuo kaksi kirjettä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000030919895
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000030935960
Kai sulla jatsareille käyttöä löytyy? :)))Nuorempana tyttönä mulla oli jatsarit ja hameen kanssa loistivat kilpaa:)
Ihan oikeesti,jatsarit ottaisin heti lahjaksi ja ylpeenä kulkisin sinne hamaan asti.Siis mikä lieneenkin;) - jane.london
mii-su kirjoitti:
mun joulutoivomus..:)
Oliko arvaus sitten iha pieleen vai liippasko edes likimain?:)
kauan,et kehtaanko tunnustaa sen raavaan miehen kirjeen joulupukille..
Aamulla aikasin sen silmät kierossa äkkiä värkkäsin, ja sattu pirulainen tulemaan ilkee kirjotusvirhe..:(
Jolulupukki..voi itku..Sittenku vielä kaikki kirjoitti sen samalla lailla noin,nii oli se hirveetä kattoa vierestä ku en päässy oikasemaan..:¤
Nuorempi poikaki ny höpöttelee,et tulis se jolulu jo...- jane.london
Olisihan se pitänyt arvata naisen kirjoittamaksi,olisihan se ollut liian ilmeinen miehen jutuksi.
Muuten mä en edes huomannut tota kirjoitusvirhettä:) Nittamiinax kirjoitti:
vai sinun oli se kalsari juttu. Nyt kyl naurattaa. :))
sua alko naurattaa? :)
jane.london kirjoitti:
Olisihan se pitänyt arvata naisen kirjoittamaksi,olisihan se ollut liian ilmeinen miehen jutuksi.
Muuten mä en edes huomannut tota kirjoitusvirhettä:)oli siinä otsikossa..:)
Saihan se onneks ees yhen pointsin..Kiitti vaan hänelle joka sen antoi..:)mii-su kirjoitti:
sua alko naurattaa? :)
kalsarit, jos se sitten oli sinun. Oli meinaan hupaisasti kirjoitettu. Tarkoitukseni ei ollut ainakaan loukata. :)))
Nittamiinax kirjoitti:
oli juolupukki eikä jolulupukki, vai luinkos mää kaikki pukit väärin. :)
sun oli se jolulupukki nikki ja se yksi oli aloituksena juolupukille. Voi tätä ihanaa sekamelskaa. :))
Nittamiinax kirjoitti:
kalsarit, jos se sitten oli sinun. Oli meinaan hupaisasti kirjoitettu. Tarkoitukseni ei ollut ainakaan loukata. :)))
oli, et Rakas jolulupukki,nii se oli mun...:)
Mua alkoi jälkeenpäin hävettää se juttu,ku toisilla oli niin "taiteellisesti" kirjotetut kirjeet..En voinu ees poistaa,ku ei ollu nikillä kirjotettu...Nittamiinax kirjoitti:
sun oli se jolulupukki nikki ja se yksi oli aloituksena juolupukille. Voi tätä ihanaa sekamelskaa. :))
jolulupukki piinaa mua varmaan koko loppuvuoden...Poikaki muistuttaa,ku mää tonttu menin kertomaan..:))
mii-su kirjoitti:
jolulupukki piinaa mua varmaan koko loppuvuoden...Poikaki muistuttaa,ku mää tonttu menin kertomaan..:))
minä pidin ainakin sitä silleen että se kuului asiaan. Itsekin kirjoitin ihan tahallaan virheitä. Nyt saat sanoo pojallesi että se olikin tarkoitus, koska piti hämätä muita kirjoittajia ettei ne tienneet kuka oli kirjoittaja. :))
- jane.london
mii-su kirjoitti:
oli siinä otsikossa..:)
Saihan se onneks ees yhen pointsin..Kiitti vaan hänelle joka sen antoi..:)lähdetäänkö lenkille sen pointsin verran?
Anteeksi kun en ollut muistanut kiittää teitä jotka äänestitte minua. Kiitos Kossunen ja sinä puska. Nyt tosin pikku tiinan fanit taisivat kaikota. :))
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081