Jään. Ei ole sulkilla varaa ostaa eikä mulla halua itselleni ostella kuitenkaan. Vhkiminen maistraatissa kahden viikon päästä. Mutta aivioliiton siunaus kesällä kirkossa ja silloin on hääpuku sun muut. Sormuksen olisin kyllä halunnut jo nyt, sillä on mulle merkitystä, mutta minkäs teet.
Ilman sormusta
2
1229
Vastaukset
- Nainen'79
miehelläsi ei ole varaa ostaa yhtä sormusta (eivät oikeasti maksa paljon kun ostaa sieltä halvimmasta päästä), niin miten te tulette tulevaisuudessa rahallisesti toimeen? Mutta mielestäni on täysin ok jos itse ostat itsellesi sormuksen. Sormuksen tehtävähän on näyttää muille että olet varattu, that's all.
- sormuksen hinta
Kaikille eivät kelpaa 200-300 euron sormukset vaan pitää olla parin tonnin edestä timantteja, joten siltä pohjalta ei välttämättä ole varaa ostaa vihkisormusta... Jos sulhasella ei ole varaa parin sadan sormukseen, niin sitten on minusta huonompi homma. Fiksu sulhanen ottaisi vaikka pienen lainan (300-400 €) sitä varten, että saataisiin heti sormus ja morsiamella olisi hyvä mieli.
Tässä kyllä herää kysymys, että miten sitten kesällä on varaa pitää häät, jos nyt ei ole varaa sormuksiin -vanhemmat maksavat koko lystin hääpukua ja sormusta myöten? Ja miksi mennä nyt maistraatissa vihille, jos varsinaiset häät meinataan pitää vasta yli puolen vuoden päästä, ei ymmärrä:O
Meilläkin oli sen verran heikot eväät, että sormusta, juhlapukuja ja muita juttuja maksettiin melkein seuraava vuosi, vaikka oli vain 20 hengen häät, mutta hyvin on mennyt siitä eteenpäin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010