varma mille palstalle "ongelmani" kuuluu, joten yritän nyt tätä eli mua vaivaa nenä. Näin talvisaikaan nenän sisus kuivuu ja menee sellaiselle vereslihalle. Nenästä valuu kirkasta veren sekaista nestettä ja sinne kuivuu sellaisia pieniä rupia ja kökköjä ja jos niitä yrittää ottaa nenäliinalla tai pumpulipuikolla pois, niin tulee verta. Jos niitä ei ota pois, niin nenä on ihan tukossa. Nenäni on turvoksissa ja kosketusarka myös päältäpäin. Olen aivan pulassa, onko muilla tälläista ongelmaa ja miten hoidatte sitä?
En ole
Nita*
1
382
Vastaukset
yhden kikan. Mun tyttö tuli käymään Suomessa talvella ja vaikkei ollu edes pakkasta,niin sen nenä kuivui ja veresti ja niin me mentiin apteekkiin ja ostettiin sellaisia tippoja,joissa on jotaki öljyä. Apteekissa kyllä tietävät,kun kerrot vaivasi. Kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225374- 264607
- 282641
- 342314
- 372058
- 151998
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211337- 151256