HELP MEE

zukes

Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:

What did customer support last reset your passphrase to?

suomentakaa tää mulle pliis?

6

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josuli

"Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:"

-"Laittakaa *vastaus* seuraavaan kysymykseen "secret answer" kohtaan joka on samassa dialogissa". Vähän vaikee suomentaa vaikka ymmärtää mitä siinä sanotaan...

"What did customer support last reset your passphrase to?"

-Tätä on vaikea suomentaa koska en tiedä mistä asiasta tässä puhutaan. Kertoisitko mistä olet nämä lauseet ottanut, ja mistä ne kertovat?

• zukes

eli se on yhestä pelistä johon oon unohtanu salasanan ja se lähettää sähköpostiin ton viestin ja siinä pelissä tulee kohta johon täytyy laittaa salainen vastaus secret answers ja en tiedä mitä pitäis kirjoittaa ku ei tajua tuota kysymystä

• Josuli
        zukes kirjoitti:

eli se on yhestä pelistä johon oon unohtanu salasanan ja se lähettää sähköpostiin ton viestin ja siinä pelissä tulee kohta johon täytyy laittaa salainen vastaus secret answers ja en tiedä mitä pitäis kirjoittaa ku ei tajua tuota kysymystä

Ja se kysymys meni näin (kopsasin sen aloituksestasi):

-Täytyy kyllä myöntää että on todella vaikeasti ymmärrettävä lause! En oikein ymmärrä mikä tuo "passphrase" on. Tarkoittaako se tunnussanaa, eli "password", vai mitä...

Mutta epäilen että siinä kysytään jotain että mihin asiakaspalvelija/tukija (=customer support, en tiedä hyvää suomenkielistä vastinetta) palautti viimeksi passphrasen(?)... Sori, mutta en todellakaan tajua mitä se voisi meinata. Epäilen että sillä on jotain tekemistä pelin ohjelmoinnin kanssa, ei pelin itsensä. Osaisikohan joku auttaa paremmin joka tietää enemmän näitä tekniikan juttuja? Itse en tajua niistä mitään, en suomeksi enkä enkuksi.

• erki
        Josuli kirjoitti:

Ja se kysymys meni näin (kopsasin sen aloituksestasi):

-Täytyy kyllä myöntää että on todella vaikeasti ymmärrettävä lause! En oikein ymmärrä mikä tuo "passphrase" on. Tarkoittaako se tunnussanaa, eli "password", vai mitä...

Mutta epäilen että siinä kysytään jotain että mihin asiakaspalvelija/tukija (=customer support, en tiedä hyvää suomenkielistä vastinetta) palautti viimeksi passphrasen(?)... Sori, mutta en todellakaan tajua mitä se voisi meinata. Epäilen että sillä on jotain tekemistä pelin ohjelmoinnin kanssa, ei pelin itsensä. Osaisikohan joku auttaa paremmin joka tietää enemmän näitä tekniikan juttuja? Itse en tajua niistä mitään, en suomeksi enkä enkuksi.

ehdottaisin ihan käännöksestä tulkintaa:
        Mikä on se salasana/-fraasi, jonka asiakastuki viimeksi vahvisti sinulle?

• kielenkääntäjä

Voi vittu, mitkä itsenäisyyspäivät ! Maanpetturit palkitsivat ja kättelivät toisiaan.

Sorry,tää oli pikku kevennys vain.Ethän suutu.Vituttaa vaan tämä maanpetturieliitti, joka kuuluisi tyrmään.

• mushmush

Antakaa *vastauksenne* seuraaviin kysymyksiin salaiseen vastauskenttään samassa valintaikkunnassa:

Miksi asiakaspalvelu viimeksi asetti salasanasi/lauseesi?

Suurin piirtein näin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe